Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Begeleiding en straf, een luisterend oor of meer, dames reageer!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
StrengeMeneer
Watje
Watje



Aantal berichten : 2

Begeleiding en straf, een luisterend oor of meer, dames reageer! Empty
BerichtOnderwerp: Begeleiding en straf, een luisterend oor of meer, dames reageer!   Begeleiding en straf, een luisterend oor of meer, dames reageer! I_icon_minitimevr feb 07, 2020 10:26 am


Hallo dames,

Ik ben Meester Ben. en ben op zoek naar een subje of iemand die ik mag begeleiden. Ik ben een Dominante Man die jou graag regels oplegt waar je je aan moet houden. Dit gaat natuurlijk in overleg. Wanneer jij je hier echter niet aan houdt, geef ik je straf. Dit kan van alles zijn en wordt van tevoren met jou overlegd. Belangrijk voor mij is dat straf wel echt straf moet zijn, iets wat je op dat moment minder leuk gaat vinden. Natuurlijk zullen we nooit over je grenzen heengaan en wanneer jij iemand bent die begeleiding zoekt, zullen wij dat vooral centraal stellen.

Daarnaast zal ik meer zijn dan je Meester die je straft. Ik ben een Meester die echt om je zal geven, die extra lief voor je zal zijn als je een zware straf hebt ondergaan (omdat je die verdiend had!). Daarnaast wil ik er ook op andere vlakken voor je zijn. Als je bijvoorbeeld een slechte dag hebt gehad, kun je altijd bij mij terecht. Ik zie mijzelf dan ook naast Meester als een soort vertrouwenspersoon, die betrokken is bij jou. Wanneer het klikt, zou het uit kunnen lopen op meer. Dit is echter niet noodzakelijk voor mij.

Ik zou graag een subje tot mijn beschikking willen hebben die niet ouder is dan 35 jaar. Ik ben zelf 47 jaar, maar als Dom ben ik graag iets ouder. Dit vind jij wellicht ook fijn? Verder woon ik zelf in het Noorden van het land. Jij mag ook daarbuiten wonen, want ik ben van mening dat als je wil en serieus bent, afstand geen verschil mag maken. Wanneer jij een goed subje bent die alle moeite en aandacht waard is, heb ik het er graag voor over om naar je toe te reizen.
Wanneer dit je aanspreekt, hoop ik snel van je te horen.

KIK: bendominant

En wie weet..

Groet Meester Ben
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Begeleiding en straf, een luisterend oor of meer, dames reageer!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Begeleiding en straf, een luisterend oor of meer, dames reageer!
» Mentorschap: Alleen straf of ook beloning en nog veel meer vragen…
» Spanking voor dames!
» Die goede oude tijd, dames
» Begeleiding met billenkoek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: