Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Heeft niemand iets te vragen of mee te delen?

Ga naar beneden 
+3
TuttiFrutti
angelica
leentje
7 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? Empty
BerichtOnderwerp: Heeft niemand iets te vragen of mee te delen?   Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? I_icon_minitimema jun 06, 2011 5:35 pm

Hoewel ik nog wel dagelijks snel even kijk of er nog iets nieuws op het forum staat blijkt dit maar zelden het geval. Niet dat er niet wordt gepost, maar heel vaak alleen maar in de spelletjes rubrieken.
Ik vraag me dan af of iedereen alles al weet, niets wil of heeft te delen ............
Toen dawn en ik dit forum opzette hoopte we dat het een echte ontmoetingsplaats voor spanko's zou worden. Een plek waar ruimte is voor een gezellig praatje en een spelletje, maar ook vooral een plek om ervaringen met elkaar te delen die je elders niet kwijt kunt.
De leden stromen binnen, daar zul je me niet over horen klagen. Maar heeft er dan haast niemand iets te zeggen.........? Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft niemand iets te vragen of mee te delen?   Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? I_icon_minitimema jun 06, 2011 6:45 pm

moet zeggen dat ik me ook wel een beetje schuldig maak aan het niet meer zo actief posten hier. Embarassed
Komt ook een beetje dat er inderdaad weinig nieuwe topics zijn om op te reageren, behalve in het spelletjes topic. (en ja, ik had natuurlijk zelf ook topics kunnen opengooien, maar zonder inspiratie heeft het ook niet veel nut)
Vind het wel jammer dat de nieuwe leden zich amper meer voorstellen...

Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft niemand iets te vragen of mee te delen?   Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? I_icon_minitimema jun 06, 2011 7:46 pm

Ik kamp ook met een behoorlijk gebrek aan inspiratie.. maar ik vind het ook jammer dat het zo stil is, zal eens wat beter mijn best gaan doen.. Behalve in de spelletjesrubriek dan, daar post ik al teveel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft niemand iets te vragen of mee te delen?   Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? I_icon_minitimema jun 06, 2011 10:28 pm

Ik ken het probleem, ook op mijn eigen forum meer lezers dan schrijvers. Toch ben ik middels de 'spelletjes' hier spelenderwijs wel wijzer geworden. Dus het heeft zeker wel een functie.

Ik ben lid van meerdere fora en ieder fora heeft weer een eigen sfeer en berichtjes, die weer kanten belicht, die ik zelf niet zo gauw kon bedenken. Ondanks, dat je de moed in de schoenen zakt; Heeft het forum nog bestaansrecht?; Heel herkenbaar bij mij niet anders, wil ik die zelfde vraag wel bevestigend beantwoorden. Ja, ik kom hier wel graag.

Toch, ik ben geen 'oude rot' in het vak. Ik wil nog erg geinformeerd worden. Dus ook ik ben meer lezer dan schrijver. Maar als ik wat kan schrijven, doe ik dat wel. Ondanks dat ik dan weer in mijn valkuil beland, dat ik belerend overkom, alsof ik het al jarenlang doe en mee vertrouwd bent. Voor mij ook een beetje schipperen, dat er geen weerstand tegen mij ontstaat.

Nevenschikkend probleem is, dat mijn partner niet zoveel met fora heeft. Als ik wat schrijf dan heb ik mijn partner op het oog. In de hoop dat andere Dom's er dan wat mee kunnen, en op die manier kan ik weer terugkoppelen met mijn partner. Het blijft een omweg. Maar dat is mijn probleem. Ik 'snak' wel naar berichten van Dom's, zeker als daar wat dominantie in is verpakt. W kan dat hier als geen ander. Ik vind het heerlijk als de subjes mij wat gunnen en de Dom's virtueel mij wat geven. Alleen of een forum daar de plek voor is.

Alles bij elkaar aanvaard ik wel, zowel hier als bij mezelf, dat de snelheid van berichtjes uitwisselingen, mijn ongeduld niet tegemoet komen. Dat compenseer ik dan maar door op meerdere fora te zijn. Dus wat mij betreft vind ik het hier leuk genoeg. Ik zal proberen het bestaansrecht zichtbaarder te maken door wat actiever te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft niemand iets te vragen of mee te delen?   Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? I_icon_minitimedi jun 07, 2011 12:26 am

Ik ben blij met zo snel al deze reacties. Zelf ben ik in het begin ook heel enthousiast aan het posten geweest, maar op een gegeven moment raakt de inspiratie wat op. Als we nou gewoon allemaal ons best een beetje blijven doen en af en toe een nieuw topic openen komt het vast wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft niemand iets te vragen of mee te delen?   Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? I_icon_minitimedo jun 09, 2011 10:49 pm

Beste Leentje.
Ik kijk nog steeds geregeld op dit forum. Berichten plaatsen doe ik niet zo veel meer.
Ik sla de hink-stap-sprong-rubrieken over.
En inderdaad: nieuwe onderwerpen worden nauwelijks aangeroerd.
Misschien krijgt iemand weer eens inspiratie; ik blijf hier kijken.
Vriendelijke groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft niemand iets te vragen of mee te delen?   Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? I_icon_minitimevr okt 14, 2011 11:30 pm

ik heb natuurlijk niet zoveel ervaring dus zou eigenlijk niet weten wat ik zou moeten posten Razz
ik ben vooral nieuwschierig Question
maar als er iets te melden valt zal ik dat zeker wel melden hoor Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft niemand iets te vragen of mee te delen?   Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? I_icon_minitimedo okt 20, 2011 7:34 pm

Je mag alles vragen wat je weten wilt wenneke, dus dat zou heel wat posts/topics op moeten leveren als je zo nieuwsgierig bent Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft niemand iets te vragen of mee te delen?   Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? I_icon_minitimedo okt 20, 2011 9:51 pm

TuttiFrutti schreef:
Je mag alles vragen wat je weten wilt wenneke, dus dat zou heel wat posts/topics op moeten leveren als je zo nieuwsgierig bent Razz

probleem is, dat ik gewoon niet weet wat ik allemaal zou moeten vragen Razz
en ik heb ook al bijna de HD site bijna helemaal doorgespit.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft niemand iets te vragen of mee te delen?   Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? I_icon_minitimezo okt 23, 2011 1:27 am

Ik heb geprobeerd om mijn schandelijk lange afwezigheid een beetje goed te maken met reacties, als ik inspiratie krijg voor een nieuw topic open ik hem snel!

xxx

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft niemand iets te vragen of mee te delen?   Heeft niemand iets te vragen of mee te delen? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Heeft niemand iets te vragen of mee te delen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» wat vraagjes :P
» Iets over Kitty.....
» Waarom roddelt er nu niemand?
» Een mooi plaatje dat ik even wil delen...
» Wat voor spanking relatie zoek je?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: