Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

Show your ass

Ga naar beneden 
+2
dawn
Nick
6 plaatsers
AuteurBericht
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick

Aantal berichten : 249

Show your ass Empty
BerichtOnderwerp: Show your ass   Show your ass I_icon_minitimema apr 11, 2011 10:44 pm

Show your denim ass, ok geen spanking maar de inspiratie is er vast wel Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn

Aantal berichten : 3086

Show your ass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show your ass   Show your ass I_icon_minitimedi apr 12, 2011 11:51 pm

Ik heb een pesthekel aan spijkerbroeken! Evil or Very Mad
W
W

Aantal berichten : 3726

Show your ass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show your ass   Show your ass I_icon_minitimewo apr 13, 2011 12:01 am

Helemaal mee eens, dawn, die spijkerbroeken moeten uit! (ha!)
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti

Aantal berichten : 1407

Show your ass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show your ass   Show your ass I_icon_minitimewo apr 13, 2011 9:43 am

Uit? Welnee, spijkerbroeken zijn juist fijn. En functioneel ook, reuze handig zo'n dikke beschermlaag Razz
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica

Aantal berichten : 565

Show your ass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show your ass   Show your ass I_icon_minitimevr mei 13, 2011 11:18 pm

Ja, handig als je hem aan mag houden. Wat in mijn geval dus NOOIT is... Crying or Very sad
W
W

Show your ass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show your ass   Show your ass I_icon_minitimedo jun 23, 2011 11:29 am

Ik zat nog wat te googlen, en ik zou verwachten dat er wel een "spanking op spijkerbroeken" paysite bestaat (rule 34), maar ik kan er zo snel geen vinden.

Maar er is bijv. wel http://www.thespankingblog.com/index.php/gallery/category/C17/.

En er is natuurlijk tutti's avatar op subrosa. Twisted Evil
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti

Aantal berichten : 1407

Show your ass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show your ass   Show your ass I_icon_minitimevr jun 24, 2011 1:06 pm

angelica schreef:
Ja, handig als je hem aan mag houden. Wat in mijn geval dus NOOIT is... Crying or Very sad

Ik mag m eerst altijd nog wel even aanhouden gelukkig Razz
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick

Show your ass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show your ass   Show your ass I_icon_minitimevr jun 24, 2011 1:16 pm

Ik herinner me een spijkerbroek van tutti die heel strategisch geplaatste knopen op de achterkant had. Niet handig om daar op te slaan Sad Oh, en een memorabele keer waarbij ik er zes met de hemapaddle mocht geven, op de spijkerbroek maar zónder opwarmer.

Ik heb voor mezelf wel de regel dat spijkerbroeken sneller uitgaan dan andere broeken.
W
W

Show your ass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show your ass   Show your ass I_icon_minitimevr jul 01, 2011 10:55 pm

Ik snap dat "eerst op de broek en dan pas op de blote" nooit zo. In filmpjes wel, want dan gebeurt er nog iets in zo'n filmpje. Maar in het echt? Ik vind, hoe meer op de blote hoe beter. Althans, zo beleef ik het.
dawn
dawn

Aantal berichten : 3086

Show your ass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show your ass   Show your ass I_icon_minitimeza jul 02, 2011 1:25 am

Dat ben ik met je eens, W. Ik vind zo uit het niets je billen moeten ontbloten en meteen zo over de knie te moeten heel spannend. Zo "hoort het" voor mij. Dat is altijd al mijn fantasie geweest (en nu mijn werkelijkheid... Smile ).
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah

Aantal berichten : 309

Show your ass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show your ass   Show your ass I_icon_minitimema jul 18, 2011 12:16 am

Nee hoor ... Ik ontvang eigenlijk eerst op de broek. Is dan meteen een opwarmertje. What a Face En als ik het nodige van tevoren vrees, dan heb ik uit voorzorg al mijn string vervangen door een 'oma'onderbroek. Als een soort van tussenlaagje. Daarbij valt er ook nog het nodige 'uit te pellen'. Wat de spanning zeker opdrijft. Ongelukkigerwijs wordt de hardheid van slagen middels instrumenten met het uitpellen ook opgeschroefd, dus krijg ik toch nog met hout op de blote billen. pale
W
W

Show your ass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show your ass   Show your ass I_icon_minitimema jul 18, 2011 12:20 am

Tsja, smaken verschillen.

Maar ik vind het interessant dat "zoals je het altijd in de filmpjes ziet", niet alleen om film-technische redenen wordt gedaan, maar dat er ook mensen zijn die het echt zo willen beleven.
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick

Show your ass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show your ass   Show your ass I_icon_minitimema jul 18, 2011 8:43 am

W, maar zit je partner dan niet binnen de kortste keren tegen het plafond van de pijn?
W
W

Show your ass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show your ass   Show your ass I_icon_minitimema jul 18, 2011 12:28 pm

Mijn partner is geen spanko, Nick, dus wat ik ook doe zit die sowieso binnen de kortste keren etc.

Een interessanter iemand om dit aan te vragen is Victor. Ik meen dat die ook geen fan van "opwarmen" is? En die spankt wel spanko's.
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick

Show your ass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show your ass   Show your ass I_icon_minitimema jul 18, 2011 12:44 pm

Ah ok, dat is waar ook natuurlijk. Maar is het dan niet juist slimmer om zachtjes et beginnen terwijl ze dikke spijkerbroek aan heeft?
W
W

Show your ass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show your ass   Show your ass I_icon_minitimema jul 18, 2011 2:08 pm

Ja maar, dan vinden we er geen van tweeën wat aan!
Gesponsorde inhoud

Show your ass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show your ass   Show your ass I_icon_minitime

Show your ass
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The One Show