Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Gelukkig...

Ga naar beneden 
+9
sarah
isis
Björn
Peetwie
carlijn
Gille-
elisa
leentje
W
13 plaatsers
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Gelukkig... Empty
BerichtOnderwerp: Gelukkig...   Gelukkig... I_icon_minitimeza jan 01, 2011 1:34 pm

Laat mij de eerste van het jaar zijn die iets post. Gelukkig 2011! Dat het jaar maar veel warme billen en andersoortige warme gevoelens mag brengen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Gelukkig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig...   Gelukkig... I_icon_minitimeza jan 01, 2011 4:15 pm

klok Ja.......de klok tikt maar door, alweer 2011. Iedereen een warm, fijn en spankingvol 2011.
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Gelukkig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig...   Gelukkig... I_icon_minitimeza jan 01, 2011 6:03 pm

Gelukkig nieuw jaar allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gille-
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

Gelukkig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig...   Gelukkig... I_icon_minitimeza jan 01, 2011 6:06 pm

Gelukkig Nieuwjaar allen !
Mogen al jullie leuke dromen en wensen uitkomen in een gezond en voorspoedig 2011 !

Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Gelukkig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig...   Gelukkig... I_icon_minitimeza jan 01, 2011 6:21 pm

Gelukkig nieuwjaar allemaal! En succes met alle goede voornemens Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Gelukkig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig...   Gelukkig... I_icon_minitimeza jan 01, 2011 9:06 pm

Iedereen een gloedvol 2011! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Gelukkig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig...   Gelukkig... I_icon_minitimezo jan 02, 2011 12:43 am

Eh, ja, gelukkig nieuwjaar dan! Veel geluk met jullie ondernemingen, hobbygerelateerd en niet! Iemand nog goede voornemens?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Gelukkig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig...   Gelukkig... I_icon_minitimezo jan 02, 2011 1:28 am

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat 2011 jullie veel geluk, gezondheid en spankingplezier mag brengen!

Goede vraag Bjorn. Ik doe in principe niet aan goede voornemens, is bewezen dat die (bijna) nooit werken, ik verander structuren door het hele jaar heen! Wel heb ik een aantal voornemens waar ik al aan begonnen ben maar die ik door wil zetten in 2011.

1. Volhouden om niet te roken(nu 10 weken)
2. Regelmatig sporten
3. Gezond eten
4. Minder chagerijnig en opvliegend gedrag vertonen.
5. Mijn diploma halen!!!

Wat zijn jullie voornemens? En gebruiken jullie HD/externe begeleiding om deze te bereiken?

Groetjes,

Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Gelukkig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig...   Gelukkig... I_icon_minitimezo jan 02, 2011 11:20 pm

Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Gelukkig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig...   Gelukkig... I_icon_minitimezo jan 02, 2011 11:51 pm

isis schreef:
Wat zijn jullie voornemens? En gebruiken jullie HD/externe begeleiding om deze te bereiken?

Ik heb niet echt goede voornemens dit jaar. Behalve werken aan het verwezenlijken van dromen en wensen... (Traraaaa!) En ik word daarin dus ook niet "begeleid". Ik ben momenteel toch niet zo van de strafspankings. Maar dat kan zo weer veranderen...

Maar ik wens natuurlijk wel iedereen een heel gelukkig 2011, dat het maar een klapper van een jaar mag worden... !

Wink

dawn
Terug naar boven Ga naar beneden
spoilt
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
spoilt


Aantal berichten : 300

Gelukkig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig...   Gelukkig... I_icon_minitimema jan 03, 2011 1:38 am

Happy New Year wave
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Gelukkig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig...   Gelukkig... I_icon_minitimema jan 03, 2011 12:36 pm

Dat is pas een mooi voornemen dawn!! Het is je iig van harte gegund.
Ik krijg zelf ook geen begeleiding voor mijn voornemens, ik ben er wel van maar Liquid niet zo Very Happy .
Spankings genoeg, maar weinig strafspankings.

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Gelukkig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig...   Gelukkig... I_icon_minitimema jan 03, 2011 4:23 pm

Dat komt me bekend voor, isis... Alex is er ook niet zo van. En bij de andere (niet geringe) spankings verzin ik het er dan soms gewoon bij. Iedereen blij. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Gelukkig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig...   Gelukkig... I_icon_minitimema jan 03, 2011 10:08 pm

idd, zo gaat het hier ook meestal. It works for us.
En misschien komt het er in 2011 wel van dat er een leuke jongeman voorbij komt die mij wat strakke begeleiding wil bieden, we'll see.

Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Gelukkig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig...   Gelukkig... I_icon_minitimema jan 03, 2011 10:52 pm

Ah ja, dat kan. Maar ook daar is Alex niet zo van, dus die optie heb ik niet. Wat mezelf betreft trouwens ook niet, one guy girl als ik ben. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Gelukkig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig...   Gelukkig... I_icon_minitimema jan 03, 2011 11:49 pm

Natuurlijk allemaal de beste wensen voor 2011. Goede voornemens heb ik eigenlijk ook niet echt, daar geloof ik niet in Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Gelukkig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig...   Gelukkig... I_icon_minitimewo jan 05, 2011 9:46 pm

Ik wens jullie allen ook een goed, gelukkig en gezond 2011.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gelukkig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig...   Gelukkig... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gelukkig...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gelukkig nieuwjaar!!
» Gelukkig Nieuwjaar!
» Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Kletskamer-
Ga naar: