Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af

Ga naar beneden 
+5
isis
celine
dawn
elisa
leentje
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 21, 2010 11:52 pm

Volgens mij heeft SS&C niets te maken met wel of niet opwarmen.
Ik heb er nog nooit iets (lichamelijk of geestelijk) aan over gehouden, de safe is dus gewaarborgd.
We zijn beiden volwassenen die alles met ons volle verstand doen, de sane is dus ook in orde.
Consensual is het ook, tenslotte heb ik ooit mijn toestemming gegeven, zodra ik die echt in zou trekken is het uiteraard over.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 22, 2010 12:35 am

Ik mis het verband ook eigenlijk. Ik hou zelf van harde spankings, het mag van mij best ver gaan. In het verleden is het weleens voorgekomen dat mensen onze spankings te hard vonden naar hun smaak. Dit betekent echter niet dat het voor ons niet SS&C is, omdat anderen dat niet vinden.
Gelukkig heeft ieder zijn smaak Smile

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 22, 2010 5:20 pm

Volgens mij is een spanking altijd op basis van afspraak, waarbij ingesloten SS&C.

Rohan heeft afgelopen maandag me aardig 'gedisciplineerd', dus erg hard en met maar weinig opwarming.
En nee, dat voelt niet fijn, maar het valt wel binnen het kader wat we hebben afgesproken.
Blauwe plekken en vlakken vallen me dan wel ten deel, maar huidbeschadigingen niet. Dat wil ik niet. Enz.

Als je vaker mag ontvangen, dan herstellen je billen zich ook wel weer sneller.
Toch denk ik dat je wel moet uitwisselen naderhand hoe het 'gevallen' is'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Blauwe hand
» hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?
» Spoorloos
» Dat krijg je ervan.
» Littekens

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: