hoi allemaal Ik weet dat ik hier wel een van de jongsten ben , maar ik zou het wel leuk vinden om te weten hoe oud kullie allemaal zijn! Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor;)
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 12:41 am
41
carlijn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 362
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 12:46 am
haha, dat valt toch we mee dawn?
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 12:47 am
Eind veertig.
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 12:49 am
trouwens, is hier eigenlijk een minimum leeftijd of zoiets?
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 12:52 am
Het forum is 18+ voor leden. Wie er verder meeleest kunnen we natuurlijk niet controleren.
spoilt Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 300
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 12:59 am
jullie zijn van de generatie van mijn ouders
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 1:07 am
hahaha ja idd ook van de mijne
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 1:10 am
Maakt dat bij zoiemand over de knie gaan minder aantrekkelijk? (Niet dat ik jullie over de knie wil leggen, maar ik vraag me af hoe dat werkt.) Of is een ouder iemand juist iets wat wel bij de rol past?
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 1:17 am
nee dat niet W, ik vind dan dat de Dom dominanter overkomt doordat die "ouder en wijzer" (ahum *kuch*) is. maar ik heb toch liever een Dom die rond mijn leeftijd is zodat we makkelijker over dingen kunnen praten
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 1:19 am
completely agree with spoilt
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 1:21 am
carlijn, we zitten echt op 1 lijn hè
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 1:24 am
Trouwens:
spoilt schreef:
jullie zijn van de generatie van mijn ouders
Kan je je voorstellen dat je ouders ook iets met spanking hebben? Want blijkbaar komt het in die generatie ook voor...
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 1:28 am
@ spoilt: haha ja is vast de leeftijd maar ik vraag me 1 ding af he, hoe ken jij bjorn als je pas nt lid bent? Via een andere site ofzo? (sorry is niet echt on topic )
@ W: noooooooo, daar wil ik echt niet over na denken!!
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 1:33 am
mijn vader absoluut niet en mijn moeder ook niet maar ik vind wel dat ze beetje kickt van pijn ik weet alleen wel dat ze vroeger allebei werden geslagen maar dat ligt er denkt ik ook een beetje aan dat ik van chineze afkomst ben
en ja ken Björn van een andere site waar hij een advertentie had geplaatst
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 1:36 am
spoilt schreef:
ik weet alleen wel dat ze vroeger allebei werden geslagen maar dat ligt er denkt ik ook een beetje aan dat ik van chineze afkomst ben
En hebben ze jou (of eventueel je broertjes/zusjes) ooit geslagen? Of zijn ze er zelf tegen?
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 1:45 am
ik heb geen broers en zussen ( ben niet voor niets verwend en lui ) en ze hebben me ooit toen ik klein was geprobeerd te slaan maar het was hartstikke mislukt XD
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 1:53 am
hahah je mepte zeker terug? Dat deed ik altijd als ze me probeerden te slaan
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 2:04 am
haha toen niet maar wel toen mijn moeder me een keer in mijn gezicht sloeg. ik sloeg haar gewoon nog harder terug, gooide haar op de grond en liep rustig weg
Björn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 433
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 12:05 pm
carlijn schreef:
@ spoilt: haha ja is vast de leeftijd maar ik vraag me 1 ding af he, hoe ken jij bjorn als je pas nt lid bent? Via een andere site ofzo? (sorry is niet echt on topic )
We hebben een keer gedate . D'r is uiteindelijk een hoop tussengekomen, maar ik heb het gevoel dat we in de nabije toekomst elkaar nog wel een keer zullen zien .
Oh, 21. Ik zit inmiddels aan de -tig vast. Of ik moet honderd worden. Iets dat me gezien mn huidige levensstijl niet geheel gaat lukken denk ik .
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 7:24 pm
carlijn schreef:
trouwens, is hier eigenlijk een minimum leeftijd of zoiets?
Ik ben 59 jaar. Is hier trouwens een maximum-leeftijd? Ik zou graag een 60-dame over de knie willen hebben, van deze of een andere site [gedeeltelijke grap]. Misschien kun je iets gemakkelijker praten met iemand van dezelfde leeftijdsgroep, maar ik staar me daar niet blind op. Kinderlozen en over-hun-kind-praters, linkse rakkers en rechtse ballen, non-conformisten en platgetreden-paden-lopers [meestal autorijders], de 8 groepen uit de motivaction-indeling; je kunt allerlei verschillen hebben en binnen ie verschiilen ook overeenkomsten hebben die het gesprek bemoeilijken of vergemakkelijken; jawel, de spanking-voorkeur hoort daar ook bij.
Ik heb nog even gekeken naar mijn erg onbetrouwbare statistieken; deze site lijkt meer vrouwen dan mannen te tellen onder actieve berichtgevers, daarbinnen een overwicht aan mannen boven de 50 jaar en veel vrouwen onder de 45 en nog meer onder de 30 jaar; dus als je al een evenwicht zou zoeken: je zou dan extra kunnen werven onder de mannen onder de 50 en vrouwen boven de 45 [leuk voor mij!] Groet Rein
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 7:26 pm
FWIW, ik ben een linkse over-zijn-kind-pratende non-conformist.
Vind ik hoor.
elisa Overijverige Poster
Aantal berichten : 717
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 7:52 pm
Lol,
voor de records, maar was er niet al eerder een pol of zo, ik ben bijna midden 20 (of helemaal afhankelijk van je definitie)
nanatalie Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 183
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 8:06 pm
ik ben een aardig eind in de 40 en net als W redelijk links en over m'n kinderen praat ik ook. Oh, en ik ben werkzaam in het onderwijs.
@W: wat is FWIW ?
Onderwerp: Re: age ma dec 13, 2010 8:32 pm
Dat heb ik me ook af zitten vragen, nanatalie! Ik kwam niet verder dan: For What It's Worth. Maar misschien heeft hij het alleen geschreven omdat er zoveel W's in zitten.
Volgens mij is het trouwens ook zo dat er véél spanko's iets onderwijsachtigs doen.