Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Wat vinden jullie?

Ga naar beneden 
+7
fleur
W
dawn
Strafhand
TuttiFrutti
leentje
alisa
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
alisa
Watje
Watje
alisa


Aantal berichten : 10

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimewo apr 13, 2011 7:00 pm

Deze week kreeg ik een envelop door de bus van het centraal justitieel incassobureau, met andere woorden: een boete voor te snel rijden...
Hij valt gelukkig mee, ik reed 6 km te snel, en moet 34 euro betalen.
Na dit opgebiecht te hebben aan Annemiek, moet ik hier een topic openen om jullie te vragen hoe jullie vinden dat ik gestraft moet worden, dus bij deze.

Please, be gentle...
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimewo apr 13, 2011 7:20 pm

Maar 6 km te hard? oooooooooooo Laughing
Zonde van de 34 euro, dat je die kwijt bent vind ik al straf zat hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimewo apr 13, 2011 9:41 pm

Maar als je 6 km per uur te hard reed is de correctie daar natuurlijk ook al van afgehaald, dus in feite reed je natuurlijk meer km per uur te hard Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimewo apr 13, 2011 10:30 pm

Hallo Alisa,

Heb je de afgelopen 5 jaren eerder een boete gekregen wegens een verkeersovertreding? Ik ben vooral benieuwd naar eerdere boetes wegens te hard rijden.
Daarvan hangt mijn oordeel af.

Wie gaat de straf voltrekken?
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimedo apr 14, 2011 1:01 am

Wat krijgt Annemiek zelf voor boetes? What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimedo apr 14, 2011 12:58 pm

Ik weet wel hoe ik je zou straffen. Ik zou je over de knie leggen, billen bloot, etc. etc. en dan nog niet slaan, maar eerst eens rustig het hele geval bespreken. En dan zou ik je proberen in een stemming te krijgen dat je je weer voorstelt hoe je in de auto reed toen het vergrijp plaatsvond. En dan zou ik je vragen om eens naar je (ingebeelde) snelheidsmeter te kijken. En te vertellen wat je daar ziet. En dán...

En dat een paar maal herhaald. Met ingebeeld te hard rijden gevolgd door straffende klappen en ingebeeld je netjes aan de snelheidslimiet houden gevolgd door iets vriendelijks (over je billen wrijven of zo). Om het er een beetje in te slijten.

En dán zou ik je vragen de brief over de boete te halen, die voor je neus op de grond leggen, en dan hoef je niks meer in te beelden of te antwoorden. Dan komt de rest van de straf.

Maar ja, dat is hoe ik het zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimedo apr 14, 2011 7:58 pm

Pijnlijk, het is vooral zonde dat je nu geld kwijt bent, wat je beter had kunnen besteden.

Voor 34 euro kun je: bijvoorbeeld:

- een dagje naar de sauna.;
- nieuwe schoenen of kleren kopen;
- een avondje stappen;
- een dag naar de efteling;
- een fantastisch cadeau voor mijn verjaardag kopen;
- lekker uit eten gaan;

Eigenlijk heb je dus vooral jezelf te kort gedaan. En dat is ook reden voor straf, want je moet wel lief voor jezelf zijn.

En waarom? omdat je niet goed op zat te letten? of had je het wel door, en was er gewoon sprake van ongehoorzaamheid?. Ik weet niet welke van de twee erger is.

Wat je straf zou moeten zijn valt niet te zeggen, dat ligt eraan wat er nodig is om tot je door te dringen. Ik denk dat W het wel met mij eens is dat je toch wel een foto van het resultaat hier zou moeten plaatsen. Met een verslag ofzo, van wat je ervan geleerd hebt.

talk2hand
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimedo apr 14, 2011 11:00 pm

nou moeten jullie ook niet gaan overdrijven he, jullie doen net alsof ze een bank heeft overvallen Shocked

enn.. jullie gaan mij echt niet vertellen dat jullie nog nooit een keer 6 km te hard hebben gereden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimedo apr 14, 2011 11:58 pm

carlijn schreef:
jullie gaan mij echt niet vertellen dat jullie nog nooit een keer 6 km te hard hebben gereden Razz
Ikke niet hoor. Ik rij iedere dag door rood, maar te hard, nee. (Eh, dit is niet geen ja geen nee, dus ik kan hier nee schrijven.) Nee dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimevr apr 15, 2011 12:02 am

heb je echt nog nooit te hard gereden? Kan ik me niet voorstellen

en trouwens ik vind door rood rijden 'erger' dan een paar kilometertjes te hard
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimevr apr 15, 2011 9:38 am

Ik rij regelmatig te hard, maar wel alleen op de snelweg en niet op plaatsen waar ik er een bekeuring voor kan verwachten clown Hoewel je dat natuurlijk nooit zeker weet, ze kunnen altijd onverwacht ergens staan te flitsen.. Maar dat is vooralsnog dus nog nooit gebeurd en ik hoop dat dat zo blijft Very Happy

Ik ben het wel met fleur eens over die foto van het resultaat en dat verslag van wat je ervan geleerd hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimevr apr 15, 2011 10:18 am

carlijn schreef:
en trouwens ik vind door rood rijden 'erger' dan een paar kilometertjes te hard
Ik ook hoor carlijn. En het is natuurlijk allebei een soort ongeduldigheid.

Dus misschien is in de hoek staan de beste straf dan. Om die ongeduldigheid af te leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimevr apr 15, 2011 10:28 am

hmm.. ja dat ben ik wel met je eens ja Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimevr apr 15, 2011 11:43 am

Ik ben nog steeds van mening dat jouw straf voor die 6 km te hard gerelateerd moet worden aan het rijgedrag van Annemiek zelf. Want voor een "normale" Dominant geldt misschien (en dat is al twijfelachtig) dat er andere regels voor Hem gelden dan voor zijn/haar subje. Maar met Annemiek is dat natuurlijk een héél ander verhaal! Je kunt dan wel switchen, maar je kunt natuurlijk niet van twee walletjes eten.

Dus als haar rijgedrag onberispelijk is, verdien je 6 meppen met het rietje (1 voor elke km te hard) en idd een poosje in de hoek om je je ongeduld af te leren, zoals W al zei. Maarrr... als Annemiek zelf ook met enige regelmaat een boete op de mat krijgt, moeten jullie maar eens kijken wat er tegen elkaar "weggestreept" kan worden. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimevr apr 15, 2011 12:42 pm

Helemaal mee eens, Dawn.
Een dominant moet het goede voorbeeld geven.

Ik heb dan ook nog nooit een boete voor te hard rijden gekregen.

Hoek en 6 met het rietje, zei je? Ik zal het bij het eindoordeel optellen.

Bedankt voor de hulp!
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimevr apr 15, 2011 12:56 pm

Maar annemiek, er nog nooit een boete voor gehad hebben zegt natuurlijk lang niet alles over of je het wel of niet ooit gedaan hebt, te hard rijden.. Daar weet ik alles van Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimevr apr 15, 2011 6:18 pm

hahah ja idd annemiek, misschien heb jij wel gewoon steeds geluk en heeft alisa nu even pech Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimevr apr 15, 2011 10:22 pm

Ik vind wel, dat als je alisa er nog extra straf voor geeft bovenop het bedrag dat ze moet betalen, jij zelf die boete moet betalen, Annemiek. Ne bis in idem, of zoiets: je mag geen twee keer voor hetzelfde vergrijp gestraft worden. En vergis je niet: zo'n boete is wel degelijk een straf!

Ben jij trouwens echt zo'n brave rijder? Of ben je gewoon idd nooit geflitst? Of heb je gewoon geen auto? In dat geval telt door rood rijden met de fiets, op de stoep fietsen en gevaarlijk bellen op de fiets ook - ook al heb je daar misschien ook nooit een boete voor gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimezo apr 17, 2011 9:25 pm

Gevaarlijk bellen op de fiets?? Wat is dat nou weer?? Ik zie echt iemand wild tringelingend naar iedereen door het verkeer gaan. lach
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimezo apr 17, 2011 10:34 pm

Laughing

Neejjj, dat bedoel ik niet! Want ik neem aan, dat Annemiek, zoals elke rechtgeaarde stadsfietser, niet eens een werkende bel op haar fiets heeft. (En dat op zich is natuurlijk ook al weer strafbaar). Nee nee, ik bedoel telefoneren op de fiets, waardoor je maar één hand hebt om te sturen en dus meer kans op vervaarlijk slingeren en bovendien erg afgeleid bent in het verkeer. (Ik reed laatst bijna zo iemand van de fiets, omdat ze echt helemáál niet uitkeek en zo de weg op slingerde! Het was natuurlijk dat ik zelf zo alert was in mijn karretje... *klopt zichzelf op de borst*. ) Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimewo apr 20, 2011 8:54 pm

Ik ben heel benieuwd hoe het hier inmiddels mee staat!
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimewo apr 20, 2011 11:08 pm

Nou, inderdaad. Vind het verdacht stil! Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimeza apr 23, 2011 12:47 am

Nou ... dan durf ik nog even te reageren.

Het maakt ook nog uit waar en wanneer. 6 km te hard 's nacht op de snelweg of overdag's in een woonwijk, is een wereld van verschil.

Ik vind de wijze van W heel erg aansprekend. En daar aan toegevoegd nog 6 met een instrument.

Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimeza apr 23, 2011 4:06 pm

sarah schreef:
En daar aan toegevoegd nog 6 met een instrument.
Met een trompet in d'r oor of zo? Rolling Eyes

(Als autotoeter zeg maar...)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitimezo apr 24, 2011 9:20 pm

chilly Duhhuh ... ik bedoel mepding als instrument en heus geen toeter Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat vinden jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie?   Wat vinden jullie? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat vinden jullie?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Genetisch bepaald of aan te leren?
» Wie herkent de film die ik ooit gezien heb maar nooit terug heb kunnen vinden?
» Hoe vaak krijgen/geven jullie op de billen?
» Ik ben rosa
» Hoe noemen jullie je achterste?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: