Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Over de knie gaan liggen

Ga naar beneden 
+4
Ruud
isis
leentje
machteld
8 plaatsers
AuteurBericht
machteld
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 54

Over de knie gaan liggen Empty
BerichtOnderwerp: Over de knie gaan liggen   Over de knie gaan liggen I_icon_minitimedo dec 20, 2012 12:19 am

Ik heb weleens een sub over de knie zien duiken. Zodra haar verteld werd om over de knie te gaan liggen kreeg ze een een grote glimlach op haar gezicht en dook ze echt over de knie. Dat verbaasde mij zo.

Ik blijf altijd het lastig vinden om over zijn knie te gaan liggen. Soms trekt hij mij gewoon over zijn knie. Dat heb ik ook liever. De laatste tijd moet ik helaas meestal zelf gaan liggen en dan trek ik volgens mij een gezicht van 'o nee help dat ga ik toch niet doen'. Vervolgens wacht/twijfel ik even en dan ga ik toch maar liggen of zeg ik dat ik niet meer weet hoe het moet. Dat is natuurlijk een beetje een achterlijke opmerking, maar ja dan kan ik mijzelf er gewoon niet toe zetten om zelf te gaan liggen. Dan trekt hij mij uiteindelijk maar over zijn knie.

Het blijft voor mij toch wel vernederend om over zijn knie te liggen en dan helemaal om er zelf aan mee te werken.

Dat vernederende voelt ergens ook wel weer lekker dus het is een beetje dubbel. Het is net zoiets als met een pak slaag. Op het moment zelf vind ik het niet leuk, maar ervoor en erna wel.



Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Over de knie gaan liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de knie gaan liggen   Over de knie gaan liggen I_icon_minitimedo dec 20, 2012 3:40 pm

Pff ik ben blij dat ik die opdracht nooit krijg. Ik heb sowieso moeite met opdrachten. Ik word meestal over de knie getrokken of over de leuning van de bank gesmeten (dat geeft me een raar soort kick, raar hoor Shocked ).
Ik vermoed machteld, dat V aan je gezicht ziet dat je er moeite mee hebt en dat hij het daarom aan je vraagt. Ik vind het juist zo fijn van V dat hij meestal alles voor je doet, je over de knie trekt, je kleren naar beneden trekt enz. Het gebeurt wel eens dat hij een timer op een minuut zet en dat ik binnen die tijd uitgekleed in de hoek moet staan, dat vind ik dus echt erg en ook enigszins vernederend Crying or Very sad Embarassed Naderhand ervaar ik het dan wel weer als spannend, ook dus heel; erg dubbel dus!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
machteld
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 54

Over de knie gaan liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de knie gaan liggen   Over de knie gaan liggen I_icon_minitimevr dec 21, 2012 7:20 pm

O zie je wel. Ik dacht dat zal toch niet de reden zijn? Van zijn knie af komen is ook al zo'n toestand. Ik ben daar zo onhandig in en daar helpt hij vaak ook al niet bij. Dat vindt hij dus gewoon leuk om te zien Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Over de knie gaan liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de knie gaan liggen   Over de knie gaan liggen I_icon_minitimeza dec 22, 2012 1:59 pm

Ik vind het ook niks om zelf te gaan liggen, ik voel me dan heel zelfbewust ook. Ik vind het wel heel belangrijk om mijn eigen broek uit te doen maar dat mag dan weer bijna nooit Mad . En. ZO FIJN dat er meer mensen zijn die dat opstaan niks vinden. Ik vind het verschrikkelijk, het lukt me nooit om op een galante manier overeind te komen en 9 van de 10 keer glij ik gewoon heel erg niet charmant van de knie af en zit ik op de grond en dat is zooooo stom.

Anyone tips and twicks how to get of the knee?

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud
Watje
Watje
Ruud


Aantal berichten : 17

Over de knie gaan liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de knie gaan liggen   Over de knie gaan liggen I_icon_minitimeza dec 22, 2012 6:21 pm

isis schreef:
Ik vind het ook niks om zelf te gaan liggen, ik voel me dan heel zelfbewust ook. Ik vind het wel heel belangrijk om mijn eigen broek uit te doen maar dat mag dan weer bijna nooit Mad . En. ZO FIJN dat er meer mensen zijn die dat opstaan niks vinden. Ik vind het verschrikkelijk, het lukt me nooit om op een galante manier overeind te komen en 9 van de 10 keer glij ik gewoon heel erg niet charmant van de knie af en zit ik op de grond en dat is zooooo stom.

Anyone tips and twicks how to get of the knee?

isis

Ik leg een deugniet altijd zelf over mijn knie, zo gewillig hoeven meisjes niet te zijn. Na een flink pak billenkoek help ik haar overeind door haar te ondersteunen. Dat geeft me dan gelijk de mogelijkheid om haar met een paar ferme petsen op de billen naar de hoek te sturen!
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Over de knie gaan liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de knie gaan liggen   Over de knie gaan liggen I_icon_minitimezo dec 23, 2012 7:01 pm

Ik heb voor dit probleem inmiddels wel een goede oplossing gevonden: werkt voor een elegante afdaling en evenzo sierlijk rijzen.

Zet je handen over elkaar heen op de hoek van de stoel en zet je af.

Hieronder een illustratie. Spiegel over de x-as in geval van rechtshandige Dom.


[img]Over de knie gaan liggen Afzettechniek[/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
machteld
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 54

Over de knie gaan liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de knie gaan liggen   Over de knie gaan liggen I_icon_minitimezo dec 23, 2012 11:32 pm

Hahaha dank Annemiek. Ik ga het eerst even 'droog' oefenen en de volgende keer uitproberen als ik weer over de knie ga.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Over de knie gaan liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de knie gaan liggen   Over de knie gaan liggen I_icon_minitimema dec 24, 2012 12:20 am

annemiek schreef:
Hieronder een illustratie.
Geweldig! Ik vond dit zo mooi dat ik het naar mijn FetLife gallerie heb gekopieerd. Gil even als je bezwaar hebt annemiek.

Enne, je hebt een linkshandige Dom begrijp ik? Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Over de knie gaan liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de knie gaan liggen   Over de knie gaan liggen I_icon_minitimema dec 24, 2012 12:44 am

Haha prachtig!!!! Gaan we snel uitproberen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Over de knie gaan liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de knie gaan liggen   Over de knie gaan liggen I_icon_minitimeza dec 29, 2012 3:13 pm

Heel leuk die afbeelding!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Over de knie gaan liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de knie gaan liggen   Over de knie gaan liggen I_icon_minitimeza dec 29, 2012 5:00 pm

Misschien handig voor een boek: spanking for Dommies? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
lilith
Meeloper
Meeloper
lilith


Aantal berichten : 72

Over de knie gaan liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de knie gaan liggen   Over de knie gaan liggen I_icon_minitimedo jan 31, 2013 1:43 am

haha..grappig dit:)

bedankt voor de tip!
dat elegant overeind proberen te komen is idd een esthetisch drama.
laatst kreeg ik een enorm pak slaag (geheel onterecht natuurlijk) en toen ik overeind kwam, hing één borst uit mn blouse (grmfl)..ik weet niet wat pijnlijker was (argh!)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sub.punt.nl
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Over de knie gaan liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de knie gaan liggen   Over de knie gaan liggen I_icon_minitimedo jan 31, 2013 1:52 pm

Haha dat is echt zo ellendig. Ik heb weleens (*twijfelt nog even of ze dit nou wel of niet wil vertellen*) haha nou vooruit dan. Ik stond een keer over de tafel heen gebogen en was uiteraard zwaar verbolgen over de hele situatie dus kwam overeind en draaide me om om eens te vertellen wat ik ervan vond. Om mijn betoog kracht bij te zitten wilde ik gaan zitten op de tafel die achter me stond. Dat dacht ik tenminste...wat ik stond er dus blijkbaar net naast. Ik donderde dus zo keihard naar beneden op de grond... Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
lilith
Meeloper
Meeloper
lilith


Aantal berichten : 72

Over de knie gaan liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de knie gaan liggen   Over de knie gaan liggen I_icon_minitimedo jan 31, 2013 4:21 pm

hahaha, hilarisch! arme jij.. daar is mijn tietverhaal helemaal niets bij:))
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sub.punt.nl
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Over de knie gaan liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de knie gaan liggen   Over de knie gaan liggen I_icon_minitimedo jan 31, 2013 10:03 pm

tomaatje schreef:
Misschien handig voor een boek: spanking for Dommies? Laughing

Ik denk dat we een verzameling aan moeten gaan leggen van tomaatjes dom-woordgrapjes. Want het zijn er veel, veel, veel. Ik stem voor 1 tik met een leuke paddle per variatie.

Jammer dat we het oude daphne forum niet meer hebben...
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Over de knie gaan liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de knie gaan liggen   Over de knie gaan liggen I_icon_minitimevr feb 01, 2013 10:37 pm

Nou ja, als ik een zeker iemand lief aankijk zijn die data misschien nog wel eens terug te halen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Over de knie gaan liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de knie gaan liggen   Over de knie gaan liggen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Over de knie gaan liggen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» richten met spaans rietje of cane
» breathcontrol
» sprookje voor het slapen gaan
» Kom over de knie!
» Kom over de knie!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Gevoelig-
Ga naar: