Onderwerp: Re: Billen naar achter! ma sep 26, 2011 4:12 pm
Ziet er erg onhandig uit en gelukkig heb ik er geen ervaring mee Wel érg leuke website
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Billen naar achter! ma sep 26, 2011 5:19 pm
TuttiFrutti schreef:
Ziet er erg onhandig uit
Niet voor de spanker!
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Billen naar achter! ma sep 26, 2011 7:50 pm
Heel leuk voor de spanker ja, maar niet voor de spankee
Onderwerp: Re: Billen naar achter! ma sep 26, 2011 9:56 pm
Lieve leen, een pak voor de billen heeft niet als belangrijkste doel om "leuk" te zijn voor de spankee...
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Billen naar achter! ma sep 26, 2011 11:10 pm
Nee, maar het hoeft niet ook nog eens spierpijn op te leveren En wat als je voorover kukelt
Onderwerp: Re: Billen naar achter! di sep 27, 2011 12:50 am
De billen bestaan toch ook uit spier?
En wat betreft dat voorover kukelen, heb je dat probleem niet ook bij de "touch your toes" houding? Of als je een beetje ver voorover over de knie ligt, met de polsen op je rug geklemd? Tenminste, die indruk had ik in dat laatste geval altijd, dat ze bang was op haar gezicht te vallen. Wat overigens nooit gebeurd is, ik hield haar heus wel stevig genoeg vast...
TuttiFrutti Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1407
Onderwerp: Re: Billen naar achter! di sep 27, 2011 11:31 pm
Mijn tenen aanraken terwijl ik sta is echt fysiek onmogelijk, maar ik zou niet bang zijn daarbij voorover te vallen.. Als dat wel gebeurt, kun je altijd nog een stap zetten om jezelf op te vangen. Of gewoon weglopen of zo als het niet bevalt En als ik over de knie lig ben ik ook nooit bang voorover te vallen. Ik heb pas moeite met niet vallen als ik weer op mag staan. Maar in de houding op het bewuste plaatje is er gewoon níks tegen te doen als je valt.. Totaal niet handig dus
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Billen naar achter! zo okt 23, 2011 1:12 am
Hele leuke site idd! Ik vind deze foto echt prachtig. Dat gezicht van die man!!