- isis schreef:
- Kort samengevat, ik voel me gewoon erg gezegend met het feit dat ik deze manier van een relatie hebben kan ervaren.
En daar gaat het tenslotte uiteindelijk om.
- isis schreef:
Het is zo moeilijk om aan 'vanilla's uit te leggen wat HD voor mij betekent.
Maar waarom zou je dat dan ook proberen?
Het is op zich heel begrijpelijk om een voor jou mooie ervaring te willen delen met anderen.
Maar als die anderen helemaal niets hebben met het onderwerp betekent dat volgens mij dat ze daar ook helemaal niet in willen delen. Ik begin er dan ook helemaal niet eens aan.
Ik ben geen zendingswerker. Die zendingswerkers worden vaak toch niet goed begrepen.
Ik deel mijn ervaringen op spankinggebied dan ook slechts met andere spanko's en spankees (waarvoor onder andere dit forum een perfect medium vormt) en hooguit met die op dit moment nog vanilla's waarvan ik het sterke vermoeden heb dat het eigenlijk ook spanko's en spankees zijn, maar nog niet uit de kast hebben durven komen.
- isis schreef:
- S'ochtends had ik buikpijn van de zenuwen, ik was bang voor de pijn en had eigenlijk niet zo'n zin in de hele toestand.
Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen, want ik heb jouw bestellijstje gezien voor
verzendkosten drukken bij gezamenlijke bestelling cane-iac.
Ik leid daar uit af dat je in ieder geval met de volgende items op je blote billen zult hebben gehad:
1) Naughty stick attitude adjustment en
2) leather shack strap.
De eventuele bestellingen van jouw Dom kunnen daar dan nog aan worden toegevoegd en ik begrijp dat de mattenklopper al in huis was. Die is ook te zien op jouw foto'tje.
- isis schreef:
-
Maar zodra de sessie begon voelde ik weer heel sterk hoe erg ik dit nodig heb, en hoe belangrijk het voor mij is dat dit een onderdeel is van mijn relatie. Ik werd sterk getroffen door alle liefde die ik voelde tijdens de straf. Ik voelde me zo veilig en geliefd.
Zoals bij zoveel zaken is het ook hier een kwestie van angst overwinnen, door de zure appel bijten, doorzetten en daarna volgt er wat moois.
Velen doen dat niet en dan missen ze wat ze erg nodig hebben, belangrijk voor hen en hun relatie is en voor hen belangrijk is dat dit een onderdeel van hun relatie is.
Precies zoals jij beschrijft; en als je het wel doet: 'Count your blessings'.