Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Dom(21) zoekt Spankee(18-23)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg


Aantal berichten : 89

Dom(21) zoekt Spankee(18-23) Empty
BerichtOnderwerp: Dom(21) zoekt Spankee(18-23)   Dom(21) zoekt Spankee(18-23) I_icon_minitimema jun 03, 2013 12:15 am

Ik ben Jim. 21 jaar oud en student. Ik ben al vanaf jongs af aan met spanking bezig. In oude tv series van vroeger gaf spanking me achteraf altijd al een prikkeling en naarmate ik ouder werd is dit alleen maar meer en meer geworden. Ik ben de laatste jaren nog veel met spanking bezig en lees er veel over. Ik heb tot nu toe niet heel veel met al deze prikkelingen gedaan, wel een klein beetje maar niet heel veel, omdat ik nog niet zolang geleden nog een vriendin had waarbij dit allemaal niet helemaal mee uit de verf is gekomen. Maar het is nu klaar, het roer gaat om! Dus:

Ik ben op zoek naar een spankee uit mijn leeftijdscategorie ongeveer 18-23 jaar om na misschien als het klinkt na wat gezelligheid en contact via email of MSN een keertje af te spreken. Ik ben een hele rustige, vriendelijke jongen als ik het zo over mezelf mag zeggen en zal je absoluut met respect behandelen. Ik doe geen dingen die je niet wilt, behalve natuurlijk zoals afgesproken als je tegenstribbelt je over mijn knie trekken voor een flink pak slaag. Ik ben 1.93 lang en heb een slank-normaal postuur. Ik kan je helpen net dat extra steuntje en discipline te geven bij bijvoorbeeld je studie of in je leven in het algemeen. Of als je het gewoon graag wilt, want dat is het belangrijkste. Kan jij je als sub hierin vinden dan kan je me mailen op jim_vd_berg@live.nl en ik zal zo snel mogelijk reageren. Ik hoop op leuk contact Smile , want ik denk dat vertrouwen wederzijds de grootste factor moet zijn. Ik sluit dan ook geen goede vriendschappen uit en zou dit ook erg leuk vinden als deze zouden ontstaan.

Groetjes Jim

ps. Ook gewoon MSN of mailcontact vind ik gezellig hoor, dus mail maar raak Smile Maar het liefst wel een beetje met mensen rond mijn leeftijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg


Aantal berichten : 89

Dom(21) zoekt Spankee(18-23) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dom(21) zoekt Spankee(18-23)   Dom(21) zoekt Spankee(18-23) I_icon_minitimezo jul 28, 2013 2:37 am

Mijn advertentie staat nog steeds open Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dom(21) zoekt Spankee(18-23)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dom(21) zoekt spankee(18-23)
» spanker zoekt spankee
» 40 jarige spanker zoekt spankee
» 40 jarige spanker zoekt spankee
» Spankee (v) zoekt Spanker (m) (Asking For A Friend...)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: