Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Wim stelt zich voor

Ga naar beneden 
+3
carlijn
W
machteld
7 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Wim stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Wim stelt zich voor   Wim stelt zich voor I_icon_minitimewo sep 12, 2012 4:38 pm

Beste 'geestverwanten',

Ik zal me hierbij even voorstellen:
Ik ben Wim, een man van middelbare leeftijd, en ik woon in het noorden des lands.
Al heel lang koester ik fantasieën over het geven van een stevige spanking aan een 'stout meisje'. Ik denk dus toch wel in de richting van een rollenspel, waarbij het uiteraard vanzelf spreekt dat er eerst goede afspraken worden gemaakt, opdat er geen grenzen worden overschreden.

Zou iemand zich aangesproken voelen om haar (spankee) of zijn (spanker) fantasie eens met mij te delen, dan sta ik daar uiteraard open voor.

Ik wens ieder een fijn verblijf op deze website, en hoop van harte dat de stoutste dromen mogen uitkomen.

Met vriendelijke groet,

Wim.


Laatst aangepast door aliusetidem op di sep 25, 2012 2:52 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
machteld
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 54

Wim stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wim stelt zich voor   Wim stelt zich voor I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:53 pm

Welkom en ik hoop dat je stoutste dromen uit zullen komen!
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wim stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wim stelt zich voor   Wim stelt zich voor I_icon_minitimewo sep 12, 2012 11:57 pm

Welkom Aliusetidem! (Is het altijd alleen bij fantasieën gebleven?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gast
Gast




Wim stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Dank   Wim stelt zich voor I_icon_minitimedo sep 13, 2012 12:04 am

Dag Ridder,

Dank voor jouw reactie. Nee - het is niet alleen bij fantasieën gebleven. Vriendinnen die mij zaten te stangen heb ik wel eens een pak voor de broek gegeven. Dit ging dus min of meer met hun instemming, maar het heeft verder nooit het karakter gehad van dominant versus sub.

Hartelijke groeten,

Aliusetidem.
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Wim stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wim stelt zich voor   Wim stelt zich voor I_icon_minitimedo sep 13, 2012 12:44 am

aliusetidem schreef:
Dag Ridder

Laughing

en welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
eve1991
Meeloper
Meeloper
eve1991


Aantal berichten : 71

Wim stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wim stelt zich voor   Wim stelt zich voor I_icon_minitimedo sep 13, 2012 12:11 pm

welkom Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wim stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Dank   Wim stelt zich voor I_icon_minitimedo sep 13, 2012 12:37 pm

Dankjewel Eve. Ik wens jou ook veel plezier op deze website.

Hartelijke groeten,

Aliusetidem
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wim stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wim stelt zich voor   Wim stelt zich voor I_icon_minitimedo sep 13, 2012 2:19 pm

aliusetidem schreef:
Dag Ridder,
Ik heb die titel van het systeem gekregen en niet zelf bedacht, maar als er het Droit de Seigneur aan vast zit heb ik er ook geen bezwaar tegen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Wim stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Droit du seigneur en welkom Aliusetidem   Wim stelt zich voor I_icon_minitimedo sep 13, 2012 2:41 pm

W schreef:
aliusetidem schreef:
Dag Ridder,
Ik heb die titel van het systeem gekregen en niet zelf bedacht, maar als er het Droit de Seigneur aan vast zit heb ik er ook geen bezwaar tegen!

Nou, gekregen? Je hebt er wel wat voor moeten doen: meer dan tweeduizend postings schrijven.

Ja, 'Droit du seigneur' had wel wat. Very Happy
Das war einmal und kommt niet wieder, oder?

Welke invulling zou je dan overigens aan dat recht hebben gegeven?
Wim stelt zich voor Le_droit_du_Seigneur_by_Vasiliy_Polenov


En Aliusetidem: Van harte welkom op dit forum.
Je bent al goed begonnen met posten.
Ga zo door.
Hopelijk word je door de spankees op dit forum op onderstaande wijze verder welkom geheten.

Wim stelt zich voor Welcome+spanking
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gast
Gast




Wim stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Dank!   Wim stelt zich voor I_icon_minitimedo sep 13, 2012 4:36 pm

Veel dank Dutch Spank Daddy! Het zou mij niet verbazen dat ik tegen zo'n welkom van spankees niet zou protesteren. Sterker nog - ik zou hun mijn dankbaarheid voor dit bijzonder welkom met kracht doen laten gevoelen.

Hartelijke groeten,

Aliusetidem
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wim stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wim stelt zich voor   Wim stelt zich voor I_icon_minitimedo sep 13, 2012 10:46 pm

Dutch Spank Daddy schreef:
Welke invulling zou je dan overigens aan dat recht hebben gegeven?
Oh, de dag na het huwelijk een verplichte les Huiselijke Discipline. Met oefenen voor de nieuwe echtgenoot, en voordoen door mij.

Met een week later misschien nog een tweede les om te kijken hoe het gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Wim stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Le Droit du Seigneur et le Marriage   Wim stelt zich voor I_icon_minitimedo sep 13, 2012 11:47 pm

W schreef:
Oh, de dag na het huwelijk een verplichte les Huiselijke Discipline. Met oefenen voor de nieuwe echtgenoot, en voordoen door mij.

Ik had 'le Droit du Seigneur' iets anders opgevat:
"Droit du seigneur was a putative legal right allowing the lord of a medieval estate to take the virginity of his serfs' maiden daughters".

De Heer (Seigneur) hoefde dus niet in het huwelijk te treden om aan zijn (door jou bedoelde) gerief te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Wim stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wim stelt zich voor   Wim stelt zich voor I_icon_minitimevr sep 14, 2012 1:16 am

Welkom hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wim stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Reactie   Wim stelt zich voor I_icon_minitimevr sep 14, 2012 1:23 am

Dankjewel Isis voor jouw welkom.

Ik neus hier regelmatig wat rond, en lees met interesse jullie verhalen en forumonderwerpen. Leuke site.

Ik wens je alvast een fijne vrijdag.

Groetjes,

Aliusetidem.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wim stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wim stelt zich voor   Wim stelt zich voor I_icon_minitimevr sep 14, 2012 4:36 pm

Dutch Spank Daddy schreef:
"Droit du seigneur was a putative legal right allowing the lord of a medieval estate to take the virginity of his serfs' maiden daughters".
Ah, ik dacht dat het ging om meisjes vlak voor ze gingen trouwen (met iemand anders, niet met mij!) Maar blijkbaar mocht hij ook de maagdelijkheid van meisjes nemen waar nog in geen velden of wegen potentiële echtgenoten voor in beeld waren?

Tsssss.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
irctc044
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Wim stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wim stelt zich voor   Wim stelt zich voor I_icon_minitimevr sep 14, 2012 8:53 pm

Welkom hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wim stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wim stelt zich voor   Wim stelt zich voor I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wim stelt zich voor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ilovan stelt zich voor.
» smartboy stelt zich voor
» janita stelt zich voor
» AmbiDexter stelt zich voor
» Mrs Silly stelt zich voor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: