Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Imnya stelt zich voor

Ga naar beneden 
+5
Marc82nl
W
Strafhand
leentje
Imnya
9 plaatsers
AuteurBericht
Imnya
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

Imnya stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Imnya stelt zich voor   Imnya stelt zich voor I_icon_minitimevr aug 12, 2011 12:56 am

Hallo allemaal,

Ik ben Imnya, een 20 jaar jonge studente die nu sinds kort weer vrijgezel is. Als sinds ik vrij jong was ben ik bezig met spanking en ik heb mij ondertussen dan ook vrij goed ingelezen en ook hier lees ik stiekem al een tijdje mee en nu heb ik eindelijk de moed gevonden om me aan te melden en mee te praten.

Ik heb enige ervaring maar nog lang niet genoeg naar mijn zin en uiteindelijk hoop ik iemand te vinden waarmee ik deze mooie hobby kan delen. In de tussentijd hoop hier veel leuke mensen te leren kennen en gewoon lekker gezellig te kunnen kletsen!

Groetjes,
Imnya
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Imnya stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Imnya stelt zich voor   Imnya stelt zich voor I_icon_minitimevr aug 12, 2011 11:23 am

Welkom Imniya. Ik zie dat je je naam met een hoofdletter schrijft, betekent dit dat je dominante gevoelens hebt? Of ben je sub? Of weet je het misschien zelfs nog niet.
In ieder geval zijn er hier veel mensen van jouw leeftijd, ik hoop dus dat je vindt wat je zoekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Imnya stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Imnya stelt zich voor   Imnya stelt zich voor I_icon_minitimevr aug 12, 2011 12:34 pm

Hallo Imnya
Welkom op deze site.
Ik hoop dat je leuke en nuttige teksten kunt opdoen; als je ons iets wilt vragen, doe dat dan gerust.
Een vraag van mij: in welke richting gaan je verlangens?
Met groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Imnya
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

Imnya stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Imnya stelt zich voor   Imnya stelt zich voor I_icon_minitimevr aug 12, 2011 1:20 pm

Oh haha, nee ik ben een sub. Ik schrijf mijn naam met een hoofdletter omdat ik heb geleerd dat in het Nederlands alle namen met een hoofdletter zijn. Het ziet er ook mooier uit vind ik. Het is hier toch ook niet gebruikelijk om alles als 'J/je' te schrijven? Dat leest zo onprettig..

Mijn verlangens richten zich voornamelijk op seksuele/erotische spankings als dat is wat je bedoeld Rein.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Imnya stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Imnya stelt zich voor   Imnya stelt zich voor I_icon_minitimevr aug 12, 2011 5:13 pm

Je mag je naam spellen zoals je wilt. Het is alleen voor het gemak dat Doms en hoofdletter gebruiken en subs en kleine letter. Dan weet je meteen wat wie is, dat is eigenlijk alles. Maar het is geen forumregel, het is dus niet verplicht. Doe dus vooral wat goed voelt voor jou.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Imnya stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Imnya stelt zich voor   Imnya stelt zich voor I_icon_minitimevr aug 12, 2011 5:20 pm

Ja, doe vooral wat je wil, dat doe ik ook altijd. Twisted Evil

Maar waar komt de naam "imnya" vandaan? Heb je daar een verhaal bij? Misschien iets in het Engels als "I'm nya" of zo?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Imnya stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Imnya stelt zich voor   Imnya stelt zich voor I_icon_minitimeza aug 13, 2011 12:34 am

Welkom, hopelijk vermaak je je hier een beetje Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Imnya stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Imnya stelt zich voor   Imnya stelt zich voor I_icon_minitimeza aug 13, 2011 8:20 pm

Welkom Imnya Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 46

Imnya stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Imnya stelt zich voor   Imnya stelt zich voor I_icon_minitimezo aug 14, 2011 3:35 pm

Hoi Imnya, welkom op het forum
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Imnya stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Imnya stelt zich voor   Imnya stelt zich voor I_icon_minitimedi aug 16, 2011 12:05 am

Hee Imnya,

Welkom op Klaproos!

Nog altijd postuum jaloers op iedereen die er al zo jong "bij is", wens ik je veel plezier op het forum!

Hoop dat je hier vindt wat je zoekt. En... vragen staat altijd vrij!

Wink

dawn
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Imnya stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Imnya stelt zich voor   Imnya stelt zich voor I_icon_minitimedi aug 16, 2011 5:42 pm

Welkom Imnya!
Terug naar boven Ga naar beneden
Imnya
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

Imnya stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Imnya stelt zich voor   Imnya stelt zich voor I_icon_minitimema aug 22, 2011 7:55 pm

Dank jullie wel allemaal. Mijn naam betekend eigenlijk helemaal niets. Heb in een crea bui gewoon wat letters achter elkaar geplakt en dit kwam eruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Imnya stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Imnya stelt zich voor   Imnya stelt zich voor I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Imnya stelt zich voor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wim stelt zich voor
» Ereinion stelt zich voor
» ilovan stelt zich voor.
» Peter stelt zich voor
» AmbiDexter stelt zich voor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: