Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst

Ga naar beneden 
+6
jongkind
Ruben
Björn
Vorrion
puk
isis
10 plaatsers
AuteurBericht
billenkoekdiscipline
Watje
Watje



Aantal berichten : 24

Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst Empty
BerichtOnderwerp: Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst   Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst I_icon_minitimedo dec 24, 2015 12:31 am

Ik zie dat ik ik me nooit heb voorgesteld maar alleen maar een contactadvertentie heb geplaatst.
Bij deze dan toch nog maar even voorstellen.

Ik ben Michael, 23 jaar en student aan de Universiteit Utrecht. Ik ben al een aantal jaar ben spanking bezig en ik geef het ook al een aantal jaar als discipline aan verschillende meisjes van rond mijn leeftijd. Ik hou verder van sporten, feestjes gezelligheid en de bekende dingen haha. Ik lees al een tijdje dingen en ik vind het leuk om in contact te komen met gelijkgestemden in dit opzicht. Hieronder mijn contactadvertentie, maar je mag ook altijd mailen als je gewoon contact wilt of praten over spanking.

Groetjes Michael