Na een lange tijd stiekem mee te lezen eindelijk de stoute schoenen aangetrokken om mij ook aan te melden. Ik ben al een enkele keer op de chat geweest en besloot me daarom ook hier maar aan te melden ;-) Ik heb totaal nog geen ervaring en hoop stiekem dat het er eerdaags is van komt. Ook lijkt het me leuk om mensen te spreken over dit onderwerp, in het dagelijkse leven is dit onderwerp niet zo snel bespreekbaar;-). Groetjes Annabel27
Dutch Spank Daddy Overijverige Poster
Aantal berichten : 630
Onderwerp: Welkom annabel27 vr nov 16, 2012 11:31 am
Welkom annabel27! Wat leuk al die nieuwe spankees hier op het forum.
Zou je iets meer over jezelf kunnen vertellen? Hoe ben je aan de nick 'anabel27' gekomen? Ik neem aan dat die '27' slaat op jouw huidige leeftijd en niet op jouw geboortejaar. Anabel is overigens best een mooie naam. Hieronder nog een song over een Anabel. Dessa: 'Anabel'.
Hoe lang voel je al die behoefte om op je billen te krijgen? Het is overigens relatief eenvoudig om ervaring op te doen. Voor je het weet, wordt dit een (dagelijkse?) routine.
eve1991 Meeloper
Aantal berichten : 71
Onderwerp: Re: nieuw hier... vr nov 16, 2012 11:34 am
Welkom hier Annabel Fijn dat je e ook hebt aangemeld op het forum
pinkie Meeloper
Aantal berichten : 66
Onderwerp: Re: nieuw hier... vr nov 16, 2012 1:55 pm
welkom Annabel,
goed bezig, braaf verder lopen op die stoute schoenen!
Pink
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: nieuw hier... vr nov 16, 2012 4:38 pm
Hallo annabel,
Welkom hier. Als je aangeeft wat je precies zoekt, partner, Mentor, Dominant dan heb je best kans dat je hier vindt wat je zoekt. Maar wees wel voorzichtig natuurlijk. Veel plezier op Klaproos!
Ruben Overijverige Poster
Aantal berichten : 656
Onderwerp: Re: nieuw hier... vr nov 16, 2012 5:18 pm
Welkom op het forum.
annabel27 Watje
Aantal berichten : 6
Onderwerp: Re: nieuw hier... vr nov 16, 2012 7:04 pm
Dank jullie wel, wat een warm welkom zeg :-)