zou er ook nog huiselijke ageplay van kunnen maken natuurlijk
Ja ja, dan zou het HL of DA moeten zijn
Het duurde hier ook even voor het HD liep. Op de site huiselijkediscipline.com staan een aantal (heel veel) artikelen en tips. Misschien heeft je man er wat aan?
mint Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 117
Onderwerp: Re: age ma feb 01, 2016 1:15 pm
Begin 30
puk Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 199
Onderwerp: Re: age di feb 02, 2016 7:35 pm
KcirtaP schreef:
puk schreef:
dat is gewoon te snel getypt, moet HD zijn...
zou er ook nog huiselijke ageplay van kunnen maken natuurlijk
Ja ja, dan zou het HL of DA moeten zijn
Het duurde hier ook even voor het HD liep. Op de site huiselijkediscipline.com staan een aantal (heel veel) artikelen en tips. Misschien heeft je man er wat aan?
Heb het er wel met hem over gehad, maar hij ziet er niet echt iets in. Af en toe krijg ik wel een paar tikken hoor, daarin is hij wel meebewogen. Maar echt slaan/spanking is (nog) veel te moeilijk. Ook hij is bang dat onze relatie veranderd, hij wil gelijkwaardig blijven. Dat snap ik heel goed. Bovendien wil hij mij geen pijn doen, vrouwen mag je niet slaan etc. Hij vindt het soms wel grappig om te doen, kan mij er best mee plagen, maar daar houdt het mee op. Opwindend vindt hij het helemaal niet.
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: age do feb 04, 2016 2:38 pm
spoilt schreef:
jullie zijn van de generatie van mijn ouders
Het is inderdaad grappig om dit terug te lezen, inmiddels op mijn 64ste jaar zijnde; een mooi getal omdat het een kwadraat is. Ruim een jaar geleden hadden mijn partner en ik iets gedaan met een nogal jongere vrouw. Nadat ze haar kleding weer over haar door het spaans rietje gestreepte achterwerk had aangetrokken, zei ze bij het napraten aan het eten terloops iets over haar opa en oma. ‘Wat? Heb jij nog grootouders? Hoe oud zijn die dan wel niet?’ Oma bleek 64 jaar. Spoilt, je kunt dus ook lezen: ‘de leeftijd van je grootouders’. Voor sommigen zal dat leuk zijn, voor anderen niet. Overigens heb ik allerlei gegevens over leeftijden in een bestand staan met statistieken over spanking. Het bestandje is 66 pagina’s, dus ik kan er heerlijk in verdwalen. Als iemand mij het hemd van het lijf wil vragen, lees ik dat wel.
spoilt Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 300
Onderwerp: Re: age zo feb 07, 2016 1:53 am
Tja denk dat mijn grootouders ook ongeveer die leeftijd zou moeten hebben maar ik weet het niet want ik doe niet echt aan familie. Ongeacht de leeftijd vind ik jullie allemaal gewoon lief en aardig hoor.
Zelf ben ik ook weer een paar jaar ouder maar voel me echt veel ouder dan ik ben. Oh en het is best wel raar om dingen te lezen die je zelf jaren geleden ooit geplaatst had.
Björn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 433
Onderwerp: Re: age ma feb 08, 2016 3:22 am
Citaat :
Tja denk dat mijn grootouders ook ongeveer die leeftijd zou moeten hebben maar ik weet het niet want ik doe niet echt aan familie. Ongeacht de leeftijd vind ik jullie allemaal gewoon lief en aardig hoor.
Ik heb er wel een soort van respect voor dat je op latere leeftijd nog actief bezig bent jezelf te leren kennen op intiem gebied.