Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Met de hand

Ga naar beneden 
+3
dawn
tomaatje
elisa
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Met de hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand - Pagina 2 I_icon_minitimevr feb 19, 2010 4:54 pm

Leuk W dan gaan we allereerst maar een onderzoeksgroep formeren om het een en ander op te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Met de hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand - Pagina 2 I_icon_minitimevr feb 19, 2010 5:16 pm

Hoewel W makkelijk praten heeft, meld ik me toch vrijwillig aan. Of moet het allemaal door dezelfde slagman gebeuren? Want dan kan ik me onmogelijk aanmelden. Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Met de hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand - Pagina 2 I_icon_minitimevr feb 19, 2010 5:48 pm

Ik ben altijd wel voor experimentjes. Maar zit er sowieso al geen versvchil in de pijnbeleving? Dus eigenlijk moet elk proefpersoon 2x gespankt worden. 1 x met verplichte ontspanning en 1x zonder.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Met de hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand - Pagina 2 I_icon_minitimevr feb 19, 2010 6:05 pm

tomaatje schreef:
Dus eigenlijk moet elk proefpersoon 2x gespankt worden. 1 x met verplichte ontspanning en 1x zonder.
Maar niet te dicht op elkaar, want anders zit je de tweede keer nog vol endorphines van de eerste ronde. En als je het wél ver uit elkaar doet zijn er misschien andere verschillen die ook invloed hebben...

Misschien iets als ABAB, een aantal keer om en om? Met tussendoor ondervraging van de proefpersoon, over hoe ze deze ronde ervaren had?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Met de hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Pijnervaring meten   Met de hand - Pagina 2 I_icon_minitimevr feb 19, 2010 11:56 pm

leentje schreef:
En dan moeten we de pijnervaring zien te meten.

Is daar eigenlijk al meetapparatuur voor beschikbaar Question

Zo niet, zou deze dan niet door Klaproos ontwikkeld moeten worden Question
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Met de hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 20, 2010 2:15 am

Dutch Spank Daddy schreef:
Is daar eigenlijk al meetapparatuur voor beschikbaar Question
Misschien dat het aan het geluidsniveau gecorreleerd is?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Met de hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 20, 2010 12:29 pm

Nee, geluidsniveau zegt niet alles. Ik ken subs die gewoon geen kick geven en anderen die al moord en brand schreeuwen voor er een tik valt.
Gezichtsuitdrukking misschien? hartslag? en natuurlijk zelfrapportage, Likertschaaltje.
En dan doen we dus een repeated design. Bij dezelfde sub meerdere malen meten met ruime tussenpozen. De omstandigheden zoveel mogelijk gelijk. Zelfde spanker, zelfde ruimte, zelfde instrumenten, zelfde tijd van de dag en niet te vergeten zelfde punt in de maandelijkse cyclus.
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Met de hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 20, 2010 2:00 pm

Je kunt vast ook wel hersenactiviteit meten, dan kun je meten hoeveel pijnprikkels er worden doorgegeven aan de hersenen. Maar hoe kom je aan zulke apparatuur, wie is er bereid in te breken bij een ziekenhuis? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Met de hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 20, 2010 2:04 pm

Probleem is dat die apparatuur niet makkelijk is mee te nemen. Nee we hebben een dokter nodig met toegang. Maar ja, hoe sla je terwijl iemand tegelijkertijd onder een scan ligt?
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Met de hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 20, 2010 2:14 pm

De machine uitrusten met spanking machine. Maar of de rest van de patiënten daar nou blij mee is??? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Met de hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 20, 2010 2:24 pm

Ik heb vanochtend al een beetje geprobeerd hoe het is om ontspannen te blijven en het lukte iets langeer dan normaal en ik kreeg echt de indruk dat het draaglijker wordt als het je lukt. Maar ja, toen werd mijn experiment teniet gedaan doordat er van instrument gewisseld werd... En daarbij was ontspannen NIET mogelijk!!! Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Met de hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand - Pagina 2 I_icon_minitimema feb 22, 2010 10:19 pm

Misschien lukt het wel als je voor een spanking spierverslappers tot je neemt. Of het echt gezond is weet ik niet. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Met de hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand - Pagina 2 I_icon_minitimedi feb 23, 2010 1:02 am

Hè jakkes, nee! Ik ben tegen onnodig medicijngebruik! Bovendien is moeten ontspannen veel spannender! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Met de hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Met de hand
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hand
» Is de hand genoeg
» Blauwe hand
» Warme hand zoekt..
» Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Slagtechniek-
Ga naar: