Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Meptuig - waar haal je het?

Ga naar beneden 
+5
Strafhand
angelica
dawn
isis
Björn
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 22, 2011 1:18 am

Maar ze doen zoooooooooooooooooon pijn!!!! affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 22, 2011 1:20 am

"Maar dat is ook de bedoeling jongedame."
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 22, 2011 1:24 am

Björn schreef:
En dat kleine winkeltje, waar bevind zich dat dan Wink? Mag ook per PM als je dat liever doet.

In de Pannenkoekstraat in Rotterdam. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 22, 2011 1:26 am

*Google maps opstart*

Tawse halen is natuurlijk de ideale S.O.A. Wink

Studie Ontwijkende Activiteit ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 22, 2011 1:29 am

Als ze ze hebben... want ze hebben daar een vrij kleine collectie spankdingen die nogal eens wisselt, geloof ik. Maar... ik heb er wel een hel aantal van mijn allermooiste spankinggereedschap vandaan. En de kwaliteit is prima - maar het is wel vrij prijzig allemaal. Maar ja - het oog wil ook wat. En ik heb een enorm zwak voor mooie strafwerktuigen. (En mattenkloppers.) Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 22, 2011 1:30 am

Oja: van buiten ziet de winkel eruit als een lingeriezaak. Maar je moet in de kelder wezen... Hoe toepasselijk. Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 22, 2011 1:33 am

Klinkt spannend...de pannenkoekstraat hoe verzinne ze het... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 22, 2011 1:37 am

Ze hebben ook een werkelijk adembenemde collectie vibrators...!!!

alien
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 22, 2011 5:01 pm

Mooi gevormd of ook functioneel? Razz
Qua functionaliteit heb je weinig meer nodig dan deze vind ik.
Al is het voor vrouwen mischien leuk om een uitgestalde collecte te hebben, tongue
Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Fairy2
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 22, 2011 5:19 pm

Beide! En... afwisseling is ook leuk, hoor, Ruben! drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 22, 2011 9:16 pm

Ruben schreef:
Mooi gevormd of ook functioneel? Razz
Qua functionaliteit heb je weinig meer nodig dan deze vind ik.
Al is het voor vrouwen mischien leuk om een uitgestalde collecte te hebben, tongue
Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Fairy2

hahaha, die zagen yun en ik vandaag liggen op de kamasutra beurs (waar de sm corner zijn naam eer aan doet) en functioneel zag hij er zeker uit, estetisch wat minder.

Zitten naar al dat vrouwelijk schoon op de beurs nu naar de film in delft! Is een drankje met ons drinken geen veel betere s.o.g. Activiteit Bjorn??
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 22, 2011 9:44 pm

Estetisch is het inderdaad een beetje een lomp ding, maar wel heel erg effectief als je hem goed gebruikt Twisted Evil en de ondergaande persoon heeft meestal teveel aan haar hoofd om na te denken over estetische dingen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 22, 2011 9:53 pm

Ruben schreef:
en de ondergaande persoon heeft meestal teveel aan haar hoofd om na te denken over estetische dingen. Wink
Aan haar hoofd? Vertel! Ik dacht dat je zo'n ding elders gebruiken moest... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 I_icon_minitimezo jan 23, 2011 12:49 am

Dat is een massageapparaat, W. Dat kun je overal gebruiken. En op het hoofd is heel goed tegen migraine! Twisted Evil


Laatst aangepast door dawn op zo jan 23, 2011 12:57 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 I_icon_minitimezo jan 23, 2011 12:51 am

Haha ik zie je al zitten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Eenvoudig maar simpel!   Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 I_icon_minitimema jun 10, 2013 2:49 pm

Soms kun je met betrekkelijk weinig heel leuke strafmiddelen maken, een batje van een strandbalset mept heerlijk en het kost €3,- per set, heb je er twee voor!
Een tawse kun je zelf maken van een degelijke leren riem, snijd deze in twee stukken op de juiste lengte en maak ze bij het handvat smaller en klink ze aan elkaar met klinken voor leer die je bij een goede schoenmaker vast wel kan kopen maak er een gaatje in en snijd het uiteinde na het handvat in tweeën en zie daar een prima middel om haar ondeugende gedrag eens af te leren!
Ik keek in de lade bij mijn spankee en zag daar een pracht spatel, niet eens gek lang maar wel mooi gebogen en hij mept heerlijk en zij heeft er respect voor gekregen!
Gewoon uit de badkamer, een ouderwetse degelijke haarborstel waar zij zelf diep respect voor heeft en al klinkt hij niet heftig hij is het wel al geef ik de voorkeur aan meer klank en toch pijnlijk zoals met het batje van een strandbalset!
Trouwens een batje van een pingpong set is enkel maar voor de klank, wel geluid maar weinig pijn en plezier!

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 I_icon_minitimevr okt 14, 2016 12:52 pm

dawn schreef:
Oja: van buiten ziet de winkel eruit als een lingeriezaak. Maar je moet in de kelder wezen...  Hoe toepasselijk. Surprised

En dan vragen of ze even willen laten voelen, hoe die mepwerktuigen voelen. Dat lijkt mij wel wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meptuig - waar haal je het?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mooi meptuig
» waar kun je goede rietjes kopen?
» Hoe bepaal je waar je grens ligt?
» Opmerkingen waar je spijt van krijgt
» Waar komen jullie vandaan?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Je favoriete instrument-
Ga naar: