Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

dawn doet ook een duit in het zakje

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn

Aantal berichten : 3086

dawn doet ook een duit in het zakje Empty
BerichtOnderwerp: dawn doet ook een duit in het zakje   dawn doet ook een duit in het zakje I_icon_minitimevr feb 12, 2010 2:04 am

Hallo! alien

Mijn "naam" is dawn.

Ik ben een een vrouw van 40 en - het zal niemand verbazen - een spankee en sub.

In het dagelijks leven ben ik niet zo onderdanig en gezeglijk, maar ik heb wel mijn hele leven al fantasieën over (het ontvangen van) pakken slaag. Of in elk geval al zo lang als ik me kan herinneren. Zoals veel vrouwen die hiermee behept zijn, heb ook ik heel lang mijn gevoelens ontkend, me geschaamd, me een buitenbeentje gevoeld, mezelf ziek en pervers gevonden. Maar ja... het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan en na een literaire en virtuele zoek- en ontdekkingstocht van jaren, kwam ik toen ik nog net geen 37 was eindeliijk uit de kast.

Vanaf dat moment ging het balletje rollen en ongeveer 3,5 jaar geleden lag ik voor het eerst over de knie! Na een aantal spannende avonturen en experimenten, kwam ik tot de conclusie dat een externe Dominant toch uiteindelijk niets voor mij was. Daarmee was ik terug bij mijn oorspronkelijke wens en ging daarom op zoek naar De Ware Dominante Jacob. Ruim een jaar geleden heb ik Hem gevonden!!! Alex en ik wonen nu gezellig bij elkaar en ik heb alles wat mijn hartje en mijn billen begeren. ❤

Uiteraard houd ik mij ook regelmatig met andere dingen dan spanking bezig... What a Face Ik heb een drukke baan verdeeld over twee werkplekken, moet nog een studie afmaken, houd van boeken, kunst en koken. Enzovoort... Wink

Laatst aangepast door dawn op zo feb 14, 2010 7:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje

Aantal berichten : 1398

dawn doet ook een duit in het zakje Empty
BerichtOnderwerp: Re: dawn doet ook een duit in het zakje   dawn doet ook een duit in het zakje I_icon_minitimezo feb 14, 2010 1:36 pm

Hee dawntje, wat leuk jou hier tegen te komen!clown En wanneer schrijf je weer een leuk verhaal ? study
Terug naar boven Ga naar beneden

dawn doet ook een duit in het zakje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Opmerkingen waar je spijt van krijgt
» dawn gefeliciteerd!
» Wat voor spanking doet het voor jou?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: