Hallo ik wil me graag even voorstellen; ik ben smartboy een 44 jarige man uit Noord Brabant.
Na enkele soft(en minder softe) sm relaties gehad te hebben, waarin geen spanking in voorkwam, ben ik nu al weer jaren gelukkig getrouwd met met huidige vrouw in een "gewone relatie'
Alhoewel ik hier prima tevreden mee ben , heb ik een regelmatig terugkerende fantasie die mij door het internet doet surfen en waardoor ik hier terecht ben gekomen, om te genieten van alle verhalen die hier te vinden zijn.
De fantasie die steeds maar weer door mijn hoofd blijf spoken is dat ik ergens een kamer binnenkom waar een naakte vrouw ligt te wachten, ze is niet vastgebonden en is hier vrijwillig, ze bied zich aan en ik begin systematisch haar hele lijf te bewerken met flinke tikken met mijn platte hand op haar borsten en billen. Hierna pak ik een rietje en breng doormiddel van ferme tikken rode striemen aan die ahw een soort netwerkpatroon over haar hele lijf vormen. Deze acties geven ons beide extreme gevoelens van genot en tevredenheid.
Ik breng het misschien een beetje afstandelijk, maar dat komt misschien omdat het voor mijzelf ook behoorlijk verwarrend is. Wat dit over mij zegt, daar ben ik nog niet helemaal uit, maar in elk geval ben ik benieuwd naar jullie reacties!