Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

Ga naar beneden 
+20
KcirtaP
Gille-
jongkind
wenneke
Jimvdberg
Liquid
Ruben
angelica
isis
mickey
Tom
Peetwie
nanatalie
elisa
Strafhand
Björn
spoilt
W
dawn
carlijn
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
KcirtaP
Watje
Watje

Aantal berichten : 13

age - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 01, 2016 11:59 am

puk schreef:
dat is gewoon te snel getypt, moet HD zijn...

zou er ook nog huiselijke ageplay van kunnen maken natuurlijk Very Happy Very Happy Very Happy

Ja ja, dan zou het HL of DA moeten zijn Razz

Het duurde hier ook even voor het HD liep.
Op de site huiselijkediscipline.com staan een aantal (heel veel) artikelen en tips. Misschien heeft je man er wat aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint

Aantal berichten : 117

age - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 01, 2016 1:15 pm

Begin 30
https://roseacademy.nl/
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk

Aantal berichten : 199

age - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 02, 2016 7:35 pm

KcirtaP schreef:
puk schreef:
dat is gewoon te snel getypt, moet HD zijn...

zou er ook nog huiselijke ageplay van kunnen maken natuurlijk Very Happy Very Happy Very Happy

Ja ja, dan zou het HL of DA moeten zijn Razz

Het duurde hier ook even voor het HD liep.
Op de site huiselijkediscipline.com staan een aantal (heel veel) artikelen en tips. Misschien heeft je man er wat aan?

Heb het er wel met hem over gehad, maar hij ziet er niet echt iets in. Af en toe krijg ik wel een paar tikken hoor, daarin is hij wel meebewogen. Maar echt slaan/spanking is (nog) veel te moeilijk. Ook hij is bang dat onze relatie veranderd, hij wil gelijkwaardig blijven. Dat snap ik heel goed. Bovendien wil hij mij geen pijn doen, vrouwen mag je niet slaan etc. Hij vindt het soms wel grappig om te doen, kan mij er best mee plagen, maar daar houdt het mee op. Opwindend vindt hij het helemaal niet.
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 562

age - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 3 I_icon_minitimedo feb 04, 2016 2:38 pm

spoilt schreef:
lol!  jullie zijn van de generatie van mijn ouders

Het is inderdaad grappig om dit terug te lezen, inmiddels op mijn 64ste jaar zijnde; een mooi getal omdat het een kwadraat is.
Ruim een jaar geleden hadden mijn partner en ik iets gedaan met een nogal jongere vrouw. Nadat ze haar kleding weer over haar door het spaans rietje gestreepte achterwerk had aangetrokken, zei ze bij het napraten aan het eten terloops iets over haar opa en oma. ‘Wat? Heb jij nog grootouders? Hoe oud zijn die dan wel niet?’ Oma bleek 64 jaar.
Spoilt, je kunt dus ook lezen: ‘de leeftijd van je grootouders’. Voor sommigen zal dat leuk zijn, voor anderen niet.
Overigens heb ik allerlei gegevens over leeftijden in een bestand staan met statistieken over spanking. Het bestandje is 66 pagina’s, dus ik kan er heerlijk in verdwalen. Als iemand mij het hemd van het lijf wil vragen, lees ik dat wel.
spoilt
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
spoilt

Aantal berichten : 300

age - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 07, 2016 1:53 am

Tja denk dat mijn grootouders ook ongeveer die leeftijd zou moeten hebben maar ik weet het niet want ik doe niet echt aan familie. Ongeacht de leeftijd vind ik jullie allemaal gewoon lief en aardig hoor.

Zelf ben ik ook weer een paar jaar ouder maar voel me echt veel ouder dan ik ben. Oh en het is best wel raar om dingen te lezen die je zelf jaren geleden ooit geplaatst had. Shocked
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 433

age - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 08, 2016 3:22 am

Citaat :
Tja denk dat mijn grootouders ook ongeveer die leeftijd zou moeten hebben maar ik weet het niet want ik doe niet echt aan familie. Ongeacht de leeftijd vind ik jullie allemaal gewoon lief en aardig hoor.

Ik heb er wel een soort van respect voor dat je op latere leeftijd nog actief bezig bent jezelf te leren kennen op intiem gebied.
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3

Aantal berichten : 101

age - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 3 I_icon_minitimema okt 31, 2016 8:52 pm

Ik ben 25, maar bijnaaaaa 26 Wink
jadi
Beginner
Beginner
jadi

Aantal berichten : 28

age - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 3 I_icon_minitimewo jun 13, 2018 12:17 am

Bijna 32. flower sunny
Gesponsorde inhoud

age - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 3 I_icon_minitime

Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Kletskamer-
Ga naar: