Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Advies

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Tomnaughty
Watje
Watje



Aantal berichten : 3

Advies Empty
BerichtOnderwerp: Advies   Advies I_icon_minitimeza mei 18, 2013 6:29 pm

Dag iedereen.
Ik ben een 17 jarige jongen, en heb al sinds een hele lange tijd de behoefte billenkoek te krijgen.
Ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken.
Iemand advies?
Gr Tom
Terug naar boven Ga naar beneden
dalili
Watje
Watje



Aantal berichten : 23

Advies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Advies   Advies I_icon_minitimeza mei 18, 2013 10:17 pm

Tomnaughty schreef:
Dag iedereen.
Ik ben een 17 jarige jongen, en heb al sinds een hele lange tijd de behoefte billenkoek te krijgen.
Ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken.
Iemand advies?
Gr Tom
Ga ervoor. Aan dit soort gevoelens toegeven is een van de beste dingen die je kunt doen in je leven. Neem wel de tijd om iemand te vinden waar je je echt veilig en thuis bij voelt, iemand die om je geeft. Spreek niet zomaar met iemand af, kijk of je over de chat o.i.d. een soort klik kunt vinden die je met "normale" vrienden ook hebt. Iemand waar je mee kunt lachen, gezellig mee kunt praten, enz. Lees ondertussen lekker wat af, doe wat kennis op, probeer een beetje te bepalen welke dingen je wel en vooral niet trekken, en doe nooit iets waar je je niet goed bij voelt of waar je gewoon geen zin in hebt, dingen die je geen mooie ervaring lijken. Want dat werkt meestal gewoon niet. Take your time! En veel plezier Very Happy

Last but not least, doe een béétje voorzichtig met je persoonsgegevens op internet plaatsen, google vindt alles terug. Misschien vind je het wat minder tof als onwetende vrienden/kennissen/familie/aanstaande werkgevers/vervelende mensen je seksuele voorkeuren kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Advies
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vóór je eerste keer: hoe herken je een goede Dominant?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: