Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Samen iets intiems delen?

Ga naar beneden 
+4
fleur
annemiek
isis
Marcel
8 plaatsers
AuteurBericht
Marcel
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Samen iets intiems delen? Empty
BerichtOnderwerp: Samen iets intiems delen?   Samen iets intiems delen? I_icon_minitimevr aug 05, 2011 3:50 pm

Ik zou graag van de mogelijkheid gebruik willen maken via dit leuke forum in contact te komen met een gelijkgestemde vrouw.

Spanking is iets intiems, iets waar je eerst jaren over nadenkt, mee rondloopt alvorens je beseft dat dit ook voor anderen geldt. Als dit beself er is, wil je met gelijkgestemden over dit bijzondere fenomeen praten, je wilt het delen. Niet zomaar met iemand, maar met een betrouwbaar iemand, iemand die begrijpt waar je het over hebt en iemand die ook wil delen.

Ik zoek een leuke vrouw die het bovenstaande herkent. Een vrouw graag over spanking nadenkt, fantaseert en praat. Een serieuze vrouw met submissieve spankinginteresse (domestic dicipline) die dit ook graag, binnen het kader van een leuke vriendschap, met 1 persoon zou willen delen.

Ik ben geboren in 1976, rustige, maar vrolijke persoonlijkheid, weet wat ik wil, dominante spankinggevoelens en enige ervaring met spanking.

Praten we rustig prive verder?

Marcel
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcel
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Samen iets intiems delen? Empty
BerichtOnderwerp: Update....   Samen iets intiems delen? I_icon_minitimewo dec 21, 2011 5:32 pm

Even een update m.b.t mijn oproep en de reacties.

Heb een tweetal leuke reacties gehad. De eerste dame waarmee ik in contact kwam, klikte het uiteindelijk niet volledig mee. Kan gebeuren.

De tweede dame waarmee ik in contact raakte, was erg veelbelovend. Klikte goed. Maar waarom hoor ik dan ineens weer helemaal niks meer?? Zo jammer is dat. Eerst nog gevraagd of ze was afgehaakt. Kwam er nog een korte reactie. Daarna weer dagen niets gehoord. Nogmaals gevraagd of de interesse wel voldoende aanwezig was om contact te onderhouden. Dan wordt er gezegd dat het druk is, etc.

Waarom nou niet iemand die oprechte interesse toont en op een prettige manier over het prachtige onderwerp wil praten via de mail, face to face (zond dat er direct daadwerkelijke spanking aaj te pas hoeft te komen!!).
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Samen iets intiems delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen iets intiems delen?   Samen iets intiems delen? I_icon_minitimewo dec 21, 2011 5:34 pm

Verwacht je nu een antwoord van ons hierop?
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Samen iets intiems delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen iets intiems delen?   Samen iets intiems delen? I_icon_minitimewo dec 21, 2011 8:02 pm

Herinner jij je de les nog die we een paar weken geleden hadden op de chat, isis?

Over rhetorische vragen?

Dit was er zo-een.

Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

Samen iets intiems delen? Empty
BerichtOnderwerp: Geduld is een schone zaak ...    Samen iets intiems delen? I_icon_minitimedo dec 22, 2011 12:02 am

Maar als je retorische vragen negeert, dan kan dat hetzelfde worden opgevat als dat men er mee instemt. Terwijl dit juist een leuke discussie kan opleveren.

Je kunt klagen over dat iemand niet snel of vaak genoeg reageert, maar zijn er niet periode's waarbij je zelf ook even geen tijd of zin hebt in spanking? of om er mee bezig te zijn? ik wel hoor! Tijd, vertrouwen en vooral onderdanigheid is niet iets wat je kunt opeisen. Ook niet als je dominant bent en zij sub. Dat is iets waarin je moet inversteren.


Het is een ieder van harte gegund om diegene te vinden waarmee je naar hartenlust over spanking kunt praten, uitvoeren en een plek in je leven te geven. Maar om die persoon te vinden moet je vaak hard zoeken en veel 'investeren'. en vooral geduldig zijn, misschien moet je daar nog even in oefenen....
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Samen iets intiems delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen iets intiems delen?   Samen iets intiems delen? I_icon_minitimedo dec 22, 2011 12:32 am

fleur schreef:
Maar als je retorische vragen negeert,
Retorische vragen moet je niet serieus nemen. Anders zijn we nergens meer.

Overigens komt er vast nog wel een kip die iets met je wil, Marcel! ("That reminds me, Marvin, did you remember to feed the anteater?")

Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Marcel
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Samen iets intiems delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen iets intiems delen?   Samen iets intiems delen? I_icon_minitimedo dec 22, 2011 12:47 am

Dames,

Dank voor de reacties. Mijn bericht was echter meer een uiting van frustratie ben ik bang. Feit is dat ik erg correct en geinteresseerd communiceer met de mensen die op mijn oproep reageren. Ik leg mijn ziel en zaligheid in mijn mails en de antwoorden op de vragen die mij worden gesteld.

Ik kan mij alleen erg irriteren aan mensen die - wanneer men anoniem achter een beeldschem en toetsenbord zit - de touwtjes laten vieren wat betreft fatsoensnormen. Waarom zijn die ineens amders in deze setting? Binnen een paar dagen reageren op een bericht of aangeven dat er geen interesse meer is, lijkt me vrij normaal. Even goede vrienden in dat geval. Iemand aan het lijntje houden en vervolgens ineens afhaken zonder enige vorm van communicatie, is gewoon vervelend.

Ik heb redelijk wat ervaring opgedaan de afgelopen 10 jaar. Heb dus ook gezien hoe het wel kan. De afgelopen tijd lijkt het - wat fatsoensnormen betreft - achteruit te hollen. Valt echt op.

Ik ga mijn energie ergens anders aan besteden. Het is goed geweest.

Ik wens jullie fijne feestdagen en een gelukkig 2012!

Vriendelijke groet,

Marcel
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcel
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Samen iets intiems delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen iets intiems delen?   Samen iets intiems delen? I_icon_minitimedo dec 22, 2011 1:03 am

Geduld genoeg Fleur. Daar hoef ik niet voor te oefenen. Ik heb een tweetal erg leuke, langdurige spankingcontacten gehad in het verleden waarin ik erg veel heb geinvesteerd. Misschien moet jij nog wat oefenen met het achterwege laten van je ietwat belerende toontje?

Investeren moet van twee kanten komen waar men met zijn tweeen communiceert. Een berichtje is zo getikt. Zeker als je even geen interesse hebt of volledig wilt afhaken. Vraag dan niet in je laatste bericht ( alvorens je niets meer van je laat horen) naar allerlei uiteenzettingen, etc. Zeker niet nadat je al hebt aangegeven dat er een leuke 'match' is en dus een bepaald verwachtingspatroon creeert. Speel geen spelletjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Samen iets intiems delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen iets intiems delen?   Samen iets intiems delen? I_icon_minitimedo dec 22, 2011 1:27 am

Ach Marcel, ik heb in precies dezelfde situatie als jij gezeten, dus ik weet precies hoe het voelt. De conclusie moet zijn dat iemand die je op zo'n manier behandelt toch niet interessant is, dus dat het dan niet uitmaakt dat ze je zo behandelt. Maar ik weet dat het desondanks heel frustrerend kan zijn.

De oplossing is denk ik het erbij laten zitten, en het op andere manieren proberen. Naar feestjes gaan, op andere fora posten, etc. etc.

En zoals ik al zei, er komt vast iets dat wel leuk uitpakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

Samen iets intiems delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen iets intiems delen?   Samen iets intiems delen? I_icon_minitimedo dec 22, 2011 7:22 pm

Marcel schreef:
Misschien moet jij nog wat oefenen met het achterwege laten van je ietwat belerende toontje?

Dat heb ik geprobeerd Marcel, en toen dat niet lukte heb ik er maar mijn werk van gemaakt. Wink

Het punt wat ik probeerde te maken is dat je niet altijd even veel en intensief bezig bent met een 'zoektocht' als degene aan de andere kant van de lijn. Zeker rond deze tijd kan ik me zo voorstellen dat je niet binnen een dag , of twee reageert.

Of 10 jaar geleden de fatsoensnormen anders waren binnen de bdsm/spanking wereld weet ik niet, in de 5 jaar dat ik aangemeld ben op verschillende fora heb ik weinig verandering gemerkt. Je wilt niet weten wat voor oneerbare verzoekjes er in je mailbox stromen als je sub aan hebt geklikt.

Bovendien denk ik dat er wel degelijk andere fatsoensnormen gelden dan in het dagelijkse leven. Naast het feit dat ik bij andere beginnende vriendschappen ook niet direct mijn ziel en zalig heid op tafel leg, is de intentie hier ook anders dan 'gewoon' vriendschap. Je begint hier Nu wil ik niet zeggen dat het 'normaal' is om zomaar niet meer te reageren. Maar als associaal zou ik het ook niet direct bestempelen.

En in jou specifieke geval Marcel, misschien heb je al eens gefronst over mijn felheid, maar als jij schrijft dat je na een naar jou mening niet vlot genoeg reactie krijgt, of niet uitgebreid genoeg 'genoodzaakt bent hiervan melding te maken op Klaproos' dan kun je reactie verwachten ook, zeker als je het over één van mijn vriendinnen hebt! Jammer voor jou trouwens, had je er niet zo bovenop gezeten dan had je misschien wel een hele leuke meid ontmoet, die inderdaad niet elke dag achter haar computer zit, omdat ze ook gewoon een leven heeft....!


Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Samen iets intiems delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen iets intiems delen?   Samen iets intiems delen? I_icon_minitimedo dec 22, 2011 9:45 pm

Da's een leuke! Ik heb meteen mijn onderschrift aangepast.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

Samen iets intiems delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen iets intiems delen?   Samen iets intiems delen? I_icon_minitimedo dec 22, 2011 10:03 pm

W schreef:
Overigens ben ik van mening dat de billen van fleur geslagen moeten worden.

Goed punt W. Maar waar vind je als jonge vrouw tegenwoordig een betrouwbare man die je goed onder handen kan nemen, en waar je ook op persoonlijk vlak mee klikt? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Samen iets intiems delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen iets intiems delen?   Samen iets intiems delen? I_icon_minitimedo dec 22, 2011 10:06 pm

das een goeie fleur :p

die ga je zo 1,2,3, niet vinden. dus je komt ermee weg cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Samen iets intiems delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen iets intiems delen?   Samen iets intiems delen? I_icon_minitimedo dec 22, 2011 11:25 pm

Hallo Marcel,
Jammer dat het zo gelopen is met de reacties op je advertentie.
Uiteraard kan ik niet de oorzaak ervan aanduiden of vermoeden, ook niet na de vinnige duels die ik erop lees.

Voor Fleur en Wenneke: als je een spankingcontact zoekt met iemand waarmee je ook op het persoonlijke vlak veel “raakvlakken” hebt, is veel geduld nodig en vooral heel veel geluk. Zelf heb ik in dat opzicht oneindig veel mazzel gehad; dat gun ik anderen ook, maar het is niet simpel.
Groet van Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Samen iets intiems delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen iets intiems delen?   Samen iets intiems delen? I_icon_minitimedo dec 22, 2011 11:34 pm

fleur schreef:
Maar waar vind je als jonge vrouw tegenwoordig een betrouwbare man die je goed onder handen kan nemen, en waar je ook op persoonlijk vlak mee klikt? Wink
Mee klikt, mee klikt, ik vind dat een overschat aspect. Vroeger werden de dames uitgehuwelijkt, dat ging prima.

Bovendien, als ik je een beetje goed inschat, dan "klikt" het bij jou al gigantisch als je eens goed onder handen genomen wordt. (Of zie ik dat verkeerd?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gast
Gast




Samen iets intiems delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen iets intiems delen?   Samen iets intiems delen? I_icon_minitimevr dec 23, 2011 2:37 am

Hahahaha grandioos onderschrift lol ..
Terug naar boven Ga naar beneden
whiteangel
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
whiteangel


Aantal berichten : 170

Samen iets intiems delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen iets intiems delen?   Samen iets intiems delen? I_icon_minitimedi dec 27, 2011 6:52 pm

Aha nu begrijp ik W zijn ondertekst ook beter..
Kan hij mij vast van tafel afschuiven en Fleur op mijn plekkie neerzetten Razz ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Samen iets intiems delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen iets intiems delen?   Samen iets intiems delen? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Samen iets intiems delen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Heeft niemand iets te vragen of mee te delen?
» Iets over Kitty.....
» Samen kijken naar spanking films
» Een mooi plaatje dat ik even wil delen...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: