Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

Wie denkt hier ook wel eens aan?

Ga naar beneden 
+6
Jimvdberg
Ruben
spoilt
dawn
W
isis
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

Aantal berichten : 854

Wie denkt hier ook wel eens aan? Empty
BerichtOnderwerp: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 5:53 pm

Hallo mensen,

Ik heb een beetje een gekke vraag. Zijn jullie nooit bang om van de knie af te vallen/dat je subje van je knie af valt?
Ik ben soms weleens bang dat dit gebeurt, zou best wel een turnoff zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
W

Aantal berichten : 3726

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 5:57 pm

Dat is één van de centrale dingen, ja. In mijn beleving is dat één van de dingen die er voor zorgen dat het subje zich niet voor wat er met haar gebeurt kan afsluiten.
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 6:00 pm

Dat snap ik niet helemaal...Kun je het uitleggen?
W
W

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 6:08 pm

Ik kan me voorstellen dat het subje helemaal in zichzelf wegkruipt, en het strafaspect van de spanking op die manier afschermt, dat ze het haar niet laat bereiken. Máár als ze bang is om te vallen, dan lukt in zichzelf wegkruipen natuurlijk niet. Dan moet ze alert blijven voor wat er met haar gebeurt. En dus werkt het veel meer.

Zoiets... scratch

Mijn punt was niet dat het echt zo is. Mijn punt was dat ik als Dom dit aspect zo beleef.

Laatst aangepast door W op zo nov 13, 2011 6:10 pm; in totaal 2 keer bewerkt
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 6:09 pm

Ah zo, ja dat snap ik. Als jij haar stevig vasthoudt hoeft ze niet bang te zijn dat ze valt. En bij mij gaat de pijn wel overheersen over de angst om te vallen op een gegeven moment Razz .
W
W

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 6:11 pm

Anders gezegd, als ze ieder moment op haar hoofd kan vallen (zo voelt het voor haar, maar als Dom zorg je er natuurlijk voor dat dat niet gebeurt), is ze veel meer uit haar evenwicht. En de sub uit haar evenwicht brengen, dat is voor mij één van de belangrijkste doelen van de spanking.

Voor de sub trouwens niet, stel ik me zo voor. Maar ik wil zelf heel graag de controle van haar afpakken.
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 6:14 pm

Ah ja, dat is wel iets wat mij ook aanspreekt ja. Ik hoef niet zonodig uit mijn evenwicht gebracht te worden maar het uit handen gevan van controle is iets wat wel erg meespeelt voor mij.
dawn
dawn

Aantal berichten : 3086

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 6:34 pm

Het is mij wel eens echt gebeurd. Dat was een hele rare situatie. Maar het was gewoon even lachen en weer net zo hard verder gaan... Rolling Eyes
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 6:35 pm

Echt?? Dat lijkt me echt lullig:P Deed het pijn? Hoe voel je je dan??
dawn
dawn

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 6:36 pm

Een beetje lullig, inderdaad. Maar ook gauw weer vergeten. En eigenlijk was het natuurlijk zijn schuld. Had hij me maar vast moeten houden!
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 6:38 pm

Ja duuuuh. Deed ie dat niet dan??? Of deed jij extreem rare dingen?
dawn
dawn

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 6:43 pm

Nee, hoor. Maar ik lag ook niet doodstil, natuurlijk. Je moet gewoon zorgen dat je lekker op een bank over de knie gaat, dan kan het niet gebeuren. Dit was op een stoel. (Wel de coolste manier, natuurlijk...) Maar hij hield me idd niet goed vast. De oelewapper. Zal ook wel gebrek aan ervaring zijn geweest. Daar was namelijk meer blijk van tijdens die sessie.
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 6:55 pm

Grinn...oelewapper idd. Op de bank vind ik zoiezo toffer, dan kun je je benen en hoofd tenminste netjes ergens neerleggen. Zeker omdat ik nogal lang ben heb je snel dat mijn benen helemaal vreemd terechtkomen op een stoel:P. Ik kan ze niet laten bungelen zeg maar, en als ik ze op de grond neerzet krijg je heel snel dat je je af gaat zetten omdat ze gewoon te lang zijn:P
spoilt
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
spoilt

Aantal berichten : 300

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 7:06 pm

Ik heb daar echt nooit bij stil gestaan en ben dan ook niet bang dat ik er vanaf val/rol. Als ik over de knie lig, lig ik ook best wel in evenwicht. Ik zou wel echt de slappe lach krijgen als het wel zou gebeuren. Razz
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben

Aantal berichten : 656

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 8:13 pm

Persoonlijk vind ik over de knie op een bank of bed (dan wordt het eigenlijk over de schoot) prettiger dan een sub echt op een knie hebben balanceren.
Bij over de schoot wordt een moment rust ook echt een moment rust, daarnaast heb ik liever dat een sub lekker comfortabel ligt zodat er niks is wat haar afleid van het gebied waar het om gaat. Wink
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg

Aantal berichten : 89

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 8:20 pm

Mij als weinig ervaring hebbende maar wel meedenkend denk ook dat ik een bank fijner vind om een subje over de knie te nemen
dawn
dawn

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 8:59 pm

Comfortabeler is een bank of bed zeker. Maar een stoel geeft zo dat oergevoel... drunken
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick

Aantal berichten : 249

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 10:26 pm

Wat ook wel wat heeft, is staand even snel over de knie trekken en een paar petsen uitdelen. Dat is niet echt uitgebreide straf, maar meer een "je ging eventjes te ver, dit zal je leren" moment.

Dit is wel iets waarbij je heel erg moet opletten dat ze niet te hard spartelt, of met haar hoofd tegen een muur of object in de kamer kan slaan.
W
W

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 11:06 pm

Of onder de arm!
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke

Aantal berichten : 274

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 11:28 pm

hmm ja ik zou ook best bang zijn om van de knie af te vallen. maar als een D mij niet goed vast zou houden, zou ik ook zo van de bank of het bed vallen :p
W
W

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimezo nov 13, 2011 11:34 pm

Hebben jullie trouwens ook een hekel aan om rond je middel van de grond opgetild te worden. Mijn geliefde háát dat! Terwijl ik het juist zo graag mag doen... Twisted Evil
dawn
dawn

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimema nov 14, 2011 12:20 am

Bedoel je dubbel gevouwen of staand? Cool
W
W

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimema nov 14, 2011 12:21 am

Ik bedoelde staand. Gewoon met 'r hoofd richting het plafond.
dawn
dawn

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimema nov 14, 2011 12:23 am

Owww. Nee, dat is niet vervelend. Dubbel gevouwen lijkt me wel heel vervelend. Misschien moet je dat eens proberen. Wink
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 562

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitimema nov 14, 2011 7:53 pm

isis schreef:
Op de bank vind ik zoiezo toffer, dan kun je je benen en hoofd tenminste netjes ergens neerleggen.
Daar ben ik het erg mee eens.
Je kunt wel iemand op de stoel over de knie nemen, maar dan laat ik het hoofd rusten op een zacht bankstel.
Daarmee voorkom ik, dat op een vervelende manier iemand het bloed "naar het hoofd stijgt".
Groet
Rein
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Wie denkt hier ook wel eens aan?   Wie denkt hier ook wel eens aan? I_icon_minitime

Wie denkt hier ook wel eens aan?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mosella komt hier ook eens kijken...
» a
» Billen zijn om op te slaan
» Tom komt ook eens kijken
» machteld stelt zich ook eens voor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum