Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 “Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

“Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler. Empty
BerichtOnderwerp: “Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler.   “Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler. I_icon_minitimevr aug 10, 2012 7:48 pm

Dit boek, Onderdanig wil ik zijn, heb ik verslonden, soms met tranen in mn ogen. Ik herkende mezelf er helemaal in en alles viel op zn plaats. Helaas had ik geen fysiek boek in mn handen maar een weblog waar ik hem heb gelezen. Intussen heb ik er een opgeschoond worddocument van gemaakt maar die is 79 pagina's lang dus zal het hier niet neerzetten.
Soms is het boek nog op marktplaats te krijgen maar momenteel niet.

de weblog is: http://onderdanig.weblog.nl/

Ik vond het een geweldig boek omdat haar zoektocht en haar gevoel zo duidelijk beschreven wordt. En heel veel dingen kon ik me erg goed in verplaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

“Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler. Empty
BerichtOnderwerp: Onderdanig wil ik zijn.   “Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler. I_icon_minitimevr aug 10, 2012 8:29 pm

imaani schreef:
Helaas had ik geen fysiek boek in mn handen maar een weblog waar ik hem heb gelezen.


Ik ben wel in het gelukkige bezit van een fysiek exemplaar.“Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler. 14222
imaani schreef:

Ik vond het een geweldig boek omdat haar zoektocht en haar gevoel zo duidelijk beschreven wordt. En heel veel dingen kon ik me erg goed in verplaatsen.

De meningen over het boek zijn nogal verdeeld, maar ik vond het wel een goed boek.

Naast 'Marktplaats' heb je overigens ook nog 'Boekenmarktplaats'. Daar is het momenteel wel te koop.

Je kunt het ook gratis online lezen op Gratis Boeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

“Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler. Empty
BerichtOnderwerp: Re: “Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler.   “Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler. I_icon_minitimevr aug 10, 2012 8:34 pm

Hahaha, tuurlijk heb jij het boek wel Very Happy

Ik zal s kijken op boekenmarktplaats, bedankt voor de tip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

“Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler. Empty
BerichtOnderwerp: Boeken   “Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler. I_icon_minitimeza aug 11, 2012 9:41 am

imaani schreef:
Hahaha, tuurlijk heb jij het boek wel Very Happy

Ja, ik ben eigenlijk ook wel een beetje boekenverslaafd.
Die boeken vormen bij mij thuis in diverse kamers en de gang in feite het behang.
Zo iets dus, maar dan meer. “Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler. Je-eigen-bibliotheek

Dat zou in een echt vaste relatie wel eens een punt van discussie kunnen worden. scratch
Ik ben benieuwd wat Gary Chapman daarover schrijft in zijn 'De 5 talen van de liefde'.
En laat ik dat ene boek nou net niet hebben.
In de openbare bibliotheek van mijn woonplaats ligt het ook niet, terwijl die heel erg uitgebreid is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

“Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler. Empty
BerichtOnderwerp: Re: “Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler.   “Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler. I_icon_minitimeza aug 11, 2012 11:34 am

WOW dat zijn veeeel boeken Smile

Dat je dat boek nou net niet hebt, bol.com wel Wink daar heb ik m ook vandaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





“Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler. Empty
BerichtOnderwerp: Re: “Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler.   “Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
“Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)
» "In de ban van zijn wil" van Paul Gérard
» Wie zijn wij?
» klein zijn
» Billen zijn om op te slaan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Boeken, artikelen, etc. die de fantasie prikkelen...-
Ga naar: