Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

machteld stelt zich ook eens voor

Ga naar beneden 
+10
Gert Top
Ruben
Björn
Marc82nl
W
leentje
minime
annemiek
carlijn
machteld
14 plaatsers
AuteurBericht
machteld
Meeloper
Meeloper

Aantal berichten : 54

machteld stelt zich ook eens voor Empty
BerichtOnderwerp: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimema apr 09, 2012 12:51 am

Het kan zijn dat iemand mij nog kan herinneren als sanne. De nick waarmee ik vroeger vaak op de Daphne chat zat. Hier was de nick sanne al bezet en daarom heb ik mij nu machteld genoemd.

In 2004 ben ik irl met spanking begonnen en omdat ik ook nieuwsgierig was naar andere bdsm terreinen heb ik vanaf 2006 een aantal jaar met veel plezier bdsm beleefd met enkele Dom(me)s. In 2006 heb ik ook mijn vriend ontmoet op een bdsm feest met wie ik nu zo’n 5 jaar samenwoon. We kwamen er redelijk snel achter dat onze bdsm beleving wel erg ver uit elkaar ligt en daarom beleven we dit nu ieder apart.

Ondertussen ben ik er toch achtergekomen dat ik het meeste heb met disciplinaire spanking en heb ik ene V gemaild. Ondertussen heeft hij mijn billen al een paar keer bewerkt en doe ik mijn best om mij aan de afspraken te houden.

Groet, machteld

Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn

Aantal berichten : 362

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimema apr 09, 2012 12:38 pm

hoi machteld,
welkom op klaproos! Heel veel lees- en schrijfplezier Smile
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek

Aantal berichten : 231

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimema apr 09, 2012 2:02 pm

Hey machteld,

Welkom!

Toch oneerlijk dat zo'n ouwe rot hier moet beginnen als watje...

Doe de groeten aan V!
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 241

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimema apr 09, 2012 2:43 pm

Welkom op het forum!
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje

Aantal berichten : 1398

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimema apr 09, 2012 4:38 pm

Ook welkom hier van mij machteld. Veel lees en post plezier!
W
Ridder in de Orde van de klaproos
W

Aantal berichten : 3726

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimema apr 09, 2012 5:10 pm

Welkom hier machteld!

En, hoe is 't om bij V over de knie te liggen? Rolling Eyes
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl

Aantal berichten : 225

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimema apr 09, 2012 11:11 pm

Welkom, welkom Smile
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 433

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimedi apr 10, 2012 12:04 am

Welkom!
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben

Aantal berichten : 656

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimedi apr 10, 2012 8:24 am

Welkom en veel plezier. Smile
machteld
Meeloper
Meeloper

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimedi apr 10, 2012 11:52 pm

Dank voor al jullie welkom reacties Smile

W, Het is pijnlijker dan ik had verwacht om over de knie bij V te liggen.... Voordat het zover was begon ik aan V te vertellen dat mij een keer was overkomen dat er niet opgewarmd werd en dat ik dat niet leuk vond. Ik kwam gewoon niet op het idee dat hij daar niet aan zou doen. Waarschijnlijk klinkt dit erg onnozel, maar ja ik was het gewoon gewend... Toen hij begon te slaan dacht ik dan ook heel snel stop stop stop nee niet doen, dit trek ik niet, maar hij hield mij gewoon vast, zei dat het ook helemaal niet de bedoeling is dat ik het leuk vind en ik probeerde het maar zo goed mogelijk te ondergaan.

Met de paddle slaat hij ook al zo hard. Ook nooit eerder meegemaakt. Hij zegt dat hij nog harder kan slaan zelfs affraid Het is dus echt wel terecht dat ik als watje begin annemiek!

Het geheel voelt gelukkig wel weer heel goed. Eigenlijk wat ik hier veel op het forum heb gelezen. Dus alleen even niet als de klappen vallen...
W
W

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimewo apr 11, 2012 1:51 pm

machteld schreef:
Voordat het zover was begon ik aan V te vertellen dat mij een keer was overkomen dat er niet opgewarmd werd en dat ik dat niet leuk vond. Ik kwam gewoon niet op het idee dat hij daar niet aan zou doen. Waarschijnlijk klinkt dit erg onnozel, maar ja ik was het gewoon gewend... Toen hij begon te slaan dacht ik dan ook heel snel stop stop stop nee niet doen, dit trek ik niet, maar hij hield mij gewoon vast, zei dat het ook helemaal niet de bedoeling is dat ik het leuk vind
Oh, wat gemeen... Twisted Evil

Maar ik denk eigenlijk dat je "bekentenis" er niet veel mee te maken had. Ik meen dat V altijd zonder opwarming slaat?
Gert Top
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Gert Top

Aantal berichten : 263

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimewo apr 11, 2012 3:54 pm

Welkom op het Klaproos forum. Veel lees- en schrijfplezier zonder en met gloeiende billen.

Groet,
Gert
machteld
Meeloper
Meeloper

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimewo apr 11, 2012 5:36 pm

Ja W, ik bedoelde dat ik zo onnozel was dat ik dacht dat hij rekening ging houden met wat ik leuk vond... en ik niet wist dat hij (waarschijnlijk...?) nooit aan opwarming doet. Het is natuurlijk ook disciplinaire spanking en dat hoort ook niet leuk te zijn, maar ja ... ik was dat dus niet gewend en dacht eerst even opwarmen en dan even niet zo leuk...of zoiets.
W
W

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimewo apr 11, 2012 6:13 pm

Maar wat had je dan gedaan dat je een disciplinaire spanking verdiende? Evil or Very Mad
machteld
Meeloper
Meeloper

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimewo apr 11, 2012 10:51 pm

O niets bijzonders Rolling Eyes
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimedo apr 12, 2012 8:29 pm

Ik moest wel even roflol Dat je nou net aan Victor verontwaardigd vertelde dat je een keer niet opgewarmd bent......... Victor is een Schatje (zeg ik als ervaringsdeskundige) maar hij warmt echt nooit op. Je mag al blij zijn als hij met de hand begint en niet meteen met één of ander instrument. Maar gelukkig is hij best goed in het creëren van het juiste sfeertje.
En al vind je het tijdens niet leuk, ik kan me zo voorstellen dat je het na afloop wel erg fijn vindt.
machteld
Meeloper
Meeloper

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimevr apr 13, 2012 12:17 am

O jeeeee hij had het al over 'stappen' ofzo. Eerst begon hij met de hand, daarna na eerst even met de hand al snel met een heel naar houten ding en de volgende keer dan... Shocked

Maar ervoor en erna maakt alles weer goed inderdaad en tja ik heb het nu eenmaal nodig...
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimevr apr 13, 2012 2:17 pm

machteld schreef:

Maar ervoor en erna maakt alles weer goed inderdaad en tja ik heb het nu eenmaal nodig...

Dat is heel herkenbaar!
En ik zal je alvast een geheimpje verklappen waar je misschien je voordeel mee kunt doen: V is heeeeel erg vergeetachtig, zelfs als hij iets opschrijft
machteld
Meeloper
Meeloper

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimevr apr 13, 2012 8:39 pm

Ahh gelukkig er is dus hoop Very Happy
Carlos_I
Watje
Watje
Carlos_I

Aantal berichten : 15

BerichtOnderwerp: Machteld   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimeza sep 08, 2012 11:23 pm

Leuke introduktie !
En ja die naam was op Daphne ;-)
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Dank   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimewo sep 12, 2012 11:35 pm

Dag Machteld,

Dank voor jouw reactie. En voor jou hoop ik natuurlijk hetzelfde.

Lees, als je tijd en zin hebt, maar even mijn verhaal Disciplinaire Maatregelen. Daarin moet iemand het helaas(?) flink ontgelden omdat zij niet gedisciplineerd genoeg is.

Hartelijke groeten,

Aliusetidem
irctc044
Watje
Watje

Aantal berichten : 7

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimevr sep 14, 2012 8:54 pm

Welkom op het forum
Tim
Meeloper
Meeloper
Tim

Aantal berichten : 57

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimema okt 01, 2012 5:01 pm

Ha sanne

Welkom terug, ik kan me herinneren dat we in het verleden wel eens gechat hebben (als mijn geheugen me niet in de steek laat).
tijmen
Watje
Watje
tijmen

Aantal berichten : 23

BerichtOnderwerp: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimezo okt 07, 2012 11:47 pm

Hoi machteld,

welkom bij klaproos heaven!
machteld
Meeloper
Meeloper

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitimema okt 08, 2012 12:09 pm

Ha Tim,

Of we gechat hebben weet ik eigenlijk niet meer. Dat zou dan jaren geleden onder mijn nick sanne zijn geweest die hier al bezet was. We hebben elkaar in ieder geval wel een aantal keer even kort ontmoet tijdens verschillende gelegenheden.

Dank voor je welkom!

Groet, machteld
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: machteld stelt zich ook eens voor   machteld stelt zich ook eens voor I_icon_minitime

machteld stelt zich ook eens voor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wim stelt zich voor
» Ereinion stelt zich voor
» aphrodite stelt zich voor
» smartboy stelt zich voor
» ilovan stelt zich voor.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum