Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Jaren van 1920/1930

Ga naar beneden 
+6
TuttiFrutti
leentje
dawn
annemiek
W
whiteangel
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Jaren van 1920/1930 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Nog meer nostalgie.   Jaren van 1920/1930 - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 01, 2013 11:35 am


Nog meer nostalgie.Jaren van 1920/1930 - Pagina 2 311397-dear-abby-wife-spanking

Abigail van Buren
Citaat :
Pauline Esther Phillips (née Friedman; July 4, 1918 – January 16, 2013), also known as Abigail Van Buren, was an American advice columnist and radio show host who began the "Dear Abby" column in 1956. During her decades writing the column, it became the most widely-syndicated newspaper column in the world, syndicated in 1,400 newspapers around the world with 110 million of readers.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gast
Gast




Jaren van 1920/1930 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Jaren van 1920/1930   Jaren van 1920/1930 - Pagina 2 I_icon_minitimedo jun 06, 2013 6:14 am

Ik snap je fantasie zeker wel whiteangel, die oude spanking scenes vind ik ook errug leuk om te zien.

Het zou voor vrouwen zeker geen pretje zijn, aangezien er niet veel vrouwen er van houden om op hun kont geslagen te worden, maar het was wel veel normaler denk ik.
In die oude films met Maureen O'hara bijvoorbeeld, die krijgt publiekelijk een pak slaag, en ik heb ook eens een fragment voorbij zien komen, naam ben ik kwijt, maar daarin leggen twee mannen voor tv het begrip corporal punishment uit, waarbij een studente bij 1 van de mannen over de knie gaat om te laten zien hoe je een pak op de billen geeft als effectieve straf methode.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jaren van 1920/1930
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: