Ik fantaseer over een pittige mevrouw die het zo bont gemaakt heeft, dat . . . . precies ja, ze een bont achterwerk verdient.
Bv: een pittige zelfbewuste mevrouw heeft het ver geschopt, maar iets te ver, een soort Nina Brink: ze is directrice van een bank; ze smeert mensen foute hypotheken aan en verbergt nadelige kleine letters in het contract. Leeftijd mag boven de 21 of 41 zijn. Ze dwingt vrouwelijke ondergeschikten mee te doen met het uitpersen van klanten, etc.
Of neem een advertentie van SMverhalen van 12 october:
http://www.smverhalen.nl/spanking/discus/messages/107/125.html?1266245731
3 meiden zoeken iemand om een huisgenote te spanken. Niet erg, maar het is in het kader van een ontgroening. Daar schijnt het wel eens vervelend aan toe te gaan; hoe dan ook, de dames lopen over de rand van de 4 V’s: vrijwillig etc.
Dat kan niet door de beugel. Wat doe je met zo’`n advertentie? Hen een stevig bericht sturen? Of de aanstichtster uitnodigen en afstraffen?
In het laatste geval gaat het net als bij de bankdirectrice ga ik dan in de richting denken van zeer harde straf met diverse instrumenten zonder codewoord en desnoods vastbinden aan tafel. De betrokken dame vindt de harde straf zelf zeer verdiend, want ze kan nu weer met een schone lei verder; verwacht ik tenminste.
Ik heb daar varianten op, om althans qua aantal kunnen wedijveren met W en Leentje.
Groet
Rein