Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spankings in Donald Duck

Ga naar beneden 
+3
leentje
dawn
W
7 plaatsers
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spankings in Donald Duck Empty
BerichtOnderwerp: Spankings in Donald Duck   Spankings in Donald Duck I_icon_minitimema feb 28, 2011 1:04 am

Ik ontdekte een leuke website met een heleboel Donald Duck stripjes. En die heeft een zoekfunctie, klik hier maar eens!

(Voor mensen die zodanig geobsedeerd zijn met spanking dat ze zelf spanking in stripjes interessant vinden Rolling Eyes)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spankings in Donald Duck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankings in Donald Duck   Spankings in Donald Duck I_icon_minitimema feb 28, 2011 1:23 am

Grin... Leuke site, hoor. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spankings in Donald Duck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankings in Donald Duck   Spankings in Donald Duck I_icon_minitimema feb 28, 2011 1:38 am

lachen Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Spankings in Donald Duck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankings in Donald Duck   Spankings in Donald Duck I_icon_minitimema feb 28, 2011 12:07 pm

ohw wauw Very Happy Die 3e van boven is wel t aller leukst vind ik Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Spankings in Donald Duck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankings in Donald Duck   Spankings in Donald Duck I_icon_minitimema feb 28, 2011 1:03 pm

Lol! Die strip met het cirkeltje is ook wel leuk: buurman slaat HDL, buurman slaat DD, DD slaat HDL
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spankings in Donald Duck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankings in Donald Duck   Spankings in Donald Duck I_icon_minitimema feb 28, 2011 2:28 pm

angelica schreef:
Lol! Die strip met het cirkeltje is ook wel leuk: buurman slaat HDL, buurman slaat DD, DD slaat HDL
Mocht je lid zijn van FetLife: daar staat hij nog wat groter in kleur bij mijn plaatjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Spankings in Donald Duck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankings in Donald Duck   Spankings in Donald Duck I_icon_minitimema feb 28, 2011 2:39 pm

W ik ben niet lid van fetlife maar je kunt het bewuste plaatje toch ook hier uploaden?
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Spankings in Donald Duck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankings in Donald Duck   Spankings in Donald Duck I_icon_minitimema feb 28, 2011 2:41 pm

Ben helaas geen lid van FetLife.
Moet gewoon m'n bril op zetten dan kan ik het wat beter lezen. Maar ben een beetje ijdel af en toe en heb dan geen zin om dat ding op te zetten. innocent
Terug naar boven Ga naar beneden
spoilt
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
spoilt


Aantal berichten : 300

Spankings in Donald Duck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankings in Donald Duck   Spankings in Donald Duck I_icon_minitimema feb 28, 2011 6:18 pm

Een aantal van die stripjes ken ik wel =p
Ik had vroeger een abonnement op de Donald Duck en heb ook nog een paar boeken met de wat oudere jaargangen opnieuw geprint. Vooral in de wat oudere jaargangen zag je regelmatig wel wat spanking.
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Spankings in Donald Duck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankings in Donald Duck   Spankings in Donald Duck I_icon_minitimema feb 28, 2011 6:56 pm

spoilt schreef:
Vooral in de wat oudere jaargangen zag je regelmatig wel wat spanking.
Ja tegenwoordig moet alles pedagogisch verantwoord zijn... En daar hoort spanking niet meer bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spankings in Donald Duck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankings in Donald Duck   Spankings in Donald Duck I_icon_minitimema feb 28, 2011 8:44 pm

In zekere zin maar goed ook. Maar voor ons soort wel jammer... Ik weet zeker dat wij allemaal als kinderen al kickten op dit soort plaatjes... Ik wel tenminste! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Spankings in Donald Duck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankings in Donald Duck   Spankings in Donald Duck I_icon_minitimema feb 28, 2011 9:40 pm

Ik vond billie turf altijd heeeeel interessant, onze school had een hele stapel stripboekjes gekregen van een gulle gever.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spankings in Donald Duck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankings in Donald Duck   Spankings in Donald Duck I_icon_minitimedi maa 01, 2011 1:10 pm

TuttiFrutti schreef:
W ik ben niet lid van fetlife maar je kunt het bewuste plaatje toch ook hier uploaden?
FetLife kost niks hoor, maar hierzo (klik op het kleine plaatje): Spankings in Donald Duck Nr3.th
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Spankings in Donald Duck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankings in Donald Duck   Spankings in Donald Duck I_icon_minitimedi maa 01, 2011 2:55 pm

Jawel hoor, tijd en moeite Razz

Maar dank voor uploaden Very Happy hij is erg grappig ja Razz

Mijn opa en oma hebben stápels oude Donald Duck's die ik allemaal wel een keer gelezen heb dacht ik, maar ik ben nooit van dit soort fragmenten tegengekomen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spankings in Donald Duck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankings in Donald Duck   Spankings in Donald Duck I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spankings in Donald Duck
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Donald's penguin
» Website real-life spankings
» Good girl spankings
» Batman spanking
» Chross Database Movie Spankings

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Boeken, artikelen, etc. die de fantasie prikkelen...-
Ga naar: