Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 5 talen van de liefde, geen spanking, wel interessant

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

5 talen van de liefde, geen spanking, wel interessant Empty
BerichtOnderwerp: 5 talen van de liefde, geen spanking, wel interessant   5 talen van de liefde, geen spanking, wel interessant I_icon_minitimedo aug 09, 2012 11:33 pm

Dit boek vind ik zelf heel interessant, het gaat over de manier waarop je de liefde van de ander verstaat. Als je niet dezelfde taal spreekt, komt je liefde niet over, volgens dit boek. En hier ben ik het ook wel mee eens, door ervaringen.

de 5 liefdestalen zijn:
* door het geven van het beste deel van onze tijd;
* door bemoedigende woorden; een goeie preek?
* door cadeaus;
* door hulpvaardigheid; ook wel dienen genoemd Laughing
* door lichamelijke aanraking, welke vorm dan ook Wink

Het boek is wat oudbollig geschreven, en vooral gericht op de man die niet verder komt dan: de liefde van de man gaat door de maag.
Maar als je daar doorheen leest is het een heel mooi boek met rake stukken. Ik heb zo het vermoeden dan de meeste mensen hier wel raakvlakken hebben met lichamelijke aanraking (c'est moi), dienen en bemoedigende woorden Laughing
Ben benieuwd hoe jullie daar tegenaan kijken.



5 talen van de liefde, geen spanking, wel interessant 666759724
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

5 talen van de liefde, geen spanking, wel interessant Empty
BerichtOnderwerp: The Five Love Languages Men's Edition by Gary Chapman   5 talen van de liefde, geen spanking, wel interessant I_icon_minitimevr aug 10, 2012 12:40 am

imaani schreef:
Als je niet dezelfde taal spreekt, komt je liefde niet over, volgens dit boek. En hier ben ik het ook wel mee eens, door ervaringen.
Als je niet dezelfde taal spreekt, dan komt helemaal niets, nada, noppes, niente over.
Om die reden heb ik er bijvoorbeeld ook niet zo'n behoefte aan om met mensen die niets met spanking hebben te praten over mijn belangstelling daar voor.
imaani schreef:

de 5 liefdestalen zijn:
* door het geven van het beste deel van onze tijd;
* door bemoedigende woorden; een goeie preek?
* door cadeaus;
* door hulpvaardigheid; ook wel dienen genoemd Laughing
* door lichamelijke aanraking, welke vorm dan ook Wink
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Die lichamelijke aanraking, in welke vorm dan ook, kan natuurlijk ook bestaan uit stevige billenkoek: de harde hand die de zachte billen van de spankee aanraakt cq tuchtigt.
Er zijn vele vormen van lichamelijke aanrakingen, variërend van zachte tot harde strelingen en strenge tuchtigingen.
imaan schreef:
Het boek is wat oudbollig geschreven (...)
Dat maakt niet uit.

Het boek van Dorothy Spencer: The Spencer Spanking Plan zou heden ten dage ook als 'oubollig' kunnen overkomen, maar dat geldt dan in feite voor elk boek dat dateert van voor ons snelle internet tijdperk.

imaani schreef:

Maar als je daar doorheen leest is het een heel mooi boek met rake stukken. Ik heb zo het vermoeden dan de meeste mensen hier wel raakvlakken hebben met lichamelijke aanraking (c'est moi), dienen en bemoedigende woorden Laughing
Ben benieuwd hoe jullie daar tegenaan kijken.

Ik heb zeker raakvlakken met lichamelijke aanrakingen waaronder die met mijn (ge)harde rechterhand op de zachte blote billen van een spankee, en overweeg om het boek te gaan lezen.
Die Dr. Gary Chapman heeft zo te zien al aardig wat geschreven.

Overigens zit ik zelf niet zo in het 'Marriage & Family Life'.
Ik vind dat er te veel mooie en interessante vrouwen zijn om mij aan slechts een van hen te binden en daarmee alle andere uit te sluiten.

Maar als ik het boek heb gelezen, zal ik zeker laten weten wat ik er van vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

5 talen van de liefde, geen spanking, wel interessant Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 talen van de liefde, geen spanking, wel interessant   5 talen van de liefde, geen spanking, wel interessant I_icon_minitimevr aug 10, 2012 11:07 am

Citaat :
Die lichamelijke aanraking, in welke vorm dan ook, kan natuurlijk ook bestaan uit stevige billenkoek: de harde hand die de zachte billen van de spankee aanraakt cq tuchtigt.Er zijn vele vormen van lichamelijke aanrakingen, variërend van zachte tot harde strelingen en strenge tuchtigingen.
Dat is precies wat ik bedoelde Smile

Citaat :
Overigens zit ik zelf niet zo in het 'Marriage & Family Life'.
Ik vind dat er te veel mooie en interessante vrouwen zijn om mij aan slechts een van hen te binden en daarmee alle andere uit te sluiten.

Smile Qua mannen ben ik erg blij met de mijne, qua vrouwen snap ik wel een beetje wat je bedoelt. Er zijn zoveeel leuke vrouwen!! Dat maakt kiezen bijna onmogelijk Mad
Al eens aan een open relatievorm gedacht? Maarja dan moet je wel mensen tegen komen die dat ook zien zitten, waar dan weer hele fora over vol geshreven worden scratch

Ben benieuwd wat je van het boek vindt study
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





5 talen van de liefde, geen spanking, wel interessant Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 talen van de liefde, geen spanking, wel interessant   5 talen van de liefde, geen spanking, wel interessant I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
5 talen van de liefde, geen spanking, wel interessant
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Liefde en spanking
» geen spanking, wel leuk
» HD en liefde
» Strenge Liefde
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Boeken, artikelen, etc. die de fantasie prikkelen...-
Ga naar: