Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 ilovan stelt zich voor.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




ilovan stelt zich voor. Empty
BerichtOnderwerp: ilovan stelt zich voor.   ilovan stelt zich voor. I_icon_minitimewo jun 12, 2013 2:04 pm

Ik ben zeker geen groentje in het spanking wereldje en draai al menig jaartje mee en heb een vaste spankee waarmee ik menig spannend uurtje beleef en ik heb al vele keren een heerlijke spanking gegeven waarvan zij enorm geniet en dat is wederzijds natuurlijk.
Ik run een weblog dat Spankees heet en toen mijn lieve spankee mij op dit forum attent maakte en het bekeek heb ik mij gelijk aangemeld en ik zal het zeker promoten want het zal weer een stukje baanbrekend werk doen om spanking uit het louche hoekje te halen, spanking is een levensstijl en kan heilzaam werken voor wie het nodig heeft en ook menige oudere onder ons geniet er nog steeds van en zo hoort het ook, het is een keuze tussen twee volwassen mensen die dit samen willen.
De link naar mijn website:

http://spankees.blogse.nl/


Laatst aangepast door ilovan op ma sep 09, 2013 1:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

ilovan stelt zich voor. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ilovan stelt zich voor.   ilovan stelt zich voor. I_icon_minitimevr jun 14, 2013 11:46 am

Welkom!
Ik zie dat je al redelijk wat gepost hebt, leuk dat er nog eens leven is op het forum, ga vooral zo door!
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

ilovan stelt zich voor. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ilovan stelt zich voor.   ilovan stelt zich voor. I_icon_minitimevr jun 21, 2013 10:11 am

Hallo Ilovan,

De verwijzing naar je blog is erg leuk.

Boven aan je films zie ik Kiri Kelly als Zweedse mevrouw in Zuid-Afrika; Kiri is een beroemdheid. Jammer dat de oude Nu-westfilms een grofkorrelig beeld geven.

Ook onder de andere films zijn leuke klassiekers: Debra, zwijmel!

Groet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ilovan stelt zich voor. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ilovan stelt zich voor.   ilovan stelt zich voor. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ilovan stelt zich voor.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wim stelt zich voor
» smartboy stelt zich voor
» janita stelt zich voor
» AmbiDexter stelt zich voor
» Mrs Silly stelt zich voor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: