Hoe kom je erbij dat ik dat toch zou doen terwijl het niet mag?
Rozemarijn Watje
Aantal berichten : 4
Onderwerp: Re: In de hoek di maa 13, 2018 6:18 pm
Ai, zo in de hoek staan zou ik ook echt niet hoeven te proberen. Met mijn armen subtiel tegen de muur leunen als ik mijn handen achter mijn hoofd moet houden kan gelukkig wel, dat scheelt wel wat.
Ik vind het fijn om in de hoek gezet te worden of daar even te moeten staan, dat laat me even heel onderdanig voelen. Maar het moet niet te lang duren, dan wordt het saai en vervelend. :p Op mijn knieeen in de hoek vind ik ook wel wat hebben, en zeker als ik wat begin te zweven is dat fijn en praktisch.
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: In de hoek wo maa 14, 2018 10:45 pm
Rozemarijn schreef:
Ai, zo in de hoek staan zou ik ook echt niet hoeven te proberen.
Ik vind het wel netjes van Isis, dat ze niet stiekem achterom kijkt.
jadi Beginner
Aantal berichten : 28
Onderwerp: Re: In de hoek do apr 05, 2018 8:38 pm
Ik vind het heerlijk om in de hoek te staan. Mijn gedachten gaan echt alle kanten op. Ook als pauze vind ik het erg fijn.
Ik heb nog geen opmerking gehad over leunen, gelukkig maar!!
Kythana Beginner
Aantal berichten : 31
Onderwerp: Re: In de hoek zo apr 15, 2018 10:37 am
Ik word graag eens in de hoek gezet na een flink pak op de billen. Broek op de enkels, tintelingen in mijn billen. Het geeft een nederig gevoel en dat is best fijn. Maar ook bij mij is 5 min. meer dan voldoende. Ik sta uit reflex altijd met mijn handen voor mijn kruis, starend naar de grond. Lees: als een schuldbewust meisje...
puk Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 199
Onderwerp: Re: In de hoek zo apr 15, 2018 1:29 pm
Ik werd bijna nooit in de hoek gezet, maar vond het altijd wel prettig. Zeker als ik me niet goed kon overgeven aan de spanking, was juist even in de hoek gezet worden een manier om me kleiner te voelen en dan was het vechten snel over. Maar ja, mijn ex-D was niet zo fantasierijk om eens wat verschillende aanpakken te proberen.