Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 even voorstellen

Ga naar beneden 
+5
Dutch Spank Daddy
eve1991
W
imaani
tijmen
9 plaatsers
AuteurBericht
tijmen
Watje
Watje
tijmen


Aantal berichten : 23

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitimezo aug 26, 2012 12:14 pm

Hoi leden van het klaproos forum,

Ik wil mij even aan jullie voorstellen.
Mijn naam is Tijmen, ik ben 27 jaar en ik heb een spanking fetisj, en ik kwam al surfend op het net deze site tegen. Ik heb nul ervaring, ook geen relatie maar het lijkt mij heel leuk om eens in contact te komen met mensen die deze interesses delen, en om daadwerkelijk eens iemand te spanken helemaal ;.

Ik heb al wat rond zitten snuffelen hier en ben benieuwd naar jullie, ervaringen en ideeen, dus bij deze: Hallo allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitimezo aug 26, 2012 2:10 pm

Welkom
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitimezo aug 26, 2012 5:55 pm

Hoi Tijmen, welkom!

Je schrijft dat je geen ervaring hebt, maar heb je wel een vriendinnetje, of in ieder geval ooit een vriendin gehad?

En, oh ja, je schrijft je nick met een kleine letter: ben je dominant of onderdanig?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
tijmen
Watje
Watje
tijmen


Aantal berichten : 23

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitimezo aug 26, 2012 6:19 pm

Hoi W,

ik heb geen relatie en mijn ex hield helemaal niet van bdsm, dus haar mocht ik niet spanken, en door de jaren heen heb ik er maar een paar keer de gelegenheid voor gehad.
Daardoor heb ik vrijwel geen ervaring.
Terug naar boven Ga naar beneden
eve1991
Meeloper
Meeloper
eve1991


Aantal berichten : 71

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitimezo aug 26, 2012 7:55 pm

welkom Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitimezo aug 26, 2012 8:22 pm

Ah, ik zie nu dat je in je oorspronkelijke berichtje al "eens iemand te spanken" had geschreven, dus je bent dominant. Twisted Evil Maar dan vind ik ook dat je je nick met een hoofdletter moet schrijven hoor!

Oh ja, en je schreef:

Tijmen schreef:
heb ik er maar een paar keer de gelegenheid voor gehad
Vertel hier eens iets meer over?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Spanken   even voorstellen I_icon_minitimezo aug 26, 2012 8:31 pm

tijmen schreef:
ik heb geen relatie en mijn ex hield helemaal niet van bdsm, dus haar mocht ik niet spanken, (...)

Op de eerste plaats natuurlijk van harte welkom.
Op de tweede plaats zou het wellicht een idee zijn wanneer je een (nieuwe) relatie attendeert op het boek (de trilogie) Vijftig tinten grijs van E.L. James.
Vrouwen zijn er kennelijk helemaal dol op. Very Happy

Dat boek zal er naar mijn mening in ieder geval aan bijdragen dat spanken als heel gewoon wordt beschouwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitimezo aug 26, 2012 9:49 pm

Welkom Tijmen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
tijmen
Watje
Watje
tijmen


Aantal berichten : 23

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitimezo aug 26, 2012 10:23 pm

Bedankt voor de welkoms! Very Happy

Bij mij zat er op de middelbare school een meisje in mijn klas die spanking wel leuk vond.
Ik heb haar toen op kamp tijdens een beetje stoeien over mijn schoot gelegd en op haar billen geslagen, en dat gebeurde daarna wel vaker, spelenderwijs.
Helaas is zij nooit mijn vriendinnetje geworden en zijn we elkaar uit het oog verloren.

Dat boek 50 kleuren grijs heb ik idd al veel over gehoord, misschien een leuke manier ja!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitimema aug 27, 2012 4:52 pm

Hoi Tijmen,

Welkom hier! Heel veel lees en schrijfplezier en wij zijn natuurlijk ook benieuwd naar jouw bijdragen. Wees vooral niet bang om vragen te stellen en kom ook eens op de chat kijken!

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitimema aug 27, 2012 11:07 pm

Welkom Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitimedi aug 28, 2012 11:12 am

Welkom hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen
» Even voorstellen
» Voorstellen
» Even voorstellen
» voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: