Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

Hoe vaak?

Ga naar beneden 
+6
TuttiFrutti
isis
W
Marc82nl
Ruben
dawn
10 plaatsers

Hoe vaak geef/krijg jij idealiter een spanking?
Elke dag
Hoe vaak? I_vote_lcap14%Hoe vaak? I_vote_rcap
 14% [ 4 ]
Meerdere keren per week
Hoe vaak? I_vote_lcap36%Hoe vaak? I_vote_rcap
 36% [ 10 ]
Eens per week
Hoe vaak? I_vote_lcap7%Hoe vaak? I_vote_rcap
 7% [ 2 ]
Om de week
Hoe vaak? I_vote_lcap4%Hoe vaak? I_vote_rcap
 4% [ 1 ]
Elke drie weken
Hoe vaak? I_vote_lcap7%Hoe vaak? I_vote_rcap
 7% [ 2 ]
Eens in de maand
 4% [ 1 ]
Minder dan eens per maand
 4% [ 1 ]
Nooit
Hoe vaak? I_vote_lcap0%Hoe vaak? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Zo vaak mogelijk
Hoe vaak? I_vote_lcap0%Hoe vaak? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Wanneer het nodig is
Hoe vaak? I_vote_lcap24%Hoe vaak? I_vote_rcap
 24% [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 28

AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn

Aantal berichten : 3086

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimema nov 14, 2011 2:07 pm

Om geen pollvervuiling te krijgen in de poll: "Hoe?" hier een nieuwe poll over "Hoe vaak?"

Wink

Laatst aangepast door dawn op ma nov 14, 2011 3:40 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben

Aantal berichten : 656

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimema nov 14, 2011 2:19 pm

Moeilijke keus eigenlijk, het correcte antwoord is eigenlijk "wanneer het nodig is".
Maar omdat voor een dom meer wel leuker is heb ik elke dag gekozen. Razz
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl

Aantal berichten : 225

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimema nov 14, 2011 3:13 pm

Ja, niet elke dag...ik ben geen machine! Razz
dawn
dawn

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimema nov 14, 2011 3:39 pm

Ruben schreef:
Moeilijke keus eigenlijk, het correcte antwoord is eigenlijk "wanneer het nodig is".
Maar omdat voor een dom meer wel leuker is heb ik elke dag gekozen. Razz

O, da's nog een goeie optie. Ik ga hem even toevoegen!
W
W

Aantal berichten : 3726

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimema nov 14, 2011 7:05 pm

dawn schreef:
Ik ga hem even toevoegen!
Kan je een poll ook op die manier uitbreiden als je geen beheerder van het forum bent? Ik wou dat onlangs, maar kreeg de indruk dat ik dat niet kon. (Maar misschien lag dat dus aan mij?)
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
dawn

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimema nov 14, 2011 7:30 pm

Ik weet het niet, W. Ik kreeg gewoon toen ik hem ging editten een nieuwe open keuzemogelijkheid onderaan waar je anders ook de poll-opties moet typen. Maar of jij dat ook kan... en elke andere gebruiker... géén idee! Zou op zich niet weten waarom niet als je die poll zelf gemaakt hebt.
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

Aantal berichten : 854

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimema nov 14, 2011 10:14 pm

Ik vind eens in de 3 weken wel een mooie ratio
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti

Aantal berichten : 1407

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimema nov 14, 2011 11:05 pm

ik heb toch maar gekozen voor wanneer het nodig is.. meestal is het hier eens in de 2 weken, maar nu zat er nog niet eens een week tussen.. het wisselt een beetje, wanneer het kan.. maar ideaal zou zijn wanneer het nodig is.. en hoe vaak dat dan precies is laat ik maar even in het midden Razz
dawn
dawn

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimema nov 14, 2011 11:08 pm

Hm, dan zou ik gedacht hebben dat jij elke dag zou hebben ingevuld! En dan nog bij gebrek aan "elk uur". Razz
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimema nov 14, 2011 11:10 pm

dawn schreef:
Hm, dan zou ik gedacht hebben dat jij elke dag zou hebben ingevuld! En dan nog bij gebrek aan "elk uur". Razz

Shocked Embarassed Rolling Eyes clown
W
W

Aantal berichten : 3726

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimema nov 14, 2011 11:21 pm

dawn schreef:
En dan nog bij gebrek aan "elk uur". Razz
Dát is één van mijn geliefdere fantasieën. De sub in de hoek onder de koekoeksklok. En iedere keer dat het van "koekoek" gaat, moet ze komen voor een kleine behandeling! Twisted Evil
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimema nov 14, 2011 11:25 pm

W schreef:
dawn schreef:
Dát is één van mijn geliefdere fantasieën. De sub in de hoek onder de koekoeksklok. En iedere keer dat het van "koekoek" gaat, moet ze komen voor een kleine behandeling! Twisted Evil

En hoe lang gaat dat dan door?? Dan staat ze daar de halve/hele dag alleen maar een beetje te staan??
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke

Aantal berichten : 274

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimema nov 14, 2011 11:31 pm

TuttiFrutti schreef:
W schreef:
dawn schreef:

En hoe lang gaat dat dan door?? Dan staat ze daar de halve/hele dag alleen maar een beetje te staan??

ja dat lijkt me wel een beetje saai hoor :s een beetje daar staan staren naar die hoek.

ik was trouwens aan het twijfelen tussen wanneer het nodig is en meerdere keren per week. dus aangezien ik denk dat het wel meerdere keren nodig is in de week heb ik die maar gekozen. :p
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn

Aantal berichten : 362

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimedi nov 15, 2011 12:19 am

ik twijlfelde inderdaad ook tussen meerdere keren per week en wanneer het nodig is, om de zelfde reden als wenneke Razz maar toch maar voor wanneer het nodig is gegaan
dawn
dawn

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimedi nov 15, 2011 9:16 pm

Ja, maar stel je nou voor dat het gewoon nooit nodig is of zelden in elk geval... Zou je dan niet toch wat vaker willen, idealiter?

En de fantasie van elk uur vind ik ook wel grappig. Ik heb die ook wel eens uitgevoerd gezien, in mijn Victor-tijd. Dat was best cool en heel spannend. Ik zat te studeren onder zijn werkkamer en elk uur kwam hij even kijken hoever het vorderde, zeg maar. Je zult het misschien niet geloven, maar ik heb ook nog best wat gedaan die dag. peek
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn

Aantal berichten : 362

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimedi nov 15, 2011 9:19 pm

dawn schreef:
Ja, maar stel je nou voor dat het gewoon nooit nodig is of zelden in elk geval... Zou je dan niet toch wat vaker willen, idealiter?

daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor Cool Razz maar mocht het zo zijn, dan wel ja
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

Aantal berichten : 854

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimedi nov 15, 2011 10:29 pm

dawn schreef:

En de fantasie van elk uur vind ik ook wel grappig. Ik heb die ook wel eens uitgevoerd gezien, in mijn Victor-tijd. Dat was best cool en heel spannend. Ik zat te studeren onder zijn werkkamer en elk uur kwam hij even kijken hoever het vorderde, zeg maar. Je zult het misschien niet geloven, maar ik heb ook nog best wat gedaan die dag. peek

Krijg je dan werk gedaan??? Ik zou zo stik zenuwachtig worden dat ik niet meer zou kunnen werken.
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje

Aantal berichten : 1398

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimewo nov 16, 2011 12:57 am

isis vraagt:
Citaat :
Krijg je dan werk gedaan??? Ik zou zo stik zenuwachtig worden dat ik niet meer zou kunnen werken.

Op de één of andere manier wel. In het begin ben je zo zenuwachtig (op het misselijke af) dat je niet veel opneemt. Maar het went snel en het maakt studeren wel wat spannender dan normaal Smile
spoilt
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
spoilt

Aantal berichten : 300

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimewo nov 16, 2011 5:00 pm

Ik vind om de week wel goed, dat is niet te vaak maar toch wel regelmatig.
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimeza nov 19, 2011 6:00 pm

Elk uur (grofweg dan) of elk half uur of zo maak ik ook vaak zat mee, als ik bij mn D thuis zit te werken of studeren.. Helpt na een tijdje inderdaad érg goed om te zorgen dat je doorwerkt Razz

Ik zou nooit bezorgd zijn dat ik het minder vaak nódig heb dan dat ik het graag zou willen.. Razz
Gesponsorde inhoud

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitime

Hoe vaak?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe vaak?
» hoe vaak
» Hoe vaak krijgen/geven jullie op de billen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: