Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 bondage met spanking

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
menno
Watje
Watje
menno


Aantal berichten : 20

bondage met spanking Empty
BerichtOnderwerp: bondage met spanking   bondage met spanking I_icon_minitimezo mei 27, 2012 11:30 am

Ik ben nu op een filmpje gestuit wat ik toch wel heel erg sexy vind.

Er verschijnt een man in beeld die een prachtige vrouw in een rode bikini over zijn schouder draagt met haar handen op haar rug gebonden en een knevel om haat mond. De man gaat langzaam op het bed zitten en legt de vrouw gestrekt over zijn schoot.
De man geeft de vrouw een aantal tikken op haar billen en streelt haar tussen de tikken door. Dan tilt hij haar voorzichtig weer op en legt haar op bed. Als laatste ontbloot hij haar borsten en geeft haar nog 1 tik waarna hij haar achterlaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

bondage met spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: bondage met spanking   bondage met spanking I_icon_minitimewo mei 30, 2012 10:56 pm

Link? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
menno
Watje
Watje
menno


Aantal berichten : 20

bondage met spanking Empty
BerichtOnderwerp: link   bondage met spanking I_icon_minitimedo mei 31, 2012 10:40 pm

http://img127.imagevenue.com/img.php?image=338862730_thumbs20120506233850_123_562lo.jpg Via deze link zie je de screenshots, en via deze

http://oron.com/m5ijd1k5vx42

kan je het filmpje downloaden. enjoy!

Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

bondage met spanking Empty
BerichtOnderwerp: Bondage en spanking   bondage met spanking I_icon_minitimevr sep 14, 2012 4:59 pm

Spanking met bondage heeft net even wat extra's.
bondage met spanking MFHUM094a

Als de spankee over de knie ligt, heeft zij natuurlijk al een gevoel van hulpeloosheid.
Dat gevoel wordt nog eens versterkt wanneer ook haar handen zijn vastgebonden.

Een knevel in de mond versterkt ook het gevoel van hulpeloosheid.
bondage met spanking Pintentwarp9

En deze met knevel, vastgebonden handen en een linkshandige Domina.
bondage met spanking Dedmanbabydidabadtink.sized
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

bondage met spanking Empty
BerichtOnderwerp: Newton's cradle bondage & spanking pose   bondage met spanking I_icon_minitimeza jan 12, 2013 12:41 pm

Deze bondage pose zou natuurlijk ook uitstekend met spanking gecombineerd kunnen worden.
bondage met spanking Jim

Als Spanko zouden mijn handen denk ik best wel jeuken als ik daar langs zou lopen.

De Kunstenaar heeft zich volgens mij door de beide heren Newton laten inspireren.
Zowel de fotograaf Helmut Newton (31 oktober 1920 - 23 januari 2004) als de wetenschapper Isaac Newton (25 december 1642 - 20 maart 1726).

Newton's Cradle.

Newton's Cradle. bondage met spanking Newtons-cradle-1

Overigens heb ik dit meesterwerk al op 29 november 2012 - 9:57 onder de aandacht gebracht in de rubriek boeken, artikelen, etc die de fantasie prikkelen gelezen boeken over spanking en SM ofwel literatuurlijst.

Deze bondage pose prikkelt best wel mijn fantasie.
Ik heb van de kunstenaar begrepen dat de aantrekkingskracht tussen de dames nu ook weer niet dusdanig was dat hetzelfde effect kon worden bereikt als met die balletjes.

Hieronder nog een voorbeeld van de kunst van Helmut Newton.bondage met spanking Helmut-newton-3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gesponsorde inhoud





bondage met spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: bondage met spanking   bondage met spanking I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
bondage met spanking
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» Spanking gereedschapswinkel
» richten met spaans rietje of cane
» Wie zijn wij?
» spanking rok

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Wat is jouw fetish?-
Ga naar: