Onderwerp: Even voorstellen ma maa 04, 2013 3:31 pm
Hallo allemaal! Mijn naam is Lisa en ik ben 20 jaar. Al een hele tijd ben ik geïnteresseerd in spanking, het ontvangen er van. Heel voorzichtig ben ik het internet aan het verkennen en was erg blij toen ik dit forum tegenkwam. Ervaring heb ik nog totaal niet, behalve wat experimenten met selfspanking omdat ik nou eenmaal nog niemand heb die het voor mij doet. Diegene hoop ik dan ook hier te kunnen vinden.. Groetjes, Lisa
Dutch Spank Daddy Overijverige Poster
Aantal berichten : 630
Onderwerp: Welkom Lisa! ma maa 04, 2013 6:25 pm
Welkom Lisa op dit bijzondere forum dat je gelukkig uiteindelijk hebt kunnen vinden. Ik neem aan dat je de nickname 'leese' gebruikt omdat er al een Lisa op dit forum is en 'leese' is natuurlijk een beetje 'random'.
Hoe gaat dat 'selfspanken' bij jou in zijn werk? Gebruik je daarbij instrumenten, zoals haarborstel of de pollepel of doe je het gewoon met de vlakke hand? Dat selfspanken lijkt mij toch een beetje behelpen en ik kan mij niet voorstellen dat jij je dan zelf hard genoeg kunt slaan. Het element van de 'overlevering' ontbreekt dan toch zou ik zo denken.
Je zult ongetwijfeld wel iemand op dit forum kunnen vinden die het voor het voor jou wil gaan overnemen. Ik zou zeggen: 'Zoekt en Gij zult vinden'. In dat verband is het denk ik wel handig indien je tenminste aangeeft uit welke windstreek je komt (N Z O W) want afstand kan voor een spankingcontact best wel een rol spelen. Voor je het weet heb je een paar goed getuchtigde billen waar je trots op mag zijn.
Groet,
DSD
leese Watje
Aantal berichten : 6
Onderwerp: Re: Even voorstellen ma maa 04, 2013 7:08 pm
Lisa kon inderdaad, leese gebruik ik wel vaker voor dit soort dingen. Zag dat in een Amerikaanse film ooit gebruikt worden als afkorting van Lisa en vond dat wel stoer, dus vandaar. Ik gebruik voor het selfspanken van alles, vooral vaak een houten spatel of borstel. Maar je hebt gelijk, het geeft niet dat gevoel van overlevering. Ik spreek vaak met mezelf dingen af zoals "als ik écht niet meer kan nog 10 tikken" of iets in die richting, je lichaam remt zichzelf namelijk automatisch af als soort instinct, om jezelf geen pijn te doen. Daarnaast mis ik daarbij gewoon het contact met iemand die me onder handen neemt. En ik woon in het westen
minime Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 241
Onderwerp: Re: Even voorstellen ma maa 04, 2013 8:31 pm
Welkom Lisa! Stel gerust alle vragen die je hebt, en kom ook eens langs op de chat!
Madelief Watje
Aantal berichten : 15
Onderwerp: Re: Even voorstellen di maa 05, 2013 12:04 am
Welkom leesa! Leuk trouwens dat hier steeds meer jongere mensen beginnen te komen lang leve het internet!
Ruben Overijverige Poster
Aantal berichten : 656
Onderwerp: Re: Even voorstellen di maa 05, 2013 4:25 pm
Welkom lisa Veel lees plezier op het forum, stel elke vraag die in je opkomt en kom ook zeker op de chat ja.
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Even voorstellen di maa 05, 2013 5:34 pm
Ook van mij welkom liesje. (Wat een jonkies hier tegenwoordig, gezellig! )
Ruud Watje
Aantal berichten : 17
Onderwerp: Re: Even voorstellen di maa 05, 2013 8:40 pm
Dag lisa,
Ook namens mij welkom hier enne voorzichtig zijn kan nooit kwaad
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: Even voorstellen di maa 05, 2013 9:07 pm
Dag Leese,
Welkom en veel leesplezier hier Rein
carlijn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 362