Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Iets over Kitty.....

Ga naar beneden 
+7
MrMarc
pinkie
elisa
leentje
dawn
W
kitty
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimema apr 12, 2010 4:10 pm

Hoi lieve mensen,

Mijn naam is Kitty en ik ben een single vrouw/meisje van 42 jaar. Na een lange tijd niet meer op het net actief te zijn geweest, doe ik nu weer een poging. Hoe kom je anders in contact met andere liefhebbers??
Om met een bordje op straat te gaan lopen waarop staat: "Hallo, ik hou van billenkoek" staat me niet echt aan Wink.
Ook is het niet echt een onderwerp dat je spontaan in het café bespreekt met die aantrekkelijke meneer aan het tafeltje bij het raam..... Embarassed

Al jaren heb ik ervaring met BDSM. Mijn hart ging echt sneller slaan toen ik een tijdje geleden een site trof over Huiselijke Discipline. Wat vond ik dat geweldig!! Alles komt hierin aan bod waar ik zo naar verlang. De mogelijkheid om gelijk te zijn aan mijn partner, zowel als de mogelijkheid me aan hem te mogen/kunnen onderwerpen wanneer dat nodig is. Natuurlijk doet een pak slaag voor straf zeer! En eerlijk gezegd verlang ik ook helemaal niet naar de fysieke uitvoering hiervan. Het is het gevoel dat het kán gebeuren, het feit dát het gebeurt als het nodig is en het effect erna, wat mij zo warm maakt van binnen.

Buiten HD ben ik ook echt een billenmeisje. Een erotisch pak slaag dat via de diverse wegen spelenderwijs ingeluid kan worden, is ook echt mijn ding. In mijn fantasie ben ik mijn partner dan op een ietwat kinderlijke manier aan het plagen en uitdagen. Mijn partner heeft dan dondersgoed in de gaten waar ik op uit ben en hij vindt het dan ook geweldig om hierop ietwat vaderlijk en streng te reageren.

Uhhhh…ja! Ik kan hier uren verder over fantaseren. Dat lijkt me voor hier een beetje ver gaan. Misschien ging ik al iets te ver?
Ik hoop hier in ieder geval mensen te ontmoeten met wie ik leuke, leerzame en passievolle gesprekken kan voeren over het voor mij zo geliefde onderwerp.

Liefs,
Kitty
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimema apr 12, 2010 4:41 pm

Hallo kitty, welkom!

Ben jij de kitty die vroeger ook bij Daphne zat? Of ben je een helemaal andere kitty?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimema apr 12, 2010 5:29 pm

Hi W,

Dank voor het welkom en ik ben een hele andere Kitty:-)

Groetjes,
kitty
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimema apr 12, 2010 6:51 pm

Hoi kitty,

tot ik je stukje las, dacht ik ook al dat je die andere kitty was. Wink Maar met jouw introductie kun je haar niet zijn... Een nieuweling dus! Daarom: leuk dat je Klaproos gevonden hebt, welkom en veel plezier hier!

En wat betreft je verlangens... Ik ken ze en ben er het levende voorbeeld van dat met enig geduld en goed zoeken al je wensen uit kunnen komen... Smile

Groetjes,

dawn
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimema apr 12, 2010 7:38 pm

Leuk nog een kitty dus. Welkom hier en veel lees en post plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimema apr 12, 2010 9:42 pm

Hoi Kitty,

Welkom hier! Veel plezier met lezen en we hopen nog veel van je te horen!

Liefs,
elisa
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimema apr 12, 2010 10:23 pm

Hoi allemaal,

Dank voor jullie reacties!

Ja, ik hoop dat mijn wensen zullen uitkomen. Alleen aan geduld schort het wel eens *haha*.

Verder is het even wennen aan mijn deelname aan een forum. Dit is de eerste keer dat ik het doe. Dus ik moet nog even uit mijn schulp kruipen......
Het is wel een leuke motivatie te gaan posten om van de bijnaam 'watje' af te komen. Leuk verzonnen!

Tot gauw!

Liefs,
kitty
Terug naar boven Ga naar beneden
pinkie
Meeloper
Meeloper
pinkie


Aantal berichten : 66

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: welkom   Iets over Kitty..... I_icon_minitimedi apr 13, 2010 9:18 am

Hey Kitty - welkom hier Smile

tja.... als dat "watje" je zo aanspreekt, is het de vraag of je er werkelijk vanaf komt rabbit


GGGR
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimedi apr 13, 2010 11:04 am

Goedemorgen Pink,

Heb je niet iets te snel gelezen vanmorgen? Razz

Fijne dag en jij ook veel plezier gewenst hier Very Happy

kitty
Terug naar boven Ga naar beneden
MrMarc
Watje
Watje
MrMarc


Aantal berichten : 10

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimedi apr 13, 2010 3:59 pm

hoi kitty ook welkom hier van een andere nieuweling.
leuke fantasie trouwens Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimedi apr 13, 2010 4:26 pm

Hi nieuweling mrmarc,

Dank voor je reactie en dat je mijn fantasie leuk vindt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimedi apr 13, 2010 4:51 pm

kitty schreef:
Om met een bordje op straat te gaan lopen waarop staat: "Hallo, ik hou van billenkoek" staat me niet echt aan Wink.

Er zijn ook T-shirts met daarop onder andere de tekst "Spank me" en een bijpassende afbeelding, dan hoef je niet met zo'n zwaar bord op straat te lopen sjouwen. Very Happy

Wat daar ook van zij, van harte welkom en maar veel posten dan ben je zo van "watje" gepromoveerd tot "gewaardeerd poster".
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
pinkie
Meeloper
Meeloper
pinkie


Aantal berichten : 66

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: verlanglijstje   Iets over Kitty..... I_icon_minitimedi apr 13, 2010 5:41 pm

iets voor op Kitty haar verlanglijstje.....

Iets over Kitty..... Mw733r
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimedi apr 13, 2010 6:19 pm

Hi Dutch Spank Daddy,

Om maar weer een stapje dichterbij “gewaardeerd poster” te komen hierbij een berichtje terug. Of zou ik een berichtje terugschrijven omdat ik je reactie leuk vind? Iets over Kitty..... Icon_wink

Anyway… leuk voorstel dat T-shirt met de tekst “spank-me”. Zou me diep schamen als ik daarmee over straat moest! Dus niet echt een verbetering tot het bord, wat natuurlijk ook niet zo bedoeld was van je. What was I thinking!!! Iets over Kitty..... Icon_scratch

Uhhhh….waar kan je die T-shirts eigenlijk kopen…..???
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimedi apr 13, 2010 6:24 pm

Haha Panterman Very Happy

Heb je die ook met een sexy mannenhand in plaats van zo'n naar stokje?
Terug naar boven Ga naar beneden
pinkie
Meeloper
Meeloper
pinkie


Aantal berichten : 66

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: shirtjes op bestelling   Iets over Kitty..... I_icon_minitimedi apr 13, 2010 7:26 pm

here you go, Kitty!

Iets over Kitty..... Zuingx
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimedi apr 13, 2010 9:52 pm

kitty schreef:
Hoi lieve mensen,

Mijn naam is Kitty en ik ben een single vrouw/meisje van 42 jaar.
Al jaren heb ik ervaring met BDSM. Mijn hart ging echt sneller slaan toen ik een tijdje geleden een site trof over Huiselijke Discipline. Wat vond ik dat geweldig!! Alles komt hierin aan bod waar ik zo naar verlang. De mogelijkheid om gelijk te zijn aan mijn partner, zowel als de mogelijkheid me aan hem te mogen/kunnen onderwerpen wanneer dat nodig is. Natuurlijk doet een pak slaag voor straf zeer! En eerlijk gezegd verlang ik ook helemaal niet naar de fysieke uitvoering hiervan. Het is het gevoel dat het kán gebeuren, het feit dát het gebeurt als het nodig is en het effect erna, wat mij zo warm maakt van binnen.

Een erotisch pak slaag dat via de diverse wegen spelenderwijs ingeluid kan worden, is ook echt mijn ding. In mijn fantasie ben ik mijn partner dan op een ietwat kinderlijke manier aan het plagen en uitdagen.

Uhhhh…ja! Ik kan hier uren verder over fantaseren. Dat lijkt me voor hier een beetje ver gaan. Misschien ging ik al iets te ver?
Kitty

Hallo Kitty,
Ik wens je succes met het uit je schulp kruipen; volgens mij gaat dat lukken.
Nee, je bent niet te ver gegaan met het beschrijven van je fantasie. Overigens word ik zo nu en dan wel eens uitgedaagd op die manier, het is voor mij herkenbaar.
Je schrijft dat je ervaring hebt met BDSM, maar ik kan niet uit je intro opmaken of je wel of niet ervaring hebt met spanking. Kun je dat vertellen?
Met groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimedi apr 13, 2010 10:36 pm

kitty schreef:
Uhhhh….waar kan je die T-shirts eigenlijk kopen…..???

Hoi kitty,

Aangezien ik gewend ben om ook altijd de "kleine lettertjes" te lezen, bij deze een vindplaats:

http://www.zazzle.co.uk/spank+me+gifts

(Er zit ook een "Bad Kitty Tee Shirt" bij.)

Het lijkt mij leuk om je op die manier eens op straat tegen te komen. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimewo apr 14, 2010 11:20 am

Dutch Spank Daddy schreef:

(Er zit ook een "Bad Kitty Tee Shirt" bij.)
Het lijkt mij leuk om je op die manier eens op straat tegen te komen. Very Happy

Hoi Dutch Spank Daddy,

Dank je wel voor de link. Ik vind de "bad kitty" variant geweldig!!!
Ik zie je in mijn gedachten de komende periode met nauwlettend oog je omgeving in de gaten houden of je ergens "bad kitty's" ziet. Wink

Groetjes,
kitty
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimewo apr 14, 2010 11:25 am

pinkie schreef:
here you go, Kitty!

Ha Pink,
Dank voor je knip en plakwerkje, haha
En als ik me niet vergis, dan ligt die hand helemaal niet over mijn billen??? tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimewo apr 14, 2010 12:16 pm

Rein schreef:
Je schrijft dat je ervaring hebt met BDSM, maar ik kan niet uit je intro opmaken of je wel of niet ervaring hebt met spanking. Kun je dat vertellen?
Hoi Rein,

Dank je wel voor je reactie. Ook leuk om te lezen dat het blijkbaar prikkelend kan werken.

Mijn ervaring met spanking is minimaal en ook niet echt positief….
Ik heb een paar maanden een HD relatie gehad met een externe dominant (zo heet het geloof ik wanneer de dominant/man niet je partner is?) Binnen deze HD relatie bepaalde hij eenzijdig de regels waar ik me aan moest houden. Ik voelde me niet 'thuis' binnen de regels die mij werden opgelegd. Een gesprek hierover leidde tot het strakker aantrekken van deze regels. Dus ik hield mijn mond wel in het vervolg!
De regels waren er met name op gericht dat ik me zo moest gedragen hoe hij het prettig vond. Er was dus geen ruimte voor mijn eigen persoontje.

De eerste keer nam hij ruim de tijd voor het pak slaag om onze HD relatie in te wijden. Om mijn gehoorzaamheid af te dwingen, ontving ik elke dag dat ik bij hem was een stevig pak slaag. Dit onder de noemer “periodieke spanking”. Deze pakken slaag (is dat goed Nederlands?) werkte hij hardhandig af binnen een minuut of vijf. Het effect hiervan was dat ik me op de één of andere manier misbruikt ging voelen en ook werd ik bang.

Ik vroeg me af of ik in een droom geloofde. Alles wat ik had gelezen over HD en wat ik er zelf verder bij fantaseerde op meer erotisch vlak kwam nl. in die relatie niet aan de orde.

Een week of 3 geleden was ik weer op zoek naar die HD site die me destijds zo heeft geraakt. Bij het zoeken kwam ik op spankingsites.
En weer werd ik warm van binnen....

Heb ik je vraag een beetje kunnen beantwoorden?

Groetjes,
kitty
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimewo apr 14, 2010 12:47 pm

Ik begrijp die reactie van jou heel goed Kitty.
Je moet je goed voelen bij de regels die je opgelegd worden, de ruimte zoals je het zegt, om jezelf te blijven.
Ikzelf ben al zeventien jaar gehuwd met mijn Dom/Meester, die twintig jaar ouder is dan ik, maar ik voel me er heel goed bij, bij die regels, al zijn ze streng.
Dat komt waarschijnlijk ook omdat ik erg onderdanig en ( een beetje) masso ben.
Het bebeurt soms ook wel dat ik binnen enkele minuten een gloeiende kont krijg, bij de onderhoudspanking, twee maal per week, maar zelfs daar geraak ik sterk van opgewonden.
Het erotische komt er meestal bij kijken, al is het soms even een oraal vluggertje, maar meestal neemt hij uitgebreid de tijd.
Na al die jaren ken je mekaar door en door en ken je de gevoelige plekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimewo apr 14, 2010 1:51 pm

Wat fijn Celine dat jij al zolang samen bent met je Dom/Meester. Ik voel(de) me ook altijd aangetrokken door oudere mannen. Ik dacht: ouder en wijzer. Alleen die vlieger gaat vaak niet op.

Wat je schrijft over strenge regels kan ik me goed voorstellen. Ik denk dat ik hier zelf ook goed bij gedij. Van alleen de gedachte al krijg ik een opgewonden gevoel. Alleen deze regels zullen dan natuurlijk wel bij mij moeten passen.
Ook de gedachte aan het pak slaag dat ik zal krijgen als ik ze overtreedt windt me op. Alleen ik ben niet maso en weet dat wanneer ik eenmaal over de knie lig, dat er dan weinig plaats meer is voor opwinding.
Ook vind ik het opwindend wanneer ik voel dat iemand die macht over mij heeft om me terecht te wijzen en me te straffen wanneer nodig. Ik hoop dat ik het nog eens ga meemaken dat dit gevoel blijft bestaan wanneer ik de betreffende Dom beter leer kennen…..

Hoe heb jij je Dom eigenlijk leren kennen Celine?
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimewo apr 14, 2010 2:49 pm

Hè Kitty,

Ik was amper achttien toen ik hem leerde kennen, ik volgde privaatles paardrijden bij hem.
Ik was onmiddelijk smoorverliefd op die man, en ben het nog steeds.
Het speelde al vaker in mijn fantasie dat ik van mijn leermeester wel een pak op de billen wou krijgen, en toen ik op een dag er niets van terecht bracht, kreeg ik van hem een flinke uitbrander.
,, Jou ouders betalen omdat ik je zou leren paardrijden, en jij veegt er vandaag hopeloos je voeten aan, je verdient een pak op je kont weet je dat" zei hij.
Toen kreeg ik helemaal de kriebels, en zei hem dat hij dat de volgende keer, als ik niet mijn best zou doen, hij me gerust een pak op de billen mocht geven.
Ik wist toen nog helemaal niet dat hij ook spanko-gericht was, maar die nacht lag ik wel wakker met de wildste fantasieen.

De volgende keer deed ik opzettelijk foute dingen, en na een half uurtje knoeien, zei hij dat ik moest afstijgen, het paard afzadelen en op stal zetten, en even naar de zadelkamer moest komen.

Ik was enorm nerveus, want ik wist dat het er van zou komen.
Ik was tevens al enorm opgewonden, en maakte mezelf wijs dat ik dat nu niet meer hoefde te verbergen. ( hetgeen ik wel deed als ik van mijn vader op de kont kreeg)

In de zadelkamer aangekomen moest ik mijn rijbroek uittrekken en over zijn knie komen liggen.
Ik kreeg een flink pak op mijn blote billen, en was zo opgewonden dat ik mijn kont niet stil kon houden en ze regelmatig omhoog stak, waardoor hij goed kon zien dat ik flink opgewonden was.
Ik kreeg toen ook nog van de rijzweep, over een bank liggend.

Om het verhaal kort te maken, een half jaar later waren we gehuwd.
Hij ondervond algauw dat ik het echt nodig had, om regels opgelegd te krijgen.
dus tot de dag van vandaag krijg ik minstens twee maal per week op mijn billen, niet als straf, maar als onderhouds-spanking.
straffen komen daar nog extra bovenop als ik niet gehoorzaam.

Voor mij is het in elk geval een sprookje dat werkelijkheid is geworden, en we zijn nog steeds even verliefd op mekaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitimewo apr 14, 2010 3:05 pm

Wat een geweldig verhaal Celine! En wat spannend! Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt.... Ik ben dan ook erg terughoudend wanneer het daadwerkelijk over opwinding gaat en wanneer ik de persoon in kwestie niet echt ken. Ik voel me altijd erg ongemakkelijk bij het idee dat wanneer het halverwege de uitvoering in geen enkel opzicht op mijn fantasie lijkt.... Wat moet je dan? Opstaan en zeggen dank je wel en tot nooit meer ziens?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Iets over Kitty..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Iets over Kitty.....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Samen iets intiems delen?
» Heeft niemand iets te vragen of mee te delen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: