Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Handleiding chatten via mIRC

Ga naar beneden 
+30
aphrodite<3
isis
Inske
Björn
gralin
Sp40anker
Neill
marlou
annemiek
summerbrat
elisa
pinkie
Jim
Nick
lilith
spoilt
W
Ruben
Jimvdberg
meidje
Marc82nl
Admin
wenneke
TuttiFrutti
Amber
peter1z
angelica
carlijn
dawn
leentje
34 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitimeza nov 05, 2016 10:57 am

Björn schreef:
Net even gecheckt, irc.cuff-link.me bestaat nog gewoon. Het channel #Klaproos is op dit moment echter niet meer geregistreerd, maar daar zou verandering in kunnen komen.

Graag zelfs! Wil en kan jij daar dan zorgen...? Ik zou het echt fijn vinden als de chat weer open gaat Rolling Eyes . De link deed het overigens wel bij mij, ik had hem via het web opgezocht, dus niks geïnstalleerd. Moet ik dat dan alsnog doen of werkt de link via het web voldoende?


Laatst aangepast door aphrodite<3 op di maa 31, 2020 12:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitimeza nov 05, 2016 11:42 pm

Heb 'em net geregistreerd. Denk ik. Ik zag 'em niet in de webIRC staan maar ik gok dat ie daar ooit wel een keer geindexeerd word. Tot die tijd kun je ook gewoon /join #Klaproos gebruiken, dat moet altijd wel werken.

Edit, hij staat d'r op Mibbit tussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitimezo nov 06, 2016 1:39 am

Björn schreef:
Heb 'em net geregistreerd. Denk ik. Ik zag 'em niet in de webIRC staan maar ik gok dat ie daar ooit wel een keer geindexeerd word. Tot die tijd kun je ook gewoon /join #Klaproos gebruiken, dat moet altijd wel werken.

Edit, hij staat d'r op Mibbit tussen.

Hij doet het weer bij mij! cheers Yippieej.
Dankuuuu .

Nu moet het alleen nog wat drukker worden Smile .
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitimezo nov 06, 2016 2:22 am

Als ik de komende weken zin en/of tijd heb zal ik dr een beetje gaan rondhangen. De gloriedagen van de chat zijn echter wel achter ons.
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitimezo nov 06, 2016 2:46 am

.


Laatst aangepast door aphrodite<3 op di maa 31, 2020 12:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitimezo nov 06, 2016 8:38 pm

Ik kan de room niet meer vinden hoor? confused Sinds vanmiddag is die weer onvindbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitimema nov 07, 2016 1:00 am

Moet dan aan mibbit liggen. Op Icechat (en ik gok de meeste andere standalone IRC clients) is 'ie nog geregistreerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitimezo nov 27, 2016 12:59 pm

Voor degene die nog op zoek zijn naar een gebruiksvriendelijke chat app voor op je slimme telefoon of iPad is IRCCloud verkrijgbaar in de apple app store en de google play store . Bekijk even de link voor de mogelijkheden:
IRCCloud Via deze link of via de app kan je jezelf registreren.

Deze app biedt ook meer mogelijkheden die andere apps niet hebben, zo kan je met IRCCloud foto's, video's(als ze niet te groot zijn) en bestanden versturen. Ook kan je gebruik van emoticons maken. En het is ook nog eens gratis, wel moet je eerst even registeren.

Ik heb al meerdere irc chat apps op mijn telefoon uitgeprobeerd, maar deze vind ik toch echt het makkelijkst om te  gebruiken. Het registreren op de chat gaat hetzelfde zoals het hier op de eerste pagina beschreven staat.

Heb je vragen? Laat het gerust even weten. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitimedi dec 13, 2016 9:45 pm

Ik heb al eens een paar geprobeerd om in de chat te komen, maar op de 1 of andere manier lukt dat niet.
Maar het lijkt me gezellig om eens via de chat met elkaar te kletsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitimedi dec 13, 2016 10:25 pm

Probeer het even via deze link: klaprooschat

De chatbox is nu meestal wel online beschikbaar aangezien er bijna altijd wel iemand is (ik dus). Wanneer er niemand in de box zit dan kan ik hem namelijk ook niet via het web vinden.

Anders kan je ook Icechat installeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitimedi dec 13, 2016 10:45 pm

Of colloguy via de computer. Dan irc.cuff-link.me en de chatroom is #klaproos.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitimewo dec 14, 2016 11:36 am

Het channel was inderdaad, om mij niet bekende redenen, niet meer geregistreerd. Ik heb hem zojuist opnieuw gedaan dus hij staat er nu in ieder geval weer tussen :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitimeza feb 04, 2017 4:49 pm

Om een of andere onbekende reden is iedereen uit de klaproos chat gekickt. Voorlopig werd er een nieuwe room opgezet, je kunt kunt komen chatten door /join #meet te typen.

Bjorn, Isis, kunnen jullie dit terug in orde brengen? Bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitimeza feb 04, 2017 5:34 pm

Ben er druk mee bezig
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitimeza feb 04, 2017 5:43 pm

Update: alles werkt weer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vorrion
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 33

Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitimedi mei 02, 2017 10:16 pm

Snap ik er niks van of is de chat kapot?
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitimedi mei 02, 2017 10:20 pm

De chat doet t gewoon
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
Vorrion
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 33

Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitimedi mei 02, 2017 10:29 pm

Heb je een nieuw linkje voor mij? als ik op de links van deze pagina klik, krijg ik steeds 0 resultaten. Dat was niet zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitimewo mei 03, 2017 3:48 pm

Ik gebruik irccloud.com, daar heb je wel een mailadres voor nodig. Mibbit.com gaat ook. Dan cuff-link selecteren als server en #klaproos als room en tadaaa cheers


(Stuiteren? Wat is dat? weetniet bounce )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding chatten via mIRC   Handleiding chatten via mIRC - Pagina 7 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Handleiding chatten via mIRC
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Registreren mIRC
» Handleiding mIRC mobiel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Servicebalie :: Helpdesk-
Ga naar: