Na een lange tijd stiekem mee te lezen eindelijk de stoute schoenen aangetrokken om mij ook aan te melden. Ik ben al een enkele keer op de chat geweest en besloot me daarom ook hier maar aan te melden ;-) Ik heb totaal nog geen ervaring en hoop stiekem dat het er eerdaags is van komt. Ook lijkt het me leuk om mensen te spreken over dit onderwerp, in het dagelijkse leven is dit onderwerp niet zo snel bespreekbaar;-). Groetjes Annabel27
Dutch Spank Daddy Overijverige Poster
Aantal berichten : 630
Onderwerp: Welkom annabel27 vr nov 16, 2012 11:31 am
Welkom annabel27! Wat leuk al die nieuwe spankees hier op het forum.
Zou je iets meer over jezelf kunnen vertellen? Hoe ben je aan de nick 'anabel27' gekomen? Ik neem aan dat die '27' slaat op jouw huidige leeftijd en niet op jouw geboortejaar. Anabel is overigens best een mooie naam. Hieronder nog een song over een Anabel. Dessa: 'Anabel'.
Hoe lang voel je al die behoefte om op je billen te krijgen? Het is overigens relatief eenvoudig om ervaring op te doen. Voor je het weet, wordt dit een (dagelijkse?) routine.
eve1991 Meeloper
Aantal berichten : 71
Onderwerp: Re: nieuw hier... vr nov 16, 2012 11:34 am
Welkom hier Annabel Fijn dat je e ook hebt aangemeld op het forum
pinkie Meeloper
Aantal berichten : 66
Onderwerp: Re: nieuw hier... vr nov 16, 2012 1:55 pm
welkom Annabel,
goed bezig, braaf verder lopen op die stoute schoenen!
Pink
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: nieuw hier... vr nov 16, 2012 4:38 pm
Hallo annabel,
Welkom hier. Als je aangeeft wat je precies zoekt, partner, Mentor, Dominant dan heb je best kans dat je hier vindt wat je zoekt. Maar wees wel voorzichtig natuurlijk. Veel plezier op Klaproos!
Ruben Overijverige Poster
Aantal berichten : 656
Onderwerp: Re: nieuw hier... vr nov 16, 2012 5:18 pm
Welkom op het forum.
annabel27 Watje
Aantal berichten : 6
Onderwerp: Re: nieuw hier... vr nov 16, 2012 7:04 pm
Dank jullie wel, wat een warm welkom zeg :-)
Mijn gebruikersnaam is gewoon verzonnen, heeft niets met mijn eigen naam te maken. Geen idee hoe ik erbij kom eigenlijk, behalve dan de 27, dat is inderdaad mijn leeftijd... Zo lang als ik kan herinneren heb ik wel iets met spanking, maar de laatste tijd begint toch steeds meer de behoefte te komen om er eens aan toe te geven zeg maar. Ik weet nog niet zo goed wat ik zoek, in eerste instantie contact met de mail/chat en wie weet durf ik dan een keer een echte ervaring te ;-) Maar zover ben ik denk ik nog niet.....
pinkie Meeloper
Aantal berichten : 66
Onderwerp: Re: nieuw hier... vr nov 16, 2012 7:17 pm
annabel27 schreef:
.... zeg maar.
IK zeg niks!
heb je een partner? (zo ja, die heeft geen interesse? ) en hoe zie je de eerste ervaringen?
Pink
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: nieuw hier... vr nov 16, 2012 9:11 pm
Welkom hier!
dalili Watje
Aantal berichten : 23
Onderwerp: Re: nieuw hier... za nov 17, 2012 1:47 am
Welkom!
annabel27 Watje
Onderwerp: Re: nieuw hier... ma nov 19, 2012 1:53 am
Ik ben momenteel vrijgezel, en geen idee hoe mijn eerste ervaring eruit zou moeten zien... Schiet ook niet echt op zo natuurlijk haha.
Dutch Spank Daddy Overijverige Poster
Aantal berichten : 630
Onderwerp: To be spanked or not to be spanked: that is the question. ma nov 19, 2012 5:15 pm
annabel27 schreef:
Ik ben momenteel vrijgezel, (...)
"Elk nadeel heb z'n voordeel." (Johan Cruijff) Sommige spankees zien er erg tegen op om het hun (vanilla)partner te vertellen. Dat probleem heb jij dus niet.
annabel27 schreef:
(...) en geen idee hoe mijn eerste ervaring eruit zou moeten zien...
leentje heeft in de rubriek 'Klaproos: Algemeen: Wat billen betreft' onder de titel Wat voor spanking relatie zoek je? een zeker voor de nieuwelingen zeer lezenswaardige posting geplaatst:
leentje schreef:
Nou vraag ik me af wat jullie (en dan vooral de nieuwelingen) zoeken. Een Mentor? Alleen spanking voor fun? Straf? Erotiek? Een relatie met spanking? En heb je behoefte te delen met anderen. Bijvoorbeeld in een Daphne achtige situatie? Of spanking instuiven waar je kunt 'spelen'met je eigen partner en/of anderen? In eerste instantie wil ik gewoon wat inventariseren, maar misschien kan ik in de toekomst ook (als er behoefte is) wat van de grond zien te krijgen.
Die posting is op het moment dat ik dit plaats al 43 keer gelezen en wellicht hebben de lezers zich even zo veel keren afgevraagd wat zij zoeken, maar tot nu toe heeft nog niemand het forum daarin willen laten delen. Je zou je om te beginnen de vraag kunnen stellen wat voor spanking relatie je zoekt. Vervolgens zal wel blijken hoe de eerste ervaring eruit zal zien. Dat lijkt mij de meest logische volgorde. Overigens 'moet' er natuurlijk helemaal niets. Laat dat vooral voorop staan.
annabel 27 schreef:
Schiet ook niet echt op zo natuurlijk haha.
Ach, waarom zou je haast moeten maken en op moeten schieten? Er zijn genoeg mensen die dingen zijn blijven uitstellen en daar heel gelukkig onder zijn (gebleven), althans dat denken. Aan de andere kant: "It is better to regret what you have done than what you haven't." (Paul Arden)
To be spanked or not to be spanked.
Marc82nl Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 225
Onderwerp: Re: nieuw hier... wo nov 21, 2012 12:37 am
Welkom in ieder geval, kom zeker eens langs op de chat
annabel27 Watje
Onderwerp: Re: nieuw hier... wo nov 21, 2012 8:15 pm
bedankt iedereen voor het warme welkom
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: nieuw hier... ma nov 26, 2012 12:22 pm
annabel27 schreef:
Na een lange tijd stiekem mee te lezen eindelijk de stoute schoenen aangetrokken om mij ook aan te melden. Ik ben al een enkele keer op de chat geweest en besloot me daarom ook hier maar aan te melden ;-) Ik heb totaal nog geen ervaring en hoop stiekem dat het er eerdaags is van komt. Ook lijkt het me leuk om mensen te spreken over dit onderwerp, in het dagelijkse leven is dit onderwerp niet zo snel bespreekbaar;-). Groetjes Annabel27
Hallo Annabel27 Alsnog welkom hier. Ik wens je veel leesplezier; ik hoop dat het onderwerp met ons kunt bespreken; stel ons gerust de nodige vragen. Groet van Rein
Ruud Watje
Aantal berichten : 17
Onderwerp: Welkom wo nov 28, 2012 1:12 am
Annabel,
Hoewel ik zelf net nieuw ben hier ook namens mij welkom! Het is mooi om nog geen vastomlijnde ideeen te hebben lijkt me... Veel plezier!
irctc044 Watje
Aantal berichten : 7
Onderwerp: Re: nieuw hier... wo nov 28, 2012 5:11 pm
Welkom hier op het forum!
TuttiFrutti Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1407
Onderwerp: Re: nieuw hier... wo nov 28, 2012 6:57 pm
Van harte welkom!
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: nieuw hier... wo nov 28, 2012 8:57 pm