Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 The One Show

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

The One Show Empty
BerichtOnderwerp: The One Show   The One Show I_icon_minitimedi aug 16, 2011 12:21 am

Zag vandaag in de vroege avond en stukje van The One Show op BBC1. Mijn aandacht werd onmiddellijk getrokken, omdat er een soort interviewtje was met de dochter van een Schotse leerbewerker, die behalve zadels e.d. ook schooltawses vervaardigde. Vervolgens ging het over hoe en waarom de tawse gebruikt werd, met herinneringen van bekende en onbekende mensen, die of zelf schoolmeester waren geweest en het ding hadden gehanteerd (verschillende technieken werden besproken en gedemonstreerd op de presentator!) of zelf aan de ontvangende hand... eh... kant hadden gestaan (o.a. misdaadauteur Ian Rankin). En dat allemaal met zo'n lekker Schots accent besproken... mmm...

Hoewel iedereen zich haastte te zeggen dat het op een school natuurlijk geen goede methode is, zag je alle oogjes van presentatoren en gasten glinsteren. Ik wed dat er minstens een aantal van hen fantasieën rond "the english vice" hebben, haha. Of moet ik in dit geval zeggen: "the Scottish vice".

Helaas heb ik niet het hele programmaonderdeel gezien, dus ik hoop dat het binnenkort te zien is op BBC iplayer! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

The One Show Empty
BerichtOnderwerp: Re: The One Show   The One Show I_icon_minitimedi aug 16, 2011 9:33 am

He wat jammer dat ik dat gemist heb, waarom heb je me niet onmiddellijk een sms gestuurd? Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

The One Show Empty
BerichtOnderwerp: Re: The One Show   The One Show I_icon_minitimedi aug 16, 2011 3:19 pm

Oh! Helemaal niet aan gedacht! Was te geobsedeerd, denk ik... Sorry!!! Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The One Show Empty
BerichtOnderwerp: Re: The One Show   The One Show I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The One Show
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Show your ass

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Je favoriete 'mainstream' film of tv serie fragment-
Ga naar: