Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)

Ga naar beneden 
+3
W
marlou
leentje
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een man?
handen
Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_lcap10%Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_rcap
 10% [ 11 ]
stem
Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_lcap21%Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_rcap
 21% [ 23 ]
billen
Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_lcap3%Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_rcap
 3% [ 3 ]
borsthaar (veel)
Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_lcap1%Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_rcap
 1% [ 1 ]
borsthaar (weinig)
Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_lcap2%Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_rcap
 2% [ 2 ]
ogen
Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_lcap26%Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_rcap
 26% [ 28 ]
zijn lengte
Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_lcap14%Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_rcap
 14% [ 15 ]
schouders (breed)
Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_lcap13%Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_rcap
 13% [ 14 ]
spieren (veel)
Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_lcap4%Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_rcap
 4% [ 4 ]
plat buikje
Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_lcap6%Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_vote_rcap
 6% [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 108
 

AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimedo nov 25, 2010 12:51 pm

Ik ben benieuwd! Je kunt meerdere mogelijkheden aangeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
marlou
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 56

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimedo nov 25, 2010 2:42 pm

stem uitgebracht als 1e zo te zien whaaa nu weet iedereen het Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimedo nov 25, 2010 2:49 pm

Ha, nee hoor marlou, als tweede. Maar jij en leentje hebben precies hetzelfde gestemd zo te zien (handen, stem en ogen). Dus weet nu inderdaad iedereen het Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimedo nov 25, 2010 3:23 pm

ahum ... nou ja ... ik had mezelf al verklapt elders, ... maarreh ... eigenlijk kon ik overal wel een vinkje zetten ... rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimedo nov 25, 2010 3:26 pm

Overal sarah? Wil je dan een man met veel en weinig borsthaar? Of wil je er dan 2 (hebberd) 1 met veel en een met weinig borsthaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimedo nov 25, 2010 3:47 pm

Very Happy Very Happy Very Happy
nee ... voor mij geen borsthaar ... enne trouwens ... ik ben gewoon monogaam, ik heb alleen Rohan! Cool
Niet zo jaloers zijn hoor ... chilly
Terug naar boven Ga naar beneden
nanatalie
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
nanatalie


Aantal berichten : 183

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimedo nov 25, 2010 8:04 pm

Tussenstand na 18 stemmen : borsthaar, veel spieren en een plat buikje vinden we niet belangrijk. De toppers : ogen en stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimedo nov 25, 2010 10:25 pm

Nou, ik heb zowel ogen als een stem, dus dat is goed om te horen! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimedo nov 25, 2010 11:03 pm

nou W, das al heel wat ... Shocked

maarreh ... leentje ... bedacht ik me zo ... misschien kun jij leentjebuur zijn ... wil ik nog wel een paar mannen ... Rohan voor in bed enzo Wink , de ander voor de mep, nog een ander voor alleen de stem ... hmmm ... Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) A040
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimedo nov 25, 2010 11:27 pm

Sinterklaas' to do list:

-intertoys invoice betalen
-kapper afbellen
-regel 4 mannen voor sarah
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimedo nov 25, 2010 11:47 pm

Ik heb Sinterklaas gevraagd of sarah 4 Pieten mag lenen, hij heeft nog een paar afgekeurde exemplaren met roe en mooie stem. Ze zijn afgekeurd voor het pietenwerk omdat ze te mepgraag zijn. Maar dat is vast geen bezwaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimedo nov 25, 2010 11:52 pm

Surprised Smile Very Happy
huhh ... kapper afbellen? Ik wil een man zonder borsthaar, als hij me mept. En er mag alleen maar gemept op billen worden. Dus die vreemde die aan de deur klopt op Sinterklaas avond ...

mwaah ... wat roep ik nu toch allemaal ... Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) C045 ... hmm ... vanavond ontvang ik mijn 'maintenance' Embarassed ... wordt hoog tijd in dit soort hoogtijdagen. Ik heb weer genoeg zwarte pieten uitgelokt, vrees ik zo weer. Terwijl ik meestal de engel zelve ben. Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) B015
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimevr nov 26, 2010 1:30 am

En? Kun je nog zitten, saar?

Groeten van dawn, die ook al ogen en stem maar ook handen en schouders heeft ingevuld.
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimevr nov 26, 2010 4:02 am

ehh ... ja ... Rohan was niet helemaal OK dus heeft het verzet naar morgen ...
Enerzijds is dat best wel vervelend, ik had er echt op gerekend, anderzijds wil ik, dat als Rohan zich niet OK voelt, dat hij het dan vooral niet moet doen. En dat geldt ook wel wederzijds, dus als ik me niet goed voel dan ook niet.

Maarreh ... Rohan heeft me, afgezien van onze onervaren toestand in het begin, nog nooit zodanig gegeven, dat ik niet kon zitten. Rohan geeft vaak eerder te hard, dan langdurig en effectief. Ik heb nog nooit zodanig op mijn billen gehad, dat ik ging huilen. Eigenlijk zou ik dat wel willen ervaren. Ik besef dat het iets is, waar we beiden ons in kunnen ontwikkelen. Afgezien dat huilen ook niet hoeft, misschien. De pak op de billen heeft zeker een goede zet in de erotiek op geleverd. Dat is dus wel iets waar ik heel blij van ben.

Alles is niet uitgekristalliseerd. Ergens zou ik best wel eens een pak op mijn blote billen willen van een ervaren spanker. Anderzijds wil ik mijn relatie niet opofferen. Dus voor erotiek/seks is geen plaats. Bij mij ligt de grens dus op de huid. Anderen mogen me bloot zien, ik ga tenslotte ook naar een sauna. En ik judo onder de mannen, dus lichamelijk contact is me niet vreemd.

Hoe dan ook . Morgenavond/nacht weet ik beter. Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimevr nov 26, 2010 12:13 pm

sarah zegt:
Citaat :
Maarreh ... Rohan heeft me, afgezien van onze onervaren toestand in het begin, nog nooit zodanig gegeven, dat ik niet kon zitten.
Ach, ik krijg regelmatig op mijn billen van een zeer ervaren Spanker, maar ik heb dat ook nog nooit meegemaakt. Voelen doe ik het wel erna, maar zitten lukt altijd prima.
Huilen doe ik ook meestal niet hoor. Ik huil wel bij zielige boeken en films trouwens en ook als ik heel boos ben.
Ik denk dat ik waarschijnlijk eerder ga huilen van een "preek" die veel indruk maakt dan van klappen.
Ik ga van harde klappen wel gillen Embarassed soms en spartelen.
En mijn lieve ervaren Spanker slaat (zoals sommige anderen hier kunnen beamen) altijd vanaf het begin hard. Van een langzame opbouw heeft hij na al die jaren nog nooit gehoord.
Misschien moet je Rohan alleen vertellen dat wat langer door moet gaan, mag dus best hard lijkt me.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimeza nov 27, 2010 1:05 pm

Vreemd is dat toch, die mannen die niet begrijpen dat je altijd voorzichtig moet beginnen, dat dat echt beter is. Langzaam opbouwen en een beetje inkomen. Meteen hard heb je helemaal niets aan. Daar krijg je alleen maar protesterende spartelende piepende subjes van. Als je zachtjes begint en heel langzaam opbouwt, blijven ze lief liggen zonder verzet. Ideaal, lijkt me. innocent
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimeza nov 27, 2010 6:37 pm

Ik heb gisteravond mogen ontvangen. En toen ik weerbarstig was over de invulling, ehmmm ... nou ja toenneh ... kreeg ik dus echt, wat ik ergens ook wel weer wilde ... Dusse ... het deed zeker zeer, en ik voel het nu nog. Maarreh ... over de uitvoering ben ik zeker niet tevreden. Desondanks ben ik wel blij dat Rohan geeft. Dat gegeven alleen al maakt Rohan voor mij wel een top man.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimezo nov 28, 2010 2:10 pm

sarah schreef:
Maarreh ... over de uitvoering ben ik zeker niet tevreden.
Ondanks is des werelds loon Twisted Evil Waarom dan, sarah?

sarah schreef:
Desondanks ben ik wel blij dat Rohan geeft.
Dat is goed te horen. Want hij doet het voor jou, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimezo nov 28, 2010 2:19 pm

Ik ben ook wel benieuwd wat je dan eigenlijk voor een voorstelling hebt bij die uitvoering, sarah. Verklaar je nader!
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimezo nov 28, 2010 4:01 pm

Ik heb verlangen naar billenkoek/spanking. Op basis daarvan wil ik disciplinering in de vorm van Domestic/Huiselijke Discipline. Dit laatste is allereerst gestoeld op erotiek. Dus zonder erotiek maakt HD geen kans.

Rohan en ik zijn overeengekomen, een avond zijn wil en dan dus met name erotiek, en een avond mijn wil en dan dus maintenance en disciplinering. Nu had Rohan op zijn avond niet zo'n zin en was het zijn wil om dat te verschuiven naar een ander moment naar gelieve van hem. En nu was mijn avond al verschoven van donderdag naar vrijdag. (Ten overvoelde wellicht. Met dit soort zaken willen we beiden zo soepel mogelijk omgaan, dus geen wetten van meden en perzen.) En ik heb behoefte aan maintenance. Ik heb dat echt nodig. Ik wordt onmogelijk en niet te harden, als ik af en toe niet ontvangen mag.
Nog steeds een zaak van geven en ontvangen. En Rohan mag altijd geven als hij dat wilt of nodig vindt. Maar als maintenance, dan geen erotiek of seks. Op dat moment moet dat gescheiden zijn voor mij. Al het effect is bij menging voor mij meteen weg. Dus gisteren werd die scheiding niet of te weinig aangehouden. Ik zei daarover, dat ik dat niet fijn vond. En Rohan vond, dat ik hem niet kan verwijten, dat hij nou eenmaal erg opgewonden van mij wordt, en zeker juist dan. Ik vind al dat hij niet langdurig genoeg geeft, en toen hij dan ook nog die 'grens' overschreed, toen werd ik dus boos. En daarop werd hij weer boos, en toen kreeg ik dus echt. Dus het kan wel en hij kan het ook bij mij. Geven, zodat het straf is en en geen erotiek. Dus zeker dankbaarheid en geluksbeleving!

Ik besef me zeer goed, dat hij genegen is om me te geven. Dus dankbaarheid te allen tijde, elke keer weer, gezegd en uitgedragen. Dus geen ondank is des werelds loon. Ik besef, dat het heel veel van een man vereist, om zijn geliefde een goed uitgewerkt pak op de billen te geven. Dus ik ben zeker heel blij, dat hij geeft en nog steeds, ook na onze boosheden heen en weer, die er zeker af en toe er ook zijn.

Welke voorstelling ik er bij heb?
Er is fantasie, beeldvorming, ideaal plaatje. Tussen die drie verschillende gedachtevormen is er onderling verschil en overeenkomst. En ook verschil en overeenkomst tussen gedachte en werkelijkheid. Fantasie heeft bij mij eigenlijk weinig basis, vanwege weinig realiteitwaarde. Beeldvorming heeft een grote basis. Wat wil ik en hoe zie ik dat voor me? Dat beeld heeft al veel meer realiteitswaarde. Maar is beperkter dan het ideaalplaatje, wat je op verschillende sites over Domestic/Huiselijke Discipline terug kunt vinden.
De voorstelling van het ontvangen op zich, die ik heb, is dat ik gebogen over de bank of lig op de knieen van mijn man. Na de nodige meppen te hebben mogen ontvangen, volgt er ontbloting in fases. En begeleid door een preek. Ook dat. Vervolgens een opbouw in kracht en bijgestaan door mepinstrumenten. Tussendoor pauzes voor inspectie en eventueel wat verzorging.
Mijn beleving die ik voorstel is van, dat het eerst goed te dragen is en daarna steeds pijnlijker wordt. De wens, die ik heb is, dat ik wel spanning kwijt wil raken, en als tweede wens, dat ik een lesje geleerd krijg.

Ik weet van verslagen van anderen dat het kan. Een lesje geleerd krijgen. Dus dat je zodanig hebt ontvangen, dat je je gedrag gaat veranderen. Op zodanige wijze, dat ik er beter van wordt. Er valt nog heel veel over te vertellen, wat het kan zijn en wat het nu voor mij is en wat ik denk dat ook voor mij/ons mogelijk is. Alles bij elkaar opgeteld is er al veel meer mogelijk/werkelijkheid geworden, dan ik bij het begin voor mogelijk had gehouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimezo nov 28, 2010 5:10 pm

Ah, dit verduidelijkt al veel, sarah. Maar mijn ervaring is dat het eigenlijk niet mogelijk is iets te geven wat eerst goed te verdragen is en daarna niet meer. Want als je voorzichtig begint, warm je gewoon gaandeweg op en kun je steeds meer hebben, dus om dan het effect van ondraaglijk te krijgen, zou je denk ik gevaarlijk hard moeten slaan. Volgens mij kun je beter meteen behoorlijk hard slaan. Ik vind dat ook "prettiger" als het om straf gaat, omdat dat de beleving voor mij realistischer maakt. Langzaam opbouwen is ook fijn, maar meer in erotische zin. Wat je natuurlijk wel kunt doen is, wel meteen hard, met de hand beginnen en later overgaan op andere (steeds erger) instrumenten. Maar wat mij betreft moeten die klappen met de hand dan wel meteen hard en onverdraaglijk zijn. Anders is het geen straf.

Ik heb ooit eens meegemaakt dat ik, voor straf, helemaal uit het niets enorm hard met de paddle kreeg. Dan ben je meteen blauw en het voelde ook echt als straf, heel realistisch. Maar het was ook verschrikkelijk. Een heel klein beetje opbouw zoals hierboven beschreven geniet dan mijn voorkeur. Overigens heb ik ook een voorkeur voor meteen bloot. Anders voel je er toch niets van.

au
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimema nov 29, 2010 12:58 am

Dank voor het uitleggen over je probleem met hoe om te gaan met de verhouding erotiek/discipline, sarah. Het lijkt me lastig! Maar misschien dat als je wat vaker gehad hebt, je er ook wat ontspannener mee om zal kunnen gaan?

Blijkbaar vindt je man je billenkoek geven opwindend? Maar hoe "spanko" is hij zelf? Had hij al fantasieën over straf en discipline voordat jij met dat onderwerp kwam aanzetten? Of is het de erotische kant van aan je billen zitten wat voor hem de meerwaarde van het hele gebeuren is?

En wat dawn zegt over dat als je het langzaam opbouwt het daarna tot heel ver valt vol te houden, dat is vast waar, door de endorfinen. Zelf heb ik dan de neiging om een spanking in stukjes op te willen hakken, om al die stukjes te geven aan iemand waarbij niet de pijn door de endorfinen wordt getransformeerd tot iets anders. Dus zodra de endorfinen aanslaan zou ik de rest van de spanking willen uitstellen tot die weer wat zijn weggetrokken.

Wat dawn schrijft over "wat mij betreft moeten die klappen met de hand dan wel meteen hard en onverdraaglijk zijn" vind ik overigens erg triggerend. Voor mij is "onverdraaglijk zijn" de essentie van wat ik wil dat een spanking is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimema nov 29, 2010 5:32 am

W schreef:
... Dank voor het uitleggen over je probleem met hoe om te gaan met de verhouding erotiek/discipline, sarah.
... Het lijkt me lastig! Maar misschien dat als je wat vaker gehad hebt, je er ook wat ontspannener mee om zal kunnen gaan?
... graag gedaan!
... Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. We zijn nog erg in opbouw, dus vertrouwen moet groeien, dat het onderscheid er wel komt, maar nog gewoonte moet worden.
W schreef:
... Blijkbaar vindt je man je billenkoek geven opwindend? Maar hoe "spanko" is hij zelf? Had hij al fantasieën over straf en discipline voordat jij met dat onderwerp kwam aanzetten? Of is het de erotische kant van aan je billen zitten wat voor hem de meerwaarde van het hele gebeuren is?
... Ik weet niet in hoeverre hij 'spanko' is. Ik ga er vanuit dat hij eerder vanilla is. Hoe dan ook, heb ik het initiatief genomen. Geen gemakkelijk weg, maar toch gaan we er voor.
... Voor Rohan is, denk ik wel, de erotiek de meerwaarde. Ik ga er vanuit, dat hij er niets van begrijpt. Ik ben dus zeker allang blij, dat hij me geeft!
W schreef:
Wat dawn schrijft over "wat mij betreft moeten die klappen met de hand dan wel meteen hard en onverdraaglijk zijn" vind ik overigens erg triggerend. Voor mij is "onverdraaglijk zijn" de essentie van wat ik wil dat een spanking is.
... Het is een moeilijk in te schatten punt, dat ondraaglijke. Voor de gever om in te schatten, voor de ontvanger om haar grens aan te geven. (En ook op te passen, dat het lichaam niet de 'luikjes' dichtgooit. In de BDSM wereld bekend staand als zweven of subspace, maar mijns inziens een psychose is. Doordat het lichaam in reactie op de overweldigende pijn, en die ook niet met serotonines en ook met dopamines kan reduceren, en dan maar alles blokkeerd. Geen gezonde situatie, en omdat er ook een bepaalde hersteltijd nodig is om die chemische stoffen ook nog aan te maken, ook een risicovolle gemoedstoestand, lijkt mij zo.) Maar ik wil wel straf ervaren. Dus een bepaalde mate van ondraaglijk zijn, hoort er wel bij. Voor onervarenheid geen makkelijk gegeven. Dat besef heb ik wel. Maar het verlangen he ...
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimema nov 29, 2010 11:38 am

Ik zou het eerder dissociatie noemen dan psychose. En of het schadelijk is?

Lichamelijk reageer je op een spanking met de ervaring van pijn en een heleboel bloed naar het getroffen gebied. Dat zijn signalen van het lichaam dat wat er (lichamelijk) gebeurt schadelijk is. Maar dat is toch niet zo, denk ik.

Net zo kan het met de psychische kant meevallen. Dat er tijdelijk een soort dissociatie optreedt, maar dat daarna de geest zich weer (schoongemaakt?) herstelt.

Of zie ik dat verkeerd? Praat ik misschien naar mezelf toe, omdat ik zo graag wil dat spanking ongevaarlijk is?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitimema nov 29, 2010 3:13 pm

In zekere zin doe je dat misschien wel. Want tenslotte ervaart niemand een blauwe plek op een gestoten scheenbeen als "onschadelijk": je hebt je dan wel degelijk bezeerd. Dus eigenlijk zou dat voor blauwe plekken op je billen ook moeten gelden. Maar blauwe plekken gaan weer over, toch? Het wordt pas gevaarlijk als er sprake is van blijvend letsel. En ik denk niet dat iemand hier zo spankt dat dat aan de orde is.

Wat subspace betreft: dat is beslist geen uittreden omdat je de verschrikkelijke pijn niet meer kunt verdragen, hoor, want een pak slaag kan best flink pijn doen, maar nooit traumatisch veel pijn. (Zie boven). Er is dus ook geen sprake van een psychose. Het is eerder een soort roes of trance waar je in kunt geraken, door het ritme en de cadans van de klappen, door de gloeierige warmte, door de endor- en andere finen, door de mengeling van (erotische) gevoelens die door de spanking opgewekt kunnen worden, enz. Het is, in tegenstelling tot een psychose, een gelukzalige staat van zijn, die weliswaar heel heftig kan zijn, maar waar je verheerlijkt uit "ontwaakt". En ik denk absoluut niet dat dat gevaarlijk is.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)   Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen)
» toe geven dat je "het" lekker vind.
» Billen zijn om op te slaan
» Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?
» Website jack over vrouwen en disciplinaire spanking

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: