Onderwerp: Interessant telefoongesprek vr jan 06, 2012 1:45 am
Nou...ik had weer een belevenis vandaag.
Ik was aan het werk, maar omdat het kerstvakantie is begin ik later. Dus toen ik smiddags op kantoor kwam had ik een terugbel bericht van iemand van een andere organisatie die mij sochtends geprobeerd had te bellen. Dus ik bel hem terug en het is blijkbaar nogal een jolige man want hij zegt gelijk: Je hebt gelogen, je zei dat je elke donderdag bereikbaar bent maar je was er niet. Dus ik leg uit dat het vakantie is etc etc. Dat vond hij blijkbaar geen excuus. En vervolgens zei hij dus:
Kom maar hierheen, ik heb een zweep voor je klaarliggen!.
............
wenneke Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 274
Onderwerp: Re: Interessant telefoongesprek vr jan 06, 2012 1:56 am
dussss.....
klinkt wel heel spannend
carlijn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 362
Onderwerp: Re: Interessant telefoongesprek vr jan 06, 2012 11:47 am
hahahaha
TuttiFrutti Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1407
Onderwerp: Re: Interessant telefoongesprek za jan 07, 2012 2:21 pm
En wat ik me dan afvraag.. Wat heb je daarop geantwoord??
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Interessant telefoongesprek za jan 07, 2012 2:33 pm
Ja isis, wat heb je geantwoord? Het moet haast wel iemand zijn die 'into it'is. Anders kom je er toch niet op om het over een zweep te hebben. Voor je billen, of een pak slaag zijn dingen waar ook vanilla's regelmatig grapjes over maken. Maar een zweep......
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Interessant telefoongesprek za jan 07, 2012 11:51 pm
Ik vond het ook heel apart...en wat ik heb geantwoord? ik was totaal flabbergasted...ik zei echt:
hahaha eum haha eum..ik kom wel om half een.
TuttiFrutti Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1407
Onderwerp: Re: Interessant telefoongesprek zo jan 08, 2012 12:38 am
Lol Dat maakt me alleen maar nóg nieuwsgieriger, wat zei hij daar dan op??
leentje, zwepen komen juist regelmatig aan bod bij vanilla's heb ik het idee. "De zweep erover" hoor ik echt véél van mijn collega's zeggen.. hoewel dat wel minder expliciet is dan wat deze man zei..
Dutch Spank Daddy Overijverige Poster
Aantal berichten : 630
Onderwerp: De zweep er over. zo jun 17, 2012 5:43 pm
TuttiFrutti schreef:
leentje, zwepen komen juist regelmatig aan bod bij vanilla's heb ik het idee. "De zweep erover" hoor ik echt véél van mijn collega's zeggen.. hoewel dat wel minder expliciet is dan wat deze man zei..
Maar hoe weet jij nu of dat dan ook echt vanilla's zijn? Veel van mijn (ex-)collega's zullen waarschijnlijk van mij ook wel hebben gedacht dat ik een vanilla ben. Nou, ze moesten eens weten.
Ik kan mij voorstellen dat je juist tegenover collega's met dit soort zaken niet te koop loopt.
Overigens heb ik nog nooit "de zweep er over" durven te zeggen waar mijn collega's bij waren. Wellicht was ik bang dat het er veel te enthousiast uit zou komen of dat ik vervolgens niet goed zou weten te reageren als men op het onderwerp door zou gaan.