Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Voorstellen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Marcel
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo jul 28, 2011 5:12 pm

Hallo allemaal,

Ik zal me natuurlijk ook even netjes voorstellen. Erg leuk forum overigens. Leuk initiatief!

Ik ben Marcel. Ben 35 jaren jong en woonachtig in Leiden. Mijn interesse voor spanking dateert al uit mijn vroege jeugd. Spanking gerelateerde zaken vielen altijd al erg op. Gevoelens hieromtrent zijn in de loop der jaren alleen maar erger geworden. Prima natuurlijk. Ik beschouw spanking dan ook als een leuke interesse, een hobby welke ik graag deel met anderen die dezelfde fascinatie hebben. Daarnaast is het natuurlijk erg leuk een gelijkgestemde dame te vinden waarmee het e.e.a., in het kader van een leuke vriendschap, echt kan worden gedeeld.

Wellicht tot horens!

Groeten,

Marcel
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimevr jul 29, 2011 10:12 am

Hallo Marcel,

Welkom op dit forum en veel leesplezier gewenst.

Ik heb twee vragen:
Heb je ervaring in spanking?
Gaan je wensen een bepaalde richting in, bv disciplinaire spanking of spanking voor de lol of denk je in een andere richting?

Als je vragen hebt die je aan ons wilt stellen, dan horen we die graag.
Met groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimevr jul 29, 2011 10:23 am

Hoi Marcel!

Welkom hier Smile

Grappig, ik schrik altijd een beetje als mensen in dezelfde plaats wonen, alsof iedereen die aan spanking doet alleen maar heel ver weg kan wonen of zo clown

Ben je ook actief bezig met spanking?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcel
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimevr jul 29, 2011 3:27 pm

Beste Rein en TuttiFrutti,

Dank voor jullie welkomsbericht! Leuk dat je ook in Leiden woont TuttiFrutti. Ik ben er ooit na mijn studie blijven hangen. Ik zal echter niet heel lang meer in Leiden woonachtig zijn. Ga op termijn elders wonen. Niet enorm ver uit de buurt overigens.

Om even op jullie vragen te reageren:

Ik ben liefst wel actief bezig met spanking. Heb ook wel de nodige ervaring. Wel vooral met 1 persoon. Heb een vrij lange vriendschap gehad met iemand die vooral in het teken stond van spanking. Ik ben nu weer enigszins zoekende naar een leuk contact.

Ik heb voorkeur voor disciplinaire spanking met mijzelf in een begeleidende rol. Dit neemt niet weg dat zo nu en dan spanking 'just for fun' (rollenspel, good girl spankings, etc.).

Hebben jullie nadrukkelijke voorkeuren? Allebei actief met spanking bezig?

Groeten,

Marcel
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo aug 04, 2011 1:02 am

Welkom marcel!

Leuk dat ons forum je bevalt. Maak er gebruik van!

Wink

dawn
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo aug 04, 2011 10:12 am

Ik heb zeker mijn voorkeuren Smile En ik ben ook actief ermee bezig Smile Ik heb een externe D waarmee ik bepaalde afspraken heb over dingen die voor mij belangrijk zijn. Voorheen was dat met name studie, maar nu ook een paar andere dingen. En als ik me er niet aan houd.. nou ja.. dan kun je vast wel raden wat er gebeurt clown

Ik hoop voor je dat je gauw een leuk contact vindt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen
» Even voorstellen
» mij even voorstellen
» Hay, even voorstellen
» Even voorstellen..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: