Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Robert Jordan recensie?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Robert Jordan recensie? Empty
BerichtOnderwerp: Robert Jordan recensie?   Robert Jordan recensie? I_icon_minitimevr apr 20, 2012 8:15 pm

Ik hoor net per telefoon een boekentip:
Ene meneer Robert Jordan [helaas al overleden] zou een sf-schrijver zijn, die zijn serie boeken volzet met spankingsenes.
Heeft iemand daar iets van gelezen? Zo ja, wat vind je ervan?
Groet van Rein de boekenvreter
PS: Ik vond deze verwijzing:
http://spankingartwiki.animeotk.com/wiki/Robert_Jordan
Terug naar boven Ga naar beneden
anne-lisa
Watje
Watje
anne-lisa


Aantal berichten : 15

Robert Jordan recensie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robert Jordan recensie?   Robert Jordan recensie? I_icon_minitimema aug 19, 2013 12:10 am

Jaaaa, die ken ik! Zijn serie 'The Wheel of Time' (NL: Het Rad des Tijds) zit van voor tot achter vol met spanking, 14 delen lang. De laatste 3 delen zijn door een andere auteur geschreven aan de hand van het materiaal dat Robert Jordan al had voorbereid hiervoor. Hij heeft daarin de traditie in ere gehouden en ook die delen puilen ervan uit. Overigens is het geen sf serie, maar fantasy. Goed geschreven, erg spannend en ... uh ... erg spannend (voor een mainstream serie dan)! Very Happy Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Robert Jordan recensie?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Recensie: Secretary (2002)
» Recensie: The Killer Inside Me
» Recensie: ons Caniac-materiaal
» Recensie: A dangerous Method (2011)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Boeken, artikelen, etc. die de fantasie prikkelen...-
Ga naar: