Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 nieuwe zweep

Ga naar beneden 
+3
annemiek
TuttiFrutti
W
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimedo feb 10, 2011 5:26 pm

Ik had ooit een nieuwe zweep gemaakt. Een lekkere zware die flink aankwam. Ik was leuk bezig met mijn subje, maar opeens had ik alleen een handvat in mijn handen. Ik keek naar mijn sub en zag dat de strengen als een soort pruik in zijn haar waren gedrapeerd. Gelukkig had het hem geen pijn gedaan, maar van verder spelen kwam niet veel meer door de slappe lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimedo feb 10, 2011 5:44 pm

Ik merk dat ik aannames heb gemaakt die nergens op gebaseerd waren. Ik dacht "koaaltje" is een verkleinwoordje en geschreven met een kleine letter, dus sub, en dus omdat we hier op het klaproosforum zijn vrouw. Maar nu twijfel ik zowel aan dat subzijn als dat vrouwzijn... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimedo feb 10, 2011 5:50 pm

Oeps! Kan me goed voorstellen dat er dan weinig zinnigs meer gebeurt de rest van de dag Very Happy Maar wat leuk wel, dat je zelf zwepen maakt!

Enne W, hier vind je misschien antwoord op je vragen: http://klaproos.heavenforum.org/t281-switchen


Laatst aangepast door TuttiFrutti op do feb 10, 2011 5:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimedo feb 10, 2011 5:51 pm

Vrouw en switch, mag dat ook? En om het nog ingewikkelder te maken, in een F/f relatie Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimedo feb 10, 2011 6:03 pm

Yes!
Leuk!

Nog een keer welkom dan maar!
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimedo feb 10, 2011 6:04 pm

En ben je dan de F of de f in die F/f relatie? Als ik vragen mag?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimedo feb 10, 2011 6:05 pm

De f, daar ligt mijn voorkeur ook wel... Vandaar ook de kleine letter...
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimedo feb 10, 2011 6:20 pm

Maar blijkbaar heb je ook soms wel eens een mannelijke subje? (Je schreef "in zijn haar".)

Ik vind het overigens prima hoor! Alleen had ik het standaard M/f plaatje in mijn hoofd, dus moest dat even bijstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimedo feb 10, 2011 6:24 pm

Aha, ik heb je inmiddels ook op FetLife gevonden. Relaties met "AETorture", "kleintje_" en "ranting" dus. (Was dat "ranting", met die zweep als pruik?)

En dat plaatje van AETorture met als onderschrift Practising making my love all wet and auwwie, ben jij dat? affraid


Laatst aangepast door W op do feb 10, 2011 6:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimedo feb 10, 2011 6:25 pm

Sjonge, W,
Wat ben je toch een stalker
Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimedo feb 10, 2011 6:25 pm

Citaat :

Ik vind het overigens prima hoor! Alleen had ik het standaard M/f plaatje in mijn hoofd, dus moest dat even bijstellen.

Dat is ook niet zo vreemd hoor W, ik had het ook. En Klaproos is natuurlijk opgericht als een een M/f forum daarom ga je er meestal vanuit dat de D een man is en de s een vrouw. Maar evengoed zijn anderen uiteraard ook welkom hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimedo feb 10, 2011 6:27 pm

annemiek schreef:
Wat ben je toch een stalker Wink
Ja, goed hè? cheers

Nee, ik heb ook niets tegen switches hoor dawn. ("Sommige van mijn beste vrienden zijn switches." Laughing)


Laatst aangepast door W op do feb 10, 2011 6:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gast
Gast




nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimedo feb 10, 2011 6:27 pm

Jups, dit was met een mannelijk subje. Ik speel met wie ik het fijn vind om te spelen, en dat is niet gebaseerd op geslacht maar op chemie Smile

Overigens was dat niet met ranting, maar met iemand uit een veel verder verleden. Ranting is part of my family, maar niet mijn speelgoed.

En dat plaatje... jups that's me... net zoals best wat andere foto's op haar profiel overigens Razz

Voeg je me toe als vriendje?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimedo feb 10, 2011 6:28 pm

koaaltje schreef:
Voeg je me toe als vriendje?
Natuurlijk! Ik ben vriendjes met everybody Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimevr feb 11, 2011 1:51 am

leentje schreef:
Citaat :

Ik vind het overigens prima hoor! Alleen had ik het standaard M/f plaatje in mijn hoofd, dus moest dat even bijstellen.

Dat is ook niet zo vreemd hoor W, ik had het ook. En Klaproos is natuurlijk opgericht als een een M/f forum daarom ga je er meestal vanuit dat de D een man is en de s een vrouw. Maar evengoed zijn anderen uiteraard ook welkom hier.

W schreef:
annemiek schreef:
Wat ben je toch een stalker Wink
Ja, goed hè? cheers

Nee, ik heb ook niets tegen switches hoor dawn. ("Sommige van mijn beste vrienden zijn switches." Laughing)

Hallo zeg! Ik heb me hier nog helemaal niet mee bemoeid! En dan doe je net of ik je heb beschuldigd van antiswitch zijn! Maar ik ben onschuldig! albino
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimevr feb 11, 2011 12:36 pm

dawn schreef:
Hallo zeg!
Oeps, had ik onze twee forumbeheerdstertjes door elkaar gehaald? Mijn excuses, dawn en leentje... Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
marlou
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 56

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimevr feb 11, 2011 1:12 pm

hmmm dat kan toch niet ongestraft blijven W Twisted Evil Twisted Evil Evil or Very Mad Evil or Very Mad Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimevr feb 11, 2011 1:32 pm

Hélemaal mee eens marlou, zeker na gisteravond! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimevr feb 11, 2011 2:11 pm

ehm.... tutti...

Heb je nou nog niets geleerd na gister....? Wink

hihi wat ben je toch een schattig sukkeltje Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimevr feb 11, 2011 2:21 pm

Ja, dat verdiende geen schoonheidsprijs, gisteren... Evil or Very Mad En ik had net zoveel plezier! Twisted Evil

Nou goed, ik zal voor straf vandaag geen meisjes slaan. Is dat genoeg straf dan, hm? Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimevr feb 11, 2011 2:24 pm

Hahaha voor jou wel denk ik W...

Voor ons zeker niet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimezo feb 13, 2011 10:55 pm

Veel plezier? Is dat wat jij onder veel plezier verstaat? Nou mooi is dat affraid

enne angelica, waar zou ik iets van geleerd moeten hebben dan? Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimema feb 14, 2011 12:17 am

van die actie om iets te zeggen en dan te ontkennen dat je iets gezegd hebt..... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimema feb 14, 2011 12:26 am

Wat? Wie? Ik? Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitimema feb 14, 2011 2:01 am

ja jij ja....! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





nieuwe zweep Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe zweep   nieuwe zweep I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nieuwe zweep
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Interessant telefoongesprek
» Nieuwe start
» Nieuwe instrumenten
» Nieuwe liefhebber
» Het nieuwe plaatje van leentje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Miskleun-
Ga naar: