Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Hallo beste mensen... even voorstellen

Ga naar beneden 
+2
Strafhand
johann
6 plaatsers
AuteurBericht
johann
Watje
Watje
johann


Aantal berichten : 13

Hallo beste mensen... even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Hallo beste mensen... even voorstellen   Hallo beste mensen... even voorstellen I_icon_minitimezo dec 27, 2015 5:28 pm

Mijn naam is Johann, ik ben 54 en woon met mijn sluierstaart M in het Noorden van het land.
Verder heb ik een zoon van 15, welke bij mijn ex woont en ben ik sinds 5jaar weer single.
Mijn HD CQ BDSM passie heeft mij op jonge leeftijd geraakt, en sindsdien ga ik als DaddyDom door het leven.
Mijn relaties waren dan ook uitsluitend HD relaties en voor meer info verwijs ik naar mijn Fetlife profiel (Johann-sr)
Sommigen kennen mij natuurlijk van Fetlife of van andere HD forums, en de meesten ken ik natuurlijk rl. juggle

Zo... en nu eens rustig rondneuzen..... spotman

Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Hallo beste mensen... even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo beste mensen... even voorstellen   Hallo beste mensen... even voorstellen I_icon_minitimezo dec 27, 2015 10:01 pm

Dag Johann, welkom hier.
Ik wens je succes met het rondneuzen hier en ik hoop dat je ook vragen stelt of stellingen poneert.
Ik heb je profiel op Fetlife gevonden en bekeken.
Groet
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Hallo beste mensen... even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo beste mensen... even voorstellen   Hallo beste mensen... even voorstellen I_icon_minitimema dec 28, 2015 12:14 am

Welkom hier Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Hallo beste mensen... even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo beste mensen... even voorstellen   Hallo beste mensen... even voorstellen I_icon_minitimema dec 28, 2015 12:40 pm

Welkom hier
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Hallo beste mensen... even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo beste mensen... even voorstellen   Hallo beste mensen... even voorstellen I_icon_minitimewo dec 30, 2015 7:05 pm

Welkom Johann. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Hallo beste mensen... even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo beste mensen... even voorstellen   Hallo beste mensen... even voorstellen I_icon_minitimewo dec 30, 2015 7:29 pm

Welkom ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hallo beste mensen... even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo beste mensen... even voorstellen   Hallo beste mensen... even voorstellen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hallo beste mensen... even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen
» Even voorstellen
» Voorstellen
» Even voorstellen
» Even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: