Onderwerp: Profielen lezen..... wo dec 22, 2010 12:07 am
.....dat zou ik wel graag willen doen, zo van anderen hier in het Forum. helaas krijg ik steeds te zien: 'You haven't got the rights to access this page'...als ik op een profiel van iemand klikl.
Maar misschien doe ik iets niet goed??
bedank en groetjes, Mosella
spoilt Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 300
Onderwerp: Re: Profielen lezen..... do dec 23, 2010 5:44 pm
Ik denk dat iedereen hetzelfde berichtje krijgt te zien als jou hoor, ik krijg tenminste ook het hetzelfde te zien als jou. Maar volgens mij valt er ook niet echt veel te zien op zo'n profiel...
elisa Overijverige Poster
Aantal berichten : 717
Onderwerp: Re: Profielen lezen..... do dec 23, 2010 6:20 pm
Ooit kon het wel, maar ik weet niet of dit express uit is gezet of dat het net als de weer verschijnende advertenties gewoon komt door de hoster van het forum.
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: Profielen lezen..... ma dec 27, 2010 7:45 pm
Het is een voor de hand liggende wens om op een profiel te kunnen klikken en enige informatie over een deelnemer te kunnen zien. Bij andere websites zijn via een profiel soms te zien:
Aantal berichten Geslacht Leeftijd / geboortejaar Korte beschrijving over jezelf Huwelijkse staat Actief / passief Woonplaats / regio Beroep Interesses Door jou verstuurde berichten of gestarte onderwerpen
Misschien is iets hiervan te realiseren? Groet Rein
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Profielen lezen..... ma dec 27, 2010 8:02 pm
Niemand hier heeft ook maar iets ingevuld bij het profiel. Om veiligheidsredenen, we kwamen erachter dat ook niet leden bij het profiel konden hebben we de mogelijkheid geblokkeerd.
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Profielen lezen..... ma dec 27, 2010 10:48 pm
Ik gebruik profielen alleen om alle berichten van iemand snel langs te kunnen kijken. Dat is nu wat moeilijker. Maar ik vind zichtbaarheid van profielen niet héél belangrijk.
TuttiFrutti Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1407
Onderwerp: Re: Profielen lezen..... zo feb 13, 2011 4:49 pm
W, misschien weet je het wel maar voor de zekerheid: dat kan gewoon via de zoekfunctie.. Of bedoelde je dat juist met "nu iets moeilijker"?
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Profielen lezen..... zo feb 13, 2011 10:42 pm
Nee, die mogelijkheid had ik me niet gerealiseerd. Dank voor de tip, tuttifrutti!