Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac

Ga naar beneden 
+12
bratahaulic
TuttiFrutti
W
Wenneke'sman
wenneke
Marc82nl
Ruben
maantje
spoilt
isis
Björn
carlijn
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac   verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 I_icon_minitimezo jan 15, 2012 11:12 am

Wauw, tien werkdagen is best snel voor levering uit Amerika. Wat tof!

Ik zou persoonlijk dan eerder een week daarna gaan zitten, want als we de 23e nemen en het wordt echt tien werkdagen dan zitten we daar zonder spullen. Lastig met al die subs Cool

Ik roep maar wat hoor: zaterdag 4 of zondag 5 februari?
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac   verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 I_icon_minitimezo jan 15, 2012 12:16 pm

Zaterdag 4 of zondag 5 is prima, want dan kan ik niet, wel zo veilig. Ik zou trouwens wel de spullen van Nick kunnen ophalen bij Spoilt, dat moet hier niet al te ver vandaan zijn.. en ze dan gelijk ritueel verbranden voordat iemand het idee zou kunnen krijgen dat ze bedoeld zijn om mee te slaan
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac   verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 I_icon_minitimezo jan 15, 2012 1:24 pm

zondag 5 februari zou dus perfect zijn Very Happy
dat is namelijk de engie dag dat ik rond die tijd kan, want het weekend van de 28e heb ik logees en de 4e februari heb ik pas 3 dingen staan. en de bosche kampioenschappen (bowlen) was de inschrijving voor de 5e al vol :s
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac   verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 I_icon_minitimezo jan 15, 2012 3:36 pm

Zondag vijf komt me ook prima uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
spoilt
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
spoilt


Aantal berichten : 300

verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac   verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 I_icon_minitimezo jan 15, 2012 5:14 pm

De eerste twee weekenden van februari kan ik niet... Crying or Very sad
Zaterdag 11 en zondag 12 februari kan ik echt niet. Dat weekend ervoor, 5 februari kan ik misschien afzeggen als ik de enige ben die dan niet kan ofzo, maar liever niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac   verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 I_icon_minitimezo jan 15, 2012 7:04 pm

We hebben gisteravond afgesproken dat het simpeler is om het centraal te regelen.
Ik zal jullie binnenkort een Privé bericht sturen hier op het forum met de vraag de datums aan te geven waarop jullie kunnen.
Daarin kunnen jullie ook aangeven of jullie nog iemand extra willen aandragen voor de "gastenlijst".
Dit omdat sommige mensen weerstand hebben getoont tegen een open uitnodiging zetten op een openbare site en dan geen controle hebben over wie komt opdagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac   verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 I_icon_minitimedi feb 21, 2012 10:12 pm

Ik vond de bijeenkomst van afgelopen zondag erg leuk.
Blackspanker en Spoilt: bedankt voor het initiatief, het voorschieten en de administratie.
Ruben, bedankt voor de berichten aan ons.
Aanwezigen: bedankt voor de interessante gesprekken.
En natuurlijk dank aan de gastvrouw voor de ruimte en de koffie.

Voordat ik de aanleiding vergeet: de instrumenten vielen goed in de smaak; de zwaartekracht geeft de leren plak met gaten alleen al flink wat effect.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Invoerrechten   verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 I_icon_minitimezo jun 17, 2012 5:59 pm

carlijn schreef:
totaal: 427,59 :p
wooow Shocked

Te vermeerderen met de verschuldigde invoerrechten naar ik aanneem:
http://financieel.infonu.nl/belasting/28070-importeren-over-invoerrechten-en-btw.html

Of waren ze bij de douane dusdanig "in shock" na het zien van al dat overvloedige slagmateriaal dat ze vergeten waren om die te heffen?

Wel een leuke actie trouwens zo'n (tijdelijke) inkoopcoöperatie van spankingmateriaal.

Volgens mij heb ik nog geen "product reviews" op deze site gezien over de diverse ingekochte artikelen.
Naar ik aanneem zullen ze inmiddels allemaal wel een keertje zijn gebruikt.
Zou wel aardig zijn indien zowel Dom als sub ieder vanuit de eigen invalshoek een ingekocht instrument zouden kunnen bespreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac   verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 I_icon_minitimezo jun 17, 2012 11:38 pm

Er staan een paar recencies in dit forum deel:
http://klaproos.heavenforum.org/f20-kletskamer
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac   verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 I_icon_minitimema jun 18, 2012 12:40 am

Ruben schreef:
Er staan een paar recencies in dit forum deel:
http://klaproos.heavenforum.org/f20-kletskamer

Thanks!
Die had ik nog niet eerder gezien, wellicht omdat die recencies op een voor mij onverwachte plaats stonden.

Nu ben ik nog benieuwd of er ook invoerrechten in rekening zijn gebracht.
Die kunnen nog behoorlijk oplopen en het is bij dat soort bestellingen volgens mij net een loterij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
spoilt
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
spoilt


Aantal berichten : 300

verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac   verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 I_icon_minitimema jun 18, 2012 12:58 am

Er was inderdaad invoer blabla en belasting blabla bijgekomen maar als je met zoveel mensen samen besteld hoef je pp niet zoveel te betalen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac   verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
verzendkosten drukken bij gezamelijk bestelling cane-iac
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Iets over Kitty.....
» De cane
» De cane
» Cane in the attic
» Paddles van cane-iac

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: