Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Website real-life spankings

Ga naar beneden 
+7
tomaatje
dawn
isis
Dutch Spank Daddy
W
leentje
Strafhand
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimezo feb 28, 2010 5:09 pm

Ik ontdekte onder meer de volgende website:

http://www.real-life-spankings.com/home.htm

Ik heb er een 2-tal DVD’s van besteld.
Een meneer ontvangt vrouwen die blijkbaar straf hebben verdiend.
In een woonkamer zijn boeken te zien en er loopt een kat door het beeld, het maakt een huiselijke indruk. De dames lijken me zeer naturel. De man is steeds dezelfde en lijkt een Nederlands accent te hebben.
Bovendien: het op het aan mij verstuurde pakket stond als afzender een adres in Oosterhout vermeld.
Kent iemand hem?
Wie een steun in de rug nodig denkt te hebben, kan dan zo even aanbellen.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimezo feb 28, 2010 5:56 pm

Niet echt een lekker ding die Mike Crying or Very sad

Maar zonder gekheid ik herinner me dat ze lid waren geworden van het daphne forum indertijd en ze zijn dus inderdaad Nederlands.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimezo feb 28, 2010 6:27 pm

Ik dacht altijd dat het Belgen waren... maar je hebt vast gelijk.

Ik vind de foto's die bij die site horen schitterend, maar de filmpjes doen me nooit zoveel. Het is ook dezelfde meneer die bij spankcdroms hoort waar ik het pas over had, denk ik. En ook die van http://www.spanked-in-uniform.com/.

Die huiskamer is wel grappig inderdaad. Die Suske & Wiskes op de achtergrond altijd!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: www.real-life-spankings.com   Website real-life spankings I_icon_minitimezo feb 28, 2010 8:24 pm

leentje schreef:
Maar zonder gekheid ik herinner me dat ze lid waren geworden van het daphne forum indertijd en ze zijn dus inderdaad Nederlands.

Dat herinner ik mij ook en ook dat Mike & kelly Nederlands zijn.

Het enkele feit dat ze lid waren geworden van het Daphne forum, hoeft uiteraard niet met zich mee te brengen dat ze dus inderdaad Nederlands zijn. Ik kan mij herinneren dat er bij Daphne toch ook enkele Belgen zaten.

Overigens heb ik een tijdje geleden eens een abo op die site gehad. Ik vond het wel leuk omdat het Nederlands is. Dan heb je bij de spankees nog meer het "girl next door'" gevoel dan al het geval is bij een vergelijkbare amerikaanse site als die van www.realspankings.com

Een van die spanking stelletjes die in die filmpjes optreden ben ik ook wel eens IRL tegengekomen en dan bekijk je zo'n filmpje toch met enige bijzondere aandacht Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimezo feb 28, 2010 11:47 pm

Mike en kelly zijn Nederlands, ik heb ze indertijd weleens gesproken over hun website.
Ik was benaderd om te participeren in de filmpjes, maar heb dat om meerdere redenen niet gedaan.
Het valt mij ook op, en niet alleen op deze site, dat de meisjes vaak heel herkenbaar in beeld zijn, maar dat je de dominant in kwestie alleen van achteren ziet.

groetjes,

isis


Laatst aangepast door isis op ma apr 02, 2012 4:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Participeren in filmpjes   Website real-life spankings I_icon_minitimema maa 01, 2010 1:09 am

isis schreef:

Ik was benaderd om te participeren in de filmpjes, maar heb dat om meerdere redenen niet gedaan, maar één ervan was toch wel dat Mike echt helemaaaaaaaaaaaaaal niet sexy is! Mad

Wat leuk Very Happy
Je bent dus gevraagd Exclamation
Wat waren jouw andere redenen overigens en vond Mike jou op zijn beurt wel helemaaaaaaal sexy Question
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimema maa 01, 2010 12:07 pm

isis schreef:
dat Mike echt helemaaaaaaaaaaaaaal niet sexy is
Ik heb ooit een niet-spanko vriendin wel eens wat spanking dingetjes laten zien, lang geleden, en ze had het er toen vooral over dat de mannen die daar in voor kwamen voor haar allemaal verschrikkelijk niet sexy waren. Dus blijkbaar is spanking iets voor onaantrekkelijke mannen Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimema maa 01, 2010 7:48 pm

affraid

Hm. Veelal misschien waar... Maar toch niet in alle gevallen, gelukkig! ❤
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: www.real-life-spankings.com   Website real-life spankings I_icon_minitimema maa 01, 2010 9:04 pm

Ik heb inmiddels de huidige bezetting van de site wat uitgebreider kunnen bestuderen.
Er is sinds mijn laatste abo wel het nodige bijgekomen, maar ook weer vertrokken: "such is life".
Het blijft een komen en gaan.

Ik moet zeggen dat het gros van die spankomeiskes buitengewoon aantrekkelijk is, maar er zitten er ook wel een paar bij die vallen in de door isis bedoelde categorie "helemaaaaaaaaaaaaal niet sexy".
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimema maa 01, 2010 10:39 pm

Dutch Spank Daddy schreef:
Ik moet zeggen dat het gros van die spankomeiskes buitengewoon aantrekkelijk is,
Ja, dat vind ik ook. Lekker stevig!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimewo maa 03, 2010 8:15 pm

Jullie mogen niet klagen hoor DSD. De meeste spankomeisjes die je tegenkomt zijn heel aantrekkelijk. De aantrekkelijke spankomannen daarentegen moet je met een vergrootglas zoeken. Of ze zijn wel knap, maar kunnen absoluut niet spanken, of zeggen net de verkeerde dingen. Ok, ik heb dan liever iemand die wel goed is in wat hij doet, maar allebei zou wel leuk zijn. Gelukkig zijn ze er wel.

Volgens mij zijn de meeste meisjes in videos modellen en niet altijd spanko. Voor de mannen geldt dat denk ik niet, die zijn spanko en geen model. Dus, ik wil geen geklaag meer horen van mannen, of anders..... Razz Wink Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimewo maa 03, 2010 9:13 pm

tomaatje schreef:
Jullie mogen niet klagen hoor DSD. De meeste spankomeisjes die je tegenkomt zijn heel aantrekkelijk. De aantrekkelijke spankomannen daarentegen moet je met een vergrootglas zoeken.

Geldt dat niet sowieso voor meisjes en mannen in het algemeen? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimewo maa 03, 2010 10:18 pm

tomaatje schreef:
Jullie mogen niet klagen hoor DSD.
Hoi Tomaatje, misschien heb iets gemist, maar:
Wie klaagt er?
Er is waardering voor het "girl next door"- type van Real life spankings.
W zegt erbij: "lekker stevig"; zoals ik zou zeggen: "mooi mollig".
Niets dan lof dus?
groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Klaagmuur   Website real-life spankings I_icon_minitimewo maa 03, 2010 11:08 pm

tomaatje schreef:
Dus, ik wil geen geklaag meer horen van mannen, of anders..... Razz Wink Razz

Heb je mij dan horen klagen confused confused confused
En wat "of anders" Question Question Question tongue Rolling Eyes Rolling Eyes Mad Mad Mad Shocked Shocked
(toch best wel leuk al die verschillende emoticons Very Happy Ik kan er maar geen genoeg van krijgen Smile Smile Smile )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimedo maa 04, 2010 12:03 am

Ja, inderdaad, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen er wat on topic-emoticons op te zetten... Dat schort er nog aan, vind ik. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Aantrekkelijke spankomeisjes   Website real-life spankings I_icon_minitimedo maa 04, 2010 12:14 am

tomaatje schreef:
De meeste spankomeisjes die je tegenkomt zijn heel aantrekkelijk.

Doel je hier nu op de modellen uit de filmpjes Question
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimedo maa 04, 2010 12:27 am

Nee, op ons! cyclops
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimedo maa 04, 2010 7:56 pm

Dutch Spank Daddy schreef:


Ik moet zeggen dat het gros van die spankomeiskes buitengewoon aantrekkelijk is, maar er zitten er ook wel een paar bij die vallen in de door isis bedoelde categorie "helemaaaaaaaaaaaaal niet sexy".

Daar doelde ik op. Wink Voor de spanko mannen in de films geldt het tegenovergestelde, dus mannen hebben niks te klagen.

En de "of anders"kan je vast wel raden toch??? Razz Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimedo maa 04, 2010 7:57 pm

dawn schreef:
Nee, op ons! cyclops

Ik bedoelde de spankomeisjes in videos, maar nu je het zegt........ Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimeza maa 06, 2010 5:42 pm

moet eerlijk zeggen dat bij de jongere generatie spankomannen best aardig wat behoorlijk sexy (aantrekkelijke) mannen rondlopen Wink maar over smaak valt te twisten
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimeza maa 06, 2010 6:18 pm

tomaatje schreef:
Dus, ik wil geen geklaag meer horen van mannen
Tip! Oordopjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
zofia nina
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimezo maa 07, 2010 3:11 am

Mijn slome pc is de sites nog aan het laden, maar de namen die jullie noemen komen me bekend voor van www.billenkoek-info.be ?

Inderdaad zijn de meeste spankers in filmpjes óf niet in beeld, óf niet zo leuk. Helaas! Wink Maar dan is het wel weer goed dat het echte leven zo meevalt, toch? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
zofia nina
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimezo maa 07, 2010 3:24 am

Check de kentekenplaat @ http://www.real-life-spankings.com/home.htm Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimedo mei 06, 2010 10:02 pm

Real-life spankings heeft een soort zustersite gestart:

http://www.spanked-in-uniform.com/updates.htm

De naam zegt het al. Het aardige voor mij is, dat weliswaar de billen bloot gaan, maar dat de dames voor het overige netjes gekleed gaan; één van mijn [vele] fetishen.

Ik heb geen idee, of deze club ook DVD's maakt; weet iemand hoe ik dat te weten kom?

Met groet
Rein


Laatst aangepast door Rein op vr mei 07, 2010 1:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitimedo mei 06, 2010 10:33 pm

Rein schreef:
Real-life spankings heeft een soort zustersite gestart:
spankcdroms.com is ook een zustersite van ze, meen ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Website real-life spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Website real-life spankings
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» real -life- spanking
» website over geheimen en Wismeijer
» Spankings in Donald Duck
» Website jack over vrouwen en disciplinaire spanking
» Chross Database Movie Spankings

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Links naar smeuïge websites-
Ga naar: