Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 smartboy stelt zich voor

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
smartboy
Watje
Watje



Aantal berichten : 1

smartboy stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: smartboy stelt zich voor   smartboy stelt zich voor I_icon_minitimeza feb 26, 2011 5:21 pm

Hallo ik wil me graag even voorstellen; ik ben smartboy een 44 jarige man uit Noord Brabant.
Na enkele soft(en minder softe) sm relaties gehad te hebben, waarin geen spanking in voorkwam, ben ik nu al weer jaren gelukkig getrouwd met met huidige vrouw in een "gewone relatie'

Alhoewel ik hier prima tevreden mee ben , heb ik een regelmatig terugkerende fantasie die mij door het internet doet surfen en waardoor ik hier terecht ben gekomen, om te genieten van alle verhalen die hier te vinden zijn.

De fantasie die steeds maar weer door mijn hoofd blijf spoken is dat ik ergens een kamer binnenkom waar een naakte vrouw ligt te wachten, ze is niet vastgebonden en is hier vrijwillig, ze bied zich aan en ik begin systematisch haar hele lijf te bewerken met flinke tikken met mijn platte hand op haar borsten en billen. Hierna pak ik een rietje en breng doormiddel van ferme tikken rode striemen aan die ahw een soort netwerkpatroon over haar hele lijf vormen. Deze acties geven ons beide extreme gevoelens van genot en tevredenheid.

Ik breng het misschien een beetje afstandelijk, maar dat komt misschien omdat het voor mijzelf ook behoorlijk verwarrend is. Wat dit over mij zegt, daar ben ik nog niet helemaal uit, maar in elk geval ben ik benieuwd naar jullie reacties!
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

smartboy stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: smartboy stelt zich voor   smartboy stelt zich voor I_icon_minitimema feb 28, 2011 11:33 pm

Beste Smartboy,
Welkom hier.
Je fantasie vormt weer een bijzondere variant, tenminste voor mij.
Vaak beschrijven we spanking als “billenkoek”; dwz het slaan beperkt zich tot het achterwerk, zie Wikipedia.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spanking

Maar het slaan op andere lichaamsdelen is natuurlijk ook mogelijk. Ooit zei een mevrouw mij: “ik wil ook graag in mijn gezicht geslagen worden”.
Ik denk wel, dat je met slaag op andere lichaamsdelen dan de billen voorzichtiger moet zijn.
Ik hoop dat je hier herkenning vindt.
Met groet van een “achterwerkgericht” persoon.
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Liquid
Watje
Watje



Aantal berichten : 9

smartboy stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: smartboy stelt zich voor   smartboy stelt zich voor I_icon_minitimevr maa 18, 2011 3:42 am

Welkom Smartboy,
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

smartboy stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: smartboy stelt zich voor   smartboy stelt zich voor I_icon_minitimevr maa 18, 2011 2:45 pm

Beter laat dan nooit: welkom op Klaproos, smartboy. Veel lees- en schrijfplezier hier!

Wink

dawn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





smartboy stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: smartboy stelt zich voor   smartboy stelt zich voor I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
smartboy stelt zich voor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wim stelt zich voor
» Peter stelt zich voor
» aphrodite stelt zich voor
» Ereinion stelt zich voor
» ilovan stelt zich voor.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: