Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst

Ga naar beneden 
+6
jongkind
Ruben
Björn
Vorrion
puk
isis
10 plaatsers
AuteurBericht
billenkoekdiscipline
Watje
Watje



Aantal berichten : 24

Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst Empty
BerichtOnderwerp: Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst   Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst I_icon_minitimedo dec 24, 2015 12:31 am

Ik zie dat ik ik me nooit heb voorgesteld maar alleen maar een contactadvertentie heb geplaatst.
Bij deze dan toch nog maar even voorstellen.

Ik ben Michael, 23 jaar en student aan de Universiteit Utrecht. Ik ben al een aantal jaar ben spanking bezig en ik geef het ook al een aantal jaar als discipline aan verschillende meisjes van rond mijn leeftijd. Ik hou verder van sporten, feestjes gezelligheid en de bekende dingen haha. Ik lees al een tijdje dingen en ik vind het leuk om in contact te komen met gelijkgestemden in dit opzicht. Hieronder mijn contactadvertentie, maar je mag ook altijd mailen als je gewoon contact wilt of praten over spanking.

Groetjes Michael


Ik ben Michael, 23 jaar en een student aan de universiteit van Utrecht. Ik geef nu al een aantal jaar billenkoek en heb meerder meisje van rond mijn leeftijd over mijn knie gehad en allemaal meerdere keren billenkoek gegeven. Dit naar hun wens omdat zij op zoek waren naar begeleiding en billenkoek als straf voor verschillende dingen. Ik ben erbij gekomen door dat de eerste van deze vier een vriendin van me is. In een dronken bui stelde ze een keer dat ze billenkoek nodig had en vroeg ze of ik dit wilde doen en zo zijn we er eigenlijk een keer mee begonnen. Zij is een gewone vriendin van me en hierbij ging en gaat het niet om het seksuele maar om de straf. Ik merkte dat ik er plezier in had haar op deze manier te helpen. Bovendien was het fijn want ik vind de sfeer heel erg belangrijk voor het geven van billenkoek, we konden daarna gewoon lekker een drankje doen en een praatje e.d. De anderen ben ik via verschillende fora tegengekomen en momenteel geef ik die vriendin en één van de andere meisjes af en toe en één van de anderen meisjes heel af en toe nog billenkoek als zij dit willen.
Ik ben op zoek naar meisjes waarbij ik hetzelfde kan doen, omdat ik het leuk vind om mensen die het willen te helpen, het leuk vind om billenkoek te geven en omdat ik denk dat billenkoek een goede methode is om dingen te leren of juist af te leren. Tenminste voor degene die daar voor open staan. Omdat ik merkte dat het lastig was voor meisjes van mijn leeftijd om met een veel ouder iemand af te spreken voor billenkoek, dacht ik ik zet zelf een advertentie, misschien maakt dat de drempel wat lager. Dus over het algemeen heb ik nog geen eenmalige contacten gehad, maar ja echt puur op wat diegene wensen en tot nu toe was dat meerdere keren. Ik probeer dus vooral invulling te geven aan de wens van straf en doe dit natuurlijk door afgesproken grenzen e.d. te hanteren, maar als de straf er komt, dan zal ik deze ook geven, ga je over de knie, kom je niet onder de billenkoek uit, zullen je billen rood kleuren en zal je je realiseren dat je sommige dingen anders moet doen omdat er dit soort consequenties aan zitten.

Doelen bereiken door middel van billenkoek.
Iedereen heeft doelen. Doelen die je zelf stelt en doelen die je wilt bereiken. Maar ook iedereen heeft valkuilen. Op weg naar deze doelen heb je vaak dus wat motivatie en wat discipline nodig om deze valkuilen te overwinnen. Maar hoe zorg je er nou voor dat je deze motivatie en discipline hebt en houdt? Dat kan bijvoorbeeld doormiddel van een flink pak op je billen oftewel billenkoek voor als de motivatie of discipline wat afzwakt. Straffen is natuurlijk al jaren overal een manier om dingen aan en af te leren. Zo is billenkoek dus een goede manier om bepaalde doelen te bereiken. Het kan namelijk worden gebruikt om vervelende dingen af te leren of juist goede dingen aan te leren. Het idee dat er een flink pak billenkoek wacht als je afspraken niet nakomt zal er voor zorgen dat je bepaalde dingen wel gaat doen. Zeker als je deze billenkoek al eens hebt ontvangen en dus weet wat er gaat komen als je je ergens niet aan houdt.

Gebruikelijke procedure
Hoe het meestal in zijn werk gaat is dat als we met de billenkoek beginnen ik je bij me roep en je laat vertellen waarom je de billenkoek verdient zodat je ook zelf goed begrijpt dat je de billenkoek nodig hebt.
Vervolgens zal ik je een stoel laten pakken of ik ga op een bank of iets dergelijks zitten en zal ik je over de knie nemen om je vervolgens een pak op je broek te geven. Dit duurt zo lang als dat ik denk dat dat nodig is.
Vervolgens sta je op en beveel ik je je broek naar beneden te doen en weer over mijn knie te komen liggen voor een pak slaag over je onderbroek. Ook dit duurt zo lang als dat ik denk dat nodig is.
Voor de laatste fase herhalen we dit en krijg je een pak slaag op je blote billen. Dit wederom zo lang als ik denk dat nodig is en tot dat ik zeker weet dat de billenkoek is doorgedrongen. Ik kan verzekeren dat je billen onderhand mooi rood kleuren. Hierna laat ik je in de hoek met je handen op je hoofd en ontblote billen of met je knieën op de stoel een tijd wachten om de billenkoek nogmaals goed door te laten dringen. Mocht ik merken dat ergens in de billenkoek, of tijdens het staan in de hoek of op de stoel er sprake is van ongehoorzaamheid, dan duurt de billenkoek gewoon langer of neem ik je weer over de knie. Net zo lang tot het moment waarvan ik denk dat de billenkoek goed is doorgedrongen.
Als dit het geval is mag je uit de hoek komen en kan er tijd zijn voor een knuffel of een bedankje voor de billenkoek.
Dit is de methode die ik het meest gebruik, maar in overleg zijn ook andere methodes mogelijk. Ik doe alles in overleg. Ik vind sfeer en omstandigheden het belangrijkste voor het geven en krijgen van billenkoek. De sfeer moet goed zijn en beide kanten moeten zich op hun gemak voelen. Dus alles gaat in overleg. Ook de straf. Natuurlijk zal de afgesproken straf gegeven worden, maar ik zal altijd rationeel blijven nadenken en nooit doen wat iemand van te voren zei niet te willen.

Stuur gerust een mailtje om vragen te stellen e.d. naar billenkoekdiscipline@outlook.com. Ook als je niet direct op zoek bent naar billenkoek. Ik ben ook altijd op zoek naar andere meningen e.d.

Groetjes, Michael
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst   Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst I_icon_minitimedo dec 24, 2015 12:32 am

Welkom hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst   Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst I_icon_minitimedo dec 24, 2015 11:42 am

welkom hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vorrion
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 33

Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst   Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst I_icon_minitimezo dec 27, 2015 3:19 pm

billenkoekdiscipline schreef:
Ik ben erbij gekomen door dat de eerste van deze vier een vriendin van me is. In een dronken bui stelde ze een keer dat ze billenkoek nodig had en vroeg ze of ik dit wilde doen en zo zijn we er eigenlijk een keer mee begonnen.

Dat is wel heel erg boffen natuurlijk, het wordt letterlijk in je schoot geworpen:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst   Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst I_icon_minitimema dec 28, 2015 10:17 pm

Welkom, en succes met je zoektocht
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst   Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst I_icon_minitimewo dec 30, 2015 7:06 pm

Welkom. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
billenkoekdiscipline
Watje
Watje



Aantal berichten : 24

Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst   Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst I_icon_minitimema feb 08, 2016 3:18 pm

Dankjewel allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
jongkind
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 26

Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst   Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst I_icon_minitimema feb 08, 2016 7:57 pm

Welkom bij klaproos en mooi introductie verhaal

Mvg
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst   Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst I_icon_minitimema feb 08, 2016 9:52 pm

Vorrion schreef:
billenkoekdiscipline schreef:
Ik ben erbij gekomen door dat de eerste van deze vier een vriendin van me is. In een dronken bui stelde ze een keer dat ze billenkoek nodig had en vroeg ze of ik dit wilde doen en zo zijn we er eigenlijk een keer mee begonnen.

Dat is wel heel erg boffen natuurlijk, het wordt letterlijk in je schoot geworpen:)

Waarom overkomt mij zoiets nooit?

Ohja. Delft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst   Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst I_icon_minitimedi feb 09, 2016 4:17 pm

Björn schreef:


Waarom overkomt mij zoiets nooit?

Ohja. Delft.
Zelfs mij is iets vergelijkbaars overkomen Cool . Je zoekt gewoon niet goed genoeg Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst   Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst I_icon_minitimedi feb 09, 2016 4:53 pm

Ja beter zoelen Bjorn is mij ook eens overkomen. Spontaan over een schoot geworpen, 3 tikken gehad en voor de rest van mijn leven "geinfecteerd" :p
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst   Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst I_icon_minitimedi feb 09, 2016 11:28 pm

Delftse Studente schreef:
Björn schreef:


Waarom overkomt mij zoiets nooit?

Ohja. Delft.
Zelfs mij is iets vergelijkbaars overkomen Cool . Je zoekt gewoon niet goed genoeg Razz

Of ik weet m'n handen gewoon thuis te houden Razz. Maar ff zonder gekheid, spankees in het wild tegenkomen heb ik nooit gedaan. Wel een keer iemand met gewone kinks trouwens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neill
Beginner
Beginner
Neill


Aantal berichten : 40

Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst   Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst I_icon_minitimedo feb 11, 2016 3:33 am

Björn schreef:
Delftse Studente schreef:
Björn schreef:


Waarom overkomt mij zoiets nooit?

Ohja. Delft.
Zelfs mij is iets vergelijkbaars overkomen Cool . Je zoekt gewoon niet goed genoeg Razz

Of ik weet m'n handen gewoon thuis te houden Razz. Maar ff zonder gekheid, spankees in het wild tegenkomen heb ik nooit gedaan. Wel een keer iemand met gewone kinks trouwens.


Is mij ook nog nooit overkomen. Moet ook zeggen dat ik veel van de dames in Delft niet zo inschat, maar we wijken als stad ook een beetje af.

Probeer overigens nog wel eens te proben met vragen die door sommigen als een grap opgevat zullen worden en anderen zullen triggeren. No luck yet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst   Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst I_icon_minitimedo feb 11, 2016 10:14 am

Oh, ik ken er wel 1 of 2 waarvan het met niet zou verbazen. Bij zeker één is het ook wel wishful thinking. Bij de ander ben ik van mening dat het nodig is.

"Wijken een beetje af"

A-ha. Zo noemt de jeugd een 25-75 verhouding tegenwoordig tongue .
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst   Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst I_icon_minitimevr feb 12, 2016 4:36 pm

Tja ik kwam na een avond dronken worden gewoon thuis met iemand die bdsm/spanken wel leuk bleek te vinden, maar dat is een man he Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
billenkoekdiscipline
Watje
Watje



Aantal berichten : 24

Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst Empty
BerichtOnderwerp: Terug van weggeweest   Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst I_icon_minitimedo nov 10, 2016 7:48 pm

Ik ben een tijdje door drukte minder bezig geweest met begeleiden en geven. Inmiddels ben ik 24 en is mijn advertentie weer volledig actief.

Groetjes Michael
Terug naar boven Ga naar beneden
billenkoekdiscipline
Watje
Watje



Aantal berichten : 24

Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst Empty
BerichtOnderwerp: Goede voornemens nakomen?   Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst I_icon_minitimevr jan 05, 2018 10:54 pm

Inmiddels 26 en weer actief, dus reageer gerust Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst   Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aangenaam en advertentie
» Voorstellen en advertentie
» Nooit gedaan
» reactie op advertentie
» Voorstellen en advertentie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: