Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 gelaatsuitdrukking

Ga naar beneden 
+7
meidje
isis
dawn
Marc82nl
wenneke
Ruben
W
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

gelaatsuitdrukking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 13, 2011 11:04 pm

Nick schreef:
Het is standaard in spankingfilmpjes inderdaad, broek-onderbroekje-bloot. Geen idee waarom,
Ik denk dat het komt omdat een spankingfilmpje verhaaltechnisch anders van een verpletterende saaiheid is. "Klets klets (x 1000)." Op deze manier is er tenminste nog iets van een opbouw, van frasering.

Net zoals in de meeste filmpjes eerst met de hand wordt geslagen, en dan met een "licht" instrument en dan met een "zwaar" instrument. Net zoiets.

Voor mij is dat wel prettig, want ik geef de voorkeur aan "met de hand". Vroeger placht ik dan ook het middenstukje van zo'n filmpje eindeloos te herhalen (ze had haar broek al uit, maar het was nog met de hand). De rest vond ik dan niet zo interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg


Aantal berichten : 89

gelaatsuitdrukking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 13, 2011 11:05 pm

haha precies, als het zover mag zijn, zal ik zeker laten weten wat de ervaring was en is en of er daardoor al een verandering in is gekomen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

gelaatsuitdrukking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 12, 2012 4:53 pm

mooie filmpjes! Smile

ik vroeg me af waar hij mee slaat, hout of leer? in het eerste filmpje dacht ik dat het hout was, maar in het tweede filmpje dacht ik dat het leer was... Embarassed nou weet ik het niet meer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

gelaatsuitdrukking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Broek-onderbroekje-bloot   gelaatsuitdrukking - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 04, 2012 5:08 pm

Nick schreef:
Het is standaard in spankingfilmpjes inderdaad, broek-onderbroekje-bloot. Geen idee waarom, misschien omdat iedereen het doet en de klant het dus verwacht? Of omdat het model op die manier meer kan volhouden? Of, zoals bij sommige sites, omdat ze dan deel 1 (broek) en deel 2 (bloot) apart kunnen verkopen?
Aangezien tot nu toe niemand in de afgelopen twee jaar is ingegaan op deze (retorische?) vragen, zal ik dat bij deze maar doen.

Naar mijn vaste overtuiging in ieder geval omdat men aan een zekere opbouw wil doen en naar een climax wil toewerken.

Voorts (en vooral) omdat het dan vaak beter past in het verhaaltje.
Zo'n spankingmodel (veelal een bijklussende studente) moet vaak van verre komen, wordt mede om die reden voor een dag(deel) ingehuurd en niet voor een uurtje en dus moeten er dan meerdere filmpjes achter elkaar worden geschoten.
Als filmpje no.1 klaar is en men gaat bijna direct over op filmpje no.2 dan zijn de billen van de spankee meestal nog roodgloeiend van de spankings uit het voorafgaand filmpje. Ze zijn in ieder geval niet meer 'maagdelijk wit'.
Dat zou dan direct te zien zijn als in filmpje no.2 onmiddellijk de billen bloot moeten.
Vandaar dat dan eerst op de broek wordt gespanked.
Als die broek dan uiteindelijk naar beneden gaat en de roodgloeiende billen zichtbaar worden, dan denkt de kijker dat dat van het pak voor de broek is, maar het is natuurlijk voornamelijk van de spankings in het voorgaande filmpje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gesponsorde inhoud





gelaatsuitdrukking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
gelaatsuitdrukking
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Je favoriete spanking film(pje)-
Ga naar: