Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?

Ga naar beneden 
+14
Strafhand
leentje
Dutch Spank Daddy
Gert Top
Tim
TuttiFrutti
sarah
W
wenneke
isis
Björn
Ruben
annemiek
Il_Principe
18 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Il_Principe
Watje
Watje
Il_Principe


Aantal berichten : 7

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimeza feb 25, 2012 7:16 pm

Titel zegt het al Smile Wat maakt het mooiste geluid op billen? Zelf ken ik alleen het geluid van een hand en heb ik er niet zo bewust op gelet bij events. En het klopt dat mooi een subjectief begrip is, dus ik ben heel benieuwd wat jullie mooi vinden en waarom Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimeza feb 25, 2012 8:33 pm

Rietje!

Niets is zo mooi als de woosh en tik van een spaans riet. Jammie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimeza feb 25, 2012 8:59 pm

De woosh van het rietje is idd heel mooi, maar als ik moet kiezen welk instrument het beste geluid maakt bij contact met de billen kies ik toch voor de lexan. Ik heb nog niks zon mooi kletsend geluid horen maken als een lexan die neerkomt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimeza feb 25, 2012 9:36 pm

Hand. Zeker als je goed raakt. Lijkt ook zo mooi te galmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimeza feb 25, 2012 9:40 pm

Ik vind de woosh van de ouch ( leren paddle) een heel lekker geluid;).
Terug naar boven Ga naar beneden
Il_Principe
Watje
Watje
Il_Principe


Aantal berichten : 7

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimeza feb 25, 2012 10:29 pm

Hmm, voldoende opties dus Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimezo feb 26, 2012 6:33 am

Een rietje is fantastisch maar het geluid van een hand die op mijn billen neerkomt blijft toch favoriet Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimezo feb 26, 2012 2:19 pm

toch ondanks dat ik die krengen vervloek, vindt ik dat een paddle ook wel een heel mooi geluid maakt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimezo feb 26, 2012 7:00 pm

isis schreef:
maar het geluid van een hand die op mijn billen neerkomt blijft toch favoriet Very Happy
Voor mij is dat ook het triggerendst. Het helderst. Maar dat is vast vooral mentaal, dat ik daar zo blij van word.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimedi maa 06, 2012 12:33 am

Ik vind de sound van de hand toch echt het mooist.

Aardige dat het heel erg herkenbaar is ook. Als Rohan geeft dan is hij ergens een beetje beducht voor burengerucht. Razz Want ik vermoed dat velen het geluid wel als zodanig herkennen.
Waarschijnlijk is het meer, dat het in mijn gedachte zo doorklinkt. De gedachte dat anderen weet ervan zouden kunnen krijgen en het effect van die gedachte op mijn schaamtegevoel maken het plaatje wel completer.
Beetje ingewikkeld verhaal, maar zo speelt het wel bij mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimedo maa 08, 2012 1:52 pm

Het geluid van een leren riem! En dan álles daarmee.. hoe hij uit de broek gehaald wordt, hoe hij door de lucht zwiept, en hoe hij neerkomt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim
Meeloper
Meeloper
Tim


Aantal berichten : 57

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimedo mei 10, 2012 6:36 pm

Leren paddle; zeker als dat geluid vermengt wordt met "auw", "ja, maar...", "wat een stom ding" en andere kreten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert Top
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Gert Top


Aantal berichten : 263

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimezo mei 27, 2012 7:09 pm

Met de hand kan je mooi variëren. Je kan er allerlei soorten geluiden mee maken. De hand is het ideale instrument voor de Dom die een spanking geeft en bovendien altijd bij de hand. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Het mooiste geluid.   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimezo jun 03, 2012 7:50 pm

Wat mij betreft levert de hand het mooiste geluid op, waarbij de hand soms beschermd moet worden door een instrument als onderstaand beschreven:
http://www.cane-iac.com/items/otk~items/leatherspankingbuddy-detail.htm

Het mooie van dat instrument is dat het erg handzaam is en dus makkelijk mee te nemen, deel uit lijkt te maken van je hand en dus van een heel andere orde is dan een rietje, haarborstel, riem etc. etc. die je met de hand moet vasthouden.
Het instrument is in ieder geval erg effectief Laughing en daar gaat het tenslotte toch om.

Overigens erg jammer dat in de instructievideo de rollen omgedraaid zijn en het een F/m spanking betreft. Dat geeft wat mij betreft het verkeerde signaal af. Het belangrijkste is natuurlijk dat het filmpje voldoende duidelijk maakt hoe het moet worden gehanteerd en wat het effect is.

Sarah schrijft:
"Als Rohan geeft dan is hij ergens een beetje beducht voor burengerucht. Want ik vermoed dat velen het geluid wel als zodanig herkennen".

Buren schijnen het met de hand spanken eerder te herkennen als "timmergeluiden".
Zelf ben ik in dat verband ook wel een beetje beducht voor burengerucht. Ik moet er niet aan denken dat mijn buren het idee hebben dat ik 's avonds of in het weekeinde bezig ben met klussen en timmeren, want waar ik woon geldt dat als een doodzonde.
Dan heb ik toch echt liever dat ze gewoon precies weten wat ik aan het doen ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimezo jun 03, 2012 10:41 pm

Over dat wat de buren kunnen horen. Vorige week (met dat mooie weer) kwam er een vriendinnetje op bezoek en hadden we eens de kans om te testen wat en hoe ver je nog wat hoort. Vriendinnetje ging binnen over de knie en ik zat buiten op het balkon met een wijntje (goede verdeling niet Wink ) Nou met de hand of met een borsteltje hoorde je ongeveer 2 huisdeuren verder nog. Rietje en tawse waren buiten niet te horen en de geluiden die vriendinnetje maakte ook niet Wink. Enne als je niet weet wat het is klinkt het inderdaad wel een beetje als ritmisch timmeren. Het grappige is dat er ook wat buren buiten zaten en niemand keek de kant van mijn flat op of reageerde op de geluiden roflol


Laatst aangepast door leentje op ma jun 04, 2012 7:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim
Meeloper
Meeloper
Tim


Aantal berichten : 57

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimema jun 04, 2012 9:49 am

Kijk eens aan, eindelijk een wetenschappelijk onderbouwd onderzoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Wetenschappelijk onderzoek spanking geluiden   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimema jun 04, 2012 10:51 am

Het is uiteraard een bijzonder interessant onderzoek dat leentje heeft verricht.
Echt wetenschappelijk zou het natuurlijk pas zijn geweest indien daarbij ook gebruik zou zijn gemaakt van een decibel meter en aan de buren zou zijn gevraagd hoe zij de geluiden hebben ervaren: niet storend, wel storend of zelfs hinderlijk storend.
Via onderstaande link zijn wat praktische tips voor een dergelijk onderzoek te vinden:
http://www.nsg.nl/nl/geluids_is_te_meten_maar_geluidshinder_niet.html

Wellicht kan er dan ook nog een spankingpictogram worden toegevoegd aan de db(A) grafiek die onderaan het artikeltje staat. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimema jun 04, 2012 7:05 pm

Dit was een observatie onderzoek. Ik bestudeerde de reacties van de buren Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimedi jun 05, 2012 8:22 pm

leentje schreef:
Over dat wat de buren kunnen horen. Vorige week (met dat mooie weer) kwam er een vriendinnetje op bezoek en hadden we eens de kans om te testen wat en hoe ver je nog wat hoort. Vriendinnetje ging binnen over de knie en ik zat buiten op het balkon met een wijntje (goede verdeling niet Wink ) Nou met de hand of met een borsteltje hoorde je ongeveer 2 huisdeuren verder nog. Rietje en tawse waren buiten niet te horen en de geluiden die vriendinnetje maakte ook niet Wink. Enne als je niet weet wat het is klinkt het inderdaad wel een beetje als ritmisch timmeren. Het grappige is dat er ook wat buren buiten zaten en niemand keek de kant van mijn flat op of reageerde op de geluiden roflol

Leentje, leuk, dat je dit nuttige onderzoek uitvoert.
Mijn voorlopige verklaring is de volgende: bij een klap raken twee oppervlakten elkaar. Naarmate dit contactvlak een grotere oppervlakte heeft, is het geluid van een klap steker. Dus ook: hoe groter de hand, hoe luider de klap. Een rietje heeft een kleiner contactoppervlak, dus klinkt minder. Uiteraard speelt de kracht waarmee gezwaaid wordt ook een rol, maar dat zal niemand erg verbazen..
Overigens weten mijn buren wel, dat ik geen timmerman ben, dus sommige geluiden zullen wel leiden tot vraagrimpels.

Een spaans rietje is tevens het geluid dat het mooist is.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Gille-
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimedi jun 05, 2012 9:00 pm

mmmm....mijn eigen voorkeur gaat, na al die tijd al, nog steeds naar handwerk.
Die spankings buddy of hoe het ook moge heten vind ikzelf minder en eerder geschikt om zachte handjes te beschermen dan om mooie klanken te produceren ;-)
Hoe dan ook en met welk voorwerp dan ook....mooiste klank krijg je op vooraf natgemaakte billen....mooiste reacties ook trouwens... grijns (sorry dames)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Leather Spanking Buddy en de mooiste klank & reacties   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimewo jun 06, 2012 9:46 am

Gille- schreef:

Die spankings buddy of hoe het ook moge heten vind ikzelf minder en eerder geschikt om zachte handjes te beschermen dan om mooie klanken te produceren ;-)

Die Leather Spanking Buddy is niet voor iedereen geschikt, maar eerder voor de spankees met zeg maar een "harde kont".
Zelfs de geharde vlakke hand hoeft dan niet altijd meer te volstaan. Het hoeft dan echt niet om een "zacht handje" te gaan.
Je kunt denk ik pas weten of het een mooie klank kan opbrengen als je het hebt uitgeprobeerd. Het levert in ieder geval bij de sub een mooie reactie op.

Gille- schreef:

Hoe dan ook en met welk voorwerp dan ook....mooiste klank krijg je op vooraf natgemaakte billen....mooiste reacties ook trouwens... grijns (sorry dames)

Dat levert inderdaad zowel een mooie klank als een mooie reactie op en dan maakt het eigenlijk niet meer uit of de billen van de sub zijn ontbloot (zeg maar de normale situatie) of nog bedekt worden door een nat badpak of bikinibroekje. Laughing

Of door natte nachtkleding zoals te zien is in de beroemde Elvis spanking uit "Blue Hawai". Voor de enkeling die die film nog niet gezien mocht hebben: het meisje dat bij Elvis over de knie ligt was in die scène net door Elvis uit zee gered. Haar nachtkleding en billen waren dus nat(gemaakt).
In een interview over die spankingscène heeft de actrice verteld hoe zeer het deed om op die manier op haar billen te krijgen en hoe vaak het moest worden herhaald voordat men er pas echt tevreden over was. Het was voor haar niet voor herhaling vatbaar.

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? 769071409_5d2e1837d7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gast
Gast




Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Opnamen   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimevr sep 21, 2012 12:47 am

Al die reacties lezend op de vraag welk instrument het mooiste geluid op de billen maakt, zou je nog haast gaan geloven dat er behoefte is aan audio-opnamen van verschillende soorten spankings, welke door middel van een aan deze website gekoppelde 'player' afgespeeld kunnen worden. Audio, dus anoniem, want ook de namen van de betreffende spankers en spankees hoeven immers niet genoemd te worden.

Mocht er behoefte zijn aan opnamen: ik ben in het bezit van zeer goede audio-apparatuur, en de diverse petsen zou ik zelfs in een synthesizer nog kunnen bewerken. Schroom niet om mij te benaderen voor een afspraak. Wink

Aliusetidem
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Spankinggeluidsopnamen   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimevr sep 21, 2012 7:26 pm

aliusetidem schreef:
Al die reacties lezend op de vraag welk instrument het mooiste geluid op de billen maakt, zou je nog haast gaan geloven dat er behoefte is aan audio-opnamen van verschillende soorten spankings, welke door middel van een aan deze website gekoppelde 'player' afgespeeld kunnen worden.
Het zou zo maar best wel eens kunnen dat daar wel vraag naar bestaat.
Heel 'vroegah', dus nog voor de intrede van de VHS videobanden met spankingfilms, werden er van die geluidscassettebandjes verkocht met 'spankinghoorspelen' daarop.

Speciaal voor de 'jonkies' op Klaproos die in het CD tijdperk zijn opgegroeid en niet mochten weten wat een geluidscassettebandje is, heb ik onderstaand een afbeelding daarvan geplaatst.
Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Denon-spanking-new

Voorts schijnt er sprake te zijn van een 'revival van het hoorspel'. Het hoorspel stimuleert de fantasie veel en veel beter dan de film.

Daarbij komt dat in navolging van 'reality tv' er best wel een kans bestaat dat ook 'reality radio' een succes zou kunnen worden: het geluid van het kletsen op de billen van 'echte' spankees die 'echt' gespanked worden.
Klaproos zou de opnamen dan ook via zo'n 06 telefoonlijn kunnen aanbieden en daarmee aanzienlijke inkomsten kunnen genereren.
Menno Buch heeft daar, maar dan met andere geluiden dan die van een spanking, in de jaren tachtig van de vorige eeuw fortuin mee gemaakt.

Kortom, ik zie best wel kansen en mogelijkheden. Idea
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gast
Gast




Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Spankinggeluiden.   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimevr sep 21, 2012 11:42 pm

Ongelofelijk! Ik ben weliswaar 52, en heb het cassettetijdperk dus zeer bewust meegemaakt (ik was overigens nooit onder de indruk van dit medium), maar ik heb nooit geweten dat er zelfs spankingcassettes waren. Maar goed - ik ben dan ook niet opgegroeid in een omgeving waar deze circuleerden.

En dat het hoorspel een revival doormaakt geloof ik graag. Dat zal niet in de laatste plaats komen door het uitzenden van hoorspelen tijdens Casa Luna, een nachtprogramma op Radio 1. En er zijn natuurlijk hoorspelen als podcast en luisterboek te koop. Denk aan Heer Bommel van Marten Toonder.

Nou - wie weet komt het binnen afzienbare tijd dus van opnamen. En in het uiterste geval hoef ik niet alleen de rol van technicus op mij te nemen Smile .

Aliusetidem
Terug naar boven Ga naar beneden
tijmen
Watje
Watje
tijmen


Aantal berichten : 23

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: spankinggeluiden   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitimezo okt 07, 2012 11:09 am

Ik ga voor het heerlijke geluid van een vlakke hand die hard op een blote kont neerkomt, en een leren riem klinkt ook mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Billen zijn om op te slaan
» Welk instrument maakt de minste herrie?
» Hoe noemen jullie je achterste?
» luie-billen-dag
» Veranderen je billen door spanking?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: