Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Imnya stelt zich voor

Ga naar beneden 
+5
Marc82nl
W
Strafhand
leentje
Imnya
9 plaatsers
AuteurBericht
Imnya
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

Imnya stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Imnya stelt zich voor   Imnya stelt zich voor I_icon_minitimevr aug 12, 2011 12:56 am

Hallo allemaal,

Ik ben Imnya, een 20 jaar jonge studente die nu sinds kort weer vrijgezel is. Als sinds ik vrij jong was ben ik bezig met spanking en ik heb mij ondertussen dan ook vrij goed ingelezen en ook hier lees ik stiekem al een tijdje mee en nu heb ik eindelijk de moed gevonden om me aan te melden en mee te praten.

Ik heb enige ervaring maar nog lang niet genoeg naar mijn zin en uiteindelijk hoop ik iemand te vinden waarmee ik deze mooie hobby kan delen. In de tussentijd hoop hier veel leuke mensen te leren kennen en gewoon lekker gezellig te kunnen kletsen!

Groetjes,
Imnya
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Imnya stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Imnya stelt zich voor   Imnya stelt zich voor I_icon_minitimevr aug 12, 2011 11:23 am

Welkom Imniya. Ik zie dat je je naam met een hoofdletter schrijft, betekent dit dat je dominante gevoelens hebt? Of ben je sub? Of weet je het misschien zelfs nog niet.
In ieder geval zijn er hier veel mensen van jouw leeftijd, ik hoop dus dat je vindt wat je zoekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Imnya stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Imnya stelt zich voor   Imnya stelt zich voor I_icon_minitimevr aug 12, 2011 12:34 pm

Hallo Imnya
Welkom op deze site.